גל רובין היא הזוכה של "האח הגדול", כך הוכרז הערב (שבת) בתום גמר התוכנית ששודר ברשת.
חמישיית גמר "האח הגדול" 2026
חמישיית גמר "האח הגדול" 2026
חמישיית גמר "האח הגדול" 2026
(צילום: רן יחזקאל)
רובין, אמא לשישה מראשון לציון שהשתתפה בעבר ב"הישרדות" גברה על ארבעת הפיינליסטים: עומר ציפורי בן 32 מרעננה, אלירן ביטון בן 36 מראשון לציון, נועם טקלה בן 24 מאשקלון ורפאלה טווינה בת 27 מתל אביב.
העונה הנוכחית של "האח הגדול" הייתה הראשונה בהיסטוריה של התוכנית שבה הדיירים שהו בבית בזמן יום הזיכרון חללי מערכות ישראל וביום הזיכרון לשואה ולגבורה, כמו כן גם לראשונה ביום העצמאות.
זו העונה השנייה ברציפות שבה במהלך שהות הדיירים בבית נפתח עימות מול איראן.
דבר נוסף שהיה חריג במהלך העונה הנוכחית היה המנחה קווין רובין, שהצטרף כדי למלא את מקומו של גיא זו-ארץ, שהנחה במקביל את "הישרדות" מעבר לים. המנחה לירון וייצמן הובילה את השידורים, בעוד רובין הצטרף לפרקי ההדחות.