השחקן אדן קנטו, שידוע בעיקר בזכות תפקידיו ב"השורד המיועד" וב-The Cleaning Lady, הלך לעולמו השבוע (ב') בגיל 42, לאחר מאבק בסרטן התוספתן שניהל בפרטיות, הרחק מעין התקשורת.
2 צפייה בגלריה
אדן קנטו
אדן קנטו
אדן קנטו
(צילום: Paul A. Hebert/Invision/AP)
"היה לו אורך רוח שרק מעטים ידעו עליו", אמרה אשת יחסי הציבור שלו, ג'ניפר אלן, בהצהרה לתקשורת. "אלו שזכו להצצה לכך השתנו לנצח. הוא יחסר מאוד לכל כך הרבה אנשים".
קיפר סאת'רלנד, שכיכב לצידו ב"השורד המיועד" שיתף פוסט באינסטגרם לזכרו וכתב: "לאחרונה נאלצתי לכתוב יותר מדי פוסטים כמו זה, אבל לבי שבור מהאובדן של אדן קנטו. הייתה לו נשמה נפלאה כל כך. כשחקן הוא תמיד שאף להיות טוב, להיות גדול, ואז להיות טוב יותר. הוא היה באמת מרשים והוא יחסר מאוד. כואב לי הלב גם על אשתו, סטף, ושני ילדיו הקטנים. אדן, תנוח על משכבך בשלום".
קנטו, שנולד במקסיקו וגדל בטקסס, עסק לאורך חייו במשחק ובמוזיקה. בשנים האחרונות התמקד בעיקר בראשון, כשכיכב כ"השורד המיועד" בנטפליקס (שם גילם את אהרון שור), וכן הופיע בסדרות כמו "נרקוס" ו"זהב שחור". לאחרונה שיחק בסדרה The Cleaning Lady של רשת פוקס, שנמצאת כעת בעיצומם של צילומי עונתה השלישית, אך לפי אלן - קנטו לא היה נוכח בהם.
2 צפייה בגלריה
אדן קנטו מתוך "השורד המיועד"
אדן קנטו מתוך "השורד המיועד"
אדן קנטו מתוך "השורד המיועד"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מלבד תפקידיו הטלוויזיוניים, קנטו שיחק גם על המסך הגדול בסרטים כדוגמת "אקס-מן: העתיד שהיה", "צלקות" ו"משחק מסוכן". ב-2014 הוא אף יצר סרט קצר, שבו גם כיכב, בשם Before Tomorrow.
הוא הותיר אחריו את אשתו, סטפני אן קנטו, ושני ילדים.