אחרי יותר מ-25 שנה ולמעלה מ-1200 פרקים, סדרת האנימה המצליחה "פוקימון" נפרדה מהגיבור שלה - מאמן הפוקימונים אש קטצ'אם.
1 צפייה בגלריה
אש ופיקאצ'ו מהסדרה "פוקימון"
אש ופיקאצ'ו מהסדרה "פוקימון"
אש ופיקאצ'ו, מתוך "פוקימון"
(צילום: באדיבות yes)
היום (ו') שודר ביפן הפרק האחרון ב-Pokémon Ultimate Journeys, עונתה ה-25 של "פוקימון - הסדרה", שהיה גם האחרון בהשתתפותם של אש והפוקימון שלו, פיקאצ'ו. בסצנה האחרונה של השניים, הם מטיילים בין עצים פורחים ומגיעים לפרשת דרכים. שם, הם מרימים מקל מפוצל, זורקים אותו ונותנים לגורל להחליט עבורם לאיזה כיוון יפנו.
מוקדם יותר בפרק מציין אש כי מסעו להפוך לפוקימון מאסטר - שאותו הגשים בפרק ששודר בשנה שעברה - לעולם לא יסתיים באמת. לפי הספקולציות של חלק מהמעריצים, כפי שהופיעו בדיונים אודות הסדרה בבלוגים ובאתרים המוקדשים לה, הדלת לשובם של אש ופיקאצ'ו לסדרה לא נסגרה באופן סופי.
אחרי שידור הפרק, חברת "פוקימון" חשפה לראשונה את הטריילר לעונה החדשה של סדרת האנימה, ה-26 במספר, שתיקרא Pokémon Horizons. העונה החדשה, שצפויה לעלות בהמשך השנה, תעקוב אחר צמד גיבורים בשם ליקו ורוי, הנודדים ברחבי עולם "פוקימון" יחד עם גרסה נוספת של פיקאצ'ו בשם קפטן פיקאצ'ו - שמוביל צוות של פוקימונים בספינת האוויר שלו.
מותג "פוקימון", שהחל את דרכו בשני משחקי גיים-בוי שיצאו ב-1996, הפך מאז לזיכיון המדיה המכניס ביותר אי פעם עם שווי של כ-100 מיליארד דולר. לסדרות האנימציה של המותג, שמשודרות ברחבי העולם, יש חלק מהותי בהצלחה הגלובלית שלו.
"תודה, אש, על שהיית איתי כל חיי", הגיב אחד מהמעריצים לטריילר החדש, "אני מקווה ששני אלו יהיו יורשים ראויים". "בעוד שילדותי מסתיימת עם מסעו של אש", כתב אחר, "ילדותם של הרבה ילדים מתחילה עם ליקו ורוי. אני מקווה שהם ינצרו את האנימה הזו כשם שנצרנו אנו את שלנו".