השחקן ג'יימס מייקל טיילר, שגילם את גאנת'ר בסדרה "חברים", הלך לעולמו בגיל 59 לאחר מאבק בסרטן הערמונית - והקאסט של הסיטקום האהוב ספד לו ברשתות החברתיות.
1 צפייה בגלריה
ג'יימס מייקל טיילר מתוך "חברים"
ג'יימס מייקל טיילר מתוך "חברים"
ג'יימס מייקל טיילר, מתוך "חברים"
(צילום מסך)
"'חברים' לא הייתה אותו הדבר בלעדיך", כתבה באינסטגרם ג'ניפר אניסטון, "תודה על הצחוק שהבאת לתוכנית ולחיים של כולנו. אתה תחסר".
"הגודל של הכרת התודה שהבאת לחדר והראית בכל יום על הסט הוא הגודל של הכרת התודה שיש לי על כך שהכרתי אותך", ספדה קורטני קוקס, "נוח בשלום ג'יימס".
גם ליסה קודרו ומאט לבלאנק ספדו לטיילר. "ג'יימס מייקל טיילר, אנחנו נתגעגע אליך. תודה שהיית שם עבור כולנו", פרסמה קודרו באינסטגרם, ולבלאנק כתב: "היו לנו המון צחוקים, חבר. אתה תחסר. נוח בשלום, חברי".

טיילר, אשר גילם את הבריסטה גאנת'ר שהיה מאוהב עמוקות ברייצ'ל (אניסטון), הופיע ביותר מ-50 פרקים של "חברים", והפך לדמות משנה מוכרת ואהובה. בחודש מאי האחרון אף השתתף בספיישל האיחוד של "חברים", אולם את דבר מחלתו המתקדמת חשף רק כחודש לאחר מכן בתוכנית Today.
"זאת הייתה החלטה שלי לא להגיע פיזית ולהשתתף דרך הזום", הסביר אז את הסיבה להשתתפותו מרחוק בספיישל, "כי לא רציתי להיות זה שמעכיר את האווירה. לא רציתי להיות כזה 'ואה, אגב, לגאנת'ר יש סרטן'".