השיר Let's Go Brandon של הראפר האמריקני ברייסון גריי, שיצא רק לפני שבוע ומבקר בחריפות את נשיא ארה"ב ג'ו ביידן וממשלו, הדיח את השיר החדש של אדל, Easy On Me, מפסגת מצעד השירים המושמעים ביותר של אייטיונז.
גריי בן ה-30, תושב צפון קרוליינה, ידוע כאוהד מושבע של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ. גריי הגה את השיר, אותו כתב והקליט מוקדם יותר החודש, לאחר שצפה בסיקור מירוץ מכוניות של נאסקאר שנערך ב-2 לאוקטובר באלבמה, אשר שודר ב-NBC. במהלך הריאיון עם נהג המירוצים ברנדון בראון, נשמעו קריאות קצובות של הקהל: Fuck you Joe Biden, אולם השדרנית של הרשת טענה כי הקהל קורא Let's Go Brandon, כדי לעודד את בראון.
השיר, שבמהלכו משתף גריי פעולה עם צמד ראפרים נוספים, כולל שורות כמו "המגפה איננה אמיתית/הם רק תכננו אותה", "הפוליטיקאים האלה הם שדים, רק בתחפושת", ו"ג'ו הוא נוכל, הוא יודע איך להונות". אחרי שיצא השיר הוחרם על ידי יוטיוב ואינסטגרם בשל "הפצת מידע כוזב ומזיק" בנוגע למגפת הקורונה, נושא אליו חוזר גריי שוב ושוב במהלך השיר, לצד טענותיו כנגד ממשלו של הנשיא ביידן.
1 צפייה בגלריה
ברייסון גריי
ברייסון גריי
ברייסון גריי, מתוך הקליפ ל-Let's Go Brandon
(צילום מסך, יוטיוב)
ביום ראשון האחרון, כאמור, הדיח Let's Go Brandon את השיר החדש של אדל מפסגת המצעד של אייטיונז, כשגם את המקום השני במצעד תופסת גרסה של השיר, מעט שונה, בביצועו של הראפר לוזה אלכסנדר.