מגיש הרדיו והטלוויזיה, טל ברמן, נבחר לתפקיד המגיש הראשי באולפן המונדיאל שישודר בכאן בחודש נובמבר, כך נודע ל-ynet.
2 צפייה בגלריה
טל ברמן
טל ברמן
טל ברמן
(צילום: ערוץ 1)
ברמן, שמגיש את "היום שהיה" ברשת ואת תוכנית הבוקר עם אביעד קיסוס באקו 99, יוביל את השידורים מהאולפנים המיוחדים של הערוץ במונדיאל שישודר מדוחא שבקטאר, זאת בניגוד לשנים קודמות שבהן האולפן המרכזי היה בישראל.
ברמן בן ה-48, שידוע באהבתו הגדולה לכדורגל, ימשיך להגיש את תוכנית הרדיו שלו מדי בוקר בתקופת המונדיאל ויעשה זאת מדוחא. מינויו של מגיש הרדיו והטלוויזיה לצוות השידורים בכאן מצטרף למינויים רשמיים נוספים, שעליהם הכריזו בתאגיד לפני כמה שבועות.
לראשונה מזה יותר משלושה עשורים, צוותי השידור לא יכללו את שדרי הכדורגל הוותיקים והמצליחים בישראל - כמו יורם ארבל ורמי ויץ - אלא צוות שדרים ופרשנים צעיר יותר.
2 צפייה בגלריה
אשרת עיני
אשרת עיני
אשרת עיני
(צילום: יובל חן)
שדר ערוץ הספורט נדב יעקבי וכדורגלן העבר אורי אוזן יהיו הצמד המרכזי. שדר ערוץ ספורט נוסף, עמיחי שפיגלר, צוות למאמן הכדורגל מוטי איווניר, עוד חבר מהערוץ. יהונתן כהן יחבור לפרשן ספורט 1, אסף כהן, ושרון דוידוביץ' מספורט 1 צוות לכדורגלנית אשרת עיני, שתהיה האישה הראשונה בישראל שמפרשנת משחק מעמדת השידור באצטדיון, זאת אחרי שעשתה זאת בעבר אבל מהאולפנים בישראל.
בתאגיד צפויים לשלוח גם צוות רדיו למשחקי ההכרעה, כשמי שצפוי לנסוע הוא ליאן וילדאו, ששידר את משחק גמר אליפות אירופה לנוער בהשתתפות נבחרת ישראל.
משחקי המונדיאל ייפתחו ב-21 בנובמבר. 64 משחקים מתוכם ישודרו בכאן, בעוד שמונת המשחקים הנותרים הוצעו למכירה.