השחקן ניקולס ברנדון ("באפי ציידת הערפדים") אושפז בבית החולים לאחר שסבל מאירוע לבבי. השחקן, המוכר ביותר מדמותו של זאנדר האריס בסדרת הדרמה משנות ה-90, הובהל לבית החולים לפני כשבועיים - כך פרסמה אחותו השבוע ברשתות החברתיות.
1 צפייה בגלריה
זאנדר האריס
זאנדר האריס
ניקולס ברנדון
(צילום: ויקיפדיה)
"ניקי שולח את אהבתו וביקש שאתנצל בשמו על כך שהוא לא נמצא פה לאחרונה כמו בעבר, ולעדכן אתכם במצבו, הוא בסדר עכשיו אבל הוא הובהל לטיפול חירום לפני שבועיים בגלל אירוע לב", כתבה אחותו של ברנדון באינסטגרם, לצד תמונותיו מבית החולים. "חלקכם זוכרים שהיה לו אירוע דומה לאחר הניתוח השני שעבר בגב בשנה שעברה. כרגע הוא מנסה לנוח ומתרכז בטיפולים רפואיים".
השחקן בן ה-51, לוקה בתסמונת "זנב הסוס", בה כל העצבים בגב התחתון נדחסים וגורמים לאיבוד תחושה בחלקו התחתון של הגוף. בשנה שעברה הוא אף עזב את קידום הסרט Wanton Want שבו שיחק, לאחר שסבל משיתוק בגופו התחתון שנגרם בשל אותה התסמונת.
חודש לפני כן ברנדון נעצר לאחר שלכאורה השתמש בשם בדוי כדי לקנות תרופות מרשם. כמו כן, ב-2020 נגזרה עליו תקופת מבחן של שלוש שנים לאחר שהודה כי תקף את חברתו בשנת 2017. ב-2015 הוא נכנס לגמילה מאלכוהול וסמים, בעקבות סדרת עבירות שביצע שכללו גרימת נזק מכוונת לרכוש.
ברנדון הופיע בסדרה "באפי ציידת הערפדים" בין השנים 2003-1997. מאז הוא שיחק בסדרה "מחשבות פליליות" וכן בסדרה "מעמידות פנים" שעלתה ב-MTV.