17 שנים חלפו מאז לבשה לראשונה את מדיה של ד"ר מרדית' גריי בסדרה "האנטומיה של גריי" - ועתה הולך וקרב זמנה של אלן פומפאו, השחקנית שמגלמת אותה, לעזוב.
1 צפייה בגלריה
מתוך "האנטומיה של גריי"
מתוך "האנטומיה של גריי"
אלן פומפאו, מתוך "האנטומיה של גריי"
(צילום: ABC באדיבות yes)
"לנצח אהיה ענווה ואסירת-תודה על האהבה והתמיכה שהענקתם לי", פרסמה היום (ה') באינסטגרם השחקנית בת ה-53, "שום דבר לא היה אפשרי לולא המעריצים הטובים ביותר בעולם".
בפברואר הקרוב, כשתשוב להמשיך את עונתה ה-19 (העונה עלתה באוקטובר האחרון, ושודרו שישה פרקים בטרם יצאה להפסקה), תיפרד פומפאו מהדרמה הרפואית המצליחה שבה כיכבה מאז 2005 - כשדמותה, ד"ר מרדית גריי, נפרדת מהחברים בבית החולים ועוזבת את סיאטל לטובת בוסטון. במהלך 18 עונותיה עד כה שודרו 400 פרקים של "האנטומיה של גריי", והסדרה יצרה לעצמה קהל מעריצים גלובלי.
(טיזר להמשיך עונה 19 של "האנטומיה של גריי")
אולם לא תהיה זו פרידה מוחלטת עבורה: פומפאו תמשיך לקריין את הסדרה בקולה, ולפי הדיווחים עתידה לשוב גם בפרק הסיום של העונה, לכל הפחות. בנוסף, פומפאו תמשיך להיות מפיקה בפועל של הסדרה: "אתם יודעים שההצגה חייבת להימשך, ובהחלט אחזור לבקר", חתמה את דבריה.
בימים אלו עובדת פומפאו על סדרה חדשה שמופקת עבור שירות הסטרימינג "הולו", בשם Orphan. הסדרה מבוססת על סיפורה האמיתי של נטליה גרייס, שהוריה המאמצים טענו כי רימתה אותם בטענה שהיא ילדה, בעוד שלמעשה הייתה אישה בוגרת עם התנהגות "סוציופתית", וכי אפילו תכננה לרצוח אותם.