לבשל עם פריס (Cooking with Paris)

מתי ואיפה: 4 באוגוסט, נטפליקס.
מה הסיפור: אפשר לומר שבמהלך השנים עשינו לא מעט דברים עם פריס הילטון - צחקנו בתוכניות ריאליטי, שרנו לצלילי שיריה וחלקנו אפילו גלגל איתה עיניים בסרטי הקומדיה שבהם התארחה. אבל לבשל לא היה אחד מהם. עד עכשיו.
כן, מי שלא היה מנוי עד כה לעמוד היוטיוב שלה יוכל להתחיל ליהנות מהחיבה העזה של הילטון לבישול - גם אם זה נראה שאת מרבית חייה היא בילתה לצד צי של שפים שדאגו לכל סלט, עוגה או פרוסת חזה עוף באחוזה שבה גדלה. בששת פרקי "לבשל עם פריס" החדשה מבית נטפליקס, היורשת תארח חברים מפורסמים, תיקח אותם לסופר כדי לקנות מצרכים ותכין יחד איתם ארוחה טעימה.
13 צפייה בגלריה
מתוך "לבשל עם פריס"
מתוך "לבשל עם פריס"
מתוך "לבשל עם פריס"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: במטבח של הילטון יתארחו קים קרדשיאן, דמי לובאטו, הראפרית סאוויטי, האחות ניקי הילטון ואימן קת'י, הקומיקאית ניקי גלייזר ועוד.

מר קורמן (Mr. Corman)

מתי ואיפה: 6 באוגוסט, אפל TV פלוס.
מה הסיפור: קומדיה שחורה חדשה בת עשרה פרקים, שיצר והפיק השחקן המוערך ג'וזף גורדון-לוויט. כמצופה, הוא גם מגלם את הדמות הראשית - ג'וש קורמן, בחור שחלם להיות רוקסטאר אבל במקום זה מצא את עצמו מתפרנס כמורה למוזיקה של תלמידי כיתה ה' בבית ספר בעמק סן פרננדו.
יותר מזה, ארוסתו לשעבר מייגן עזבה את ביתם המשותף, ובמקומה נכנס לגור ויקטור, חבר של ג'וש מתקופת התיכון. בעין אובייקטיבית, יש לו הרבה דברים בחייו להודות עליהם, אך הוא בכל זאת מתקשה להתמודד עם המצב ונאבק בתחושות של חרדה, בדידות ופקפוק עצמי, שמאפיינים היטב את חייהם של בני השלושים פלוס.
13 צפייה בגלריה
מתוך "מר קורמן"
מתוך "מר קורמן"
מתוך "מר קורמן"
(צילום: +Apple TV)
מי בפנים: ג'וזף גורדון-לוויט ("500 ימים עם סאמר"), לצד ג'ונו טמפל ("טד לאסו"), ארתורו קסטרו ("נרקוס", "ברוד סיטי"), דברה וינגר ("קצין וג'נטלמן"), הראפר לוג'יק ועוד.

פגע וברח (Hit & Run)

מתי ואיפה: 6 באוגוסט, נטפליקס.
מה הסיפור: חיכינו, ציפינו והנה סוף-סוף הגיע לנטפליקס מותחן הנקמה הבינלאומי של ליאור רז ואבי יששכרוף ("פאודה"). הסדרה, שיצרו השניים עם דון פרסטוויץ' וניקול יורקין (החתומות על The Killing ומשרתות גם כשואו-ראנריות הנוכחיות), עוקבת אחר שגב אזולאי, איש משפחה ומדריך תיירים ישראלי שנשוי באושר לדניאל, רקדנית אמריקנית מוכשרת, ומגדל את בתו הצעירה בתל אביב.
אך אז קורה הנורא מכל - אשתו נהרגת בתאונת פגע וברח מסתורית, ובעודו מתאבל עליה הוא מתחיל לחשוד שאולי זאת לא הייתה תאונה מקרית למרות הכול. כדרכה של סדרת מתח, מתברר שאשתו היקרה הסתירה כמה סודות, וכשהנהג שרצח אותה נמלט לארצות הברית, אזולאי - חייל לשעבר ביחידה מובחרת שמדחיק את עברו האלים - יוצא בעקבותיו. למסע שלו מצטרפים גם בת דודתו חוקרת המשטרה, חבר ותיק מהיחידה שמתמודד עם פוסט-טראומה משלו, ואקסית ניו יורקית שהיא גם עיתונאית המחזיקה במניעים משלה לחשוף את הפרשיה.
13 צפייה בגלריה
מתוך "פגע וברח"
מתוך "פגע וברח"
מתוך "פגע וברח"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: ליאור רז ("פאודה"), גל תורן ("הטבח"), סאנה לת'אן ("הרומן"), מורן רוזנבלט ("חתונה מנייר"), קיילן אום ("קונדור"), גרג הנרי ("סקנדל"), יגאל נאור ("שב"ס") ועוד.

מה אם? (Marvel’s Studios What If)

מתי ואיפה: 11 באוגוסט, דיסני פלוס.
מה הסיפור: דיסני פלוס ומארוול לא נחים לרגע, ושנייה אחרי סיום "לוקי" (שהגיעה מיד אחרי "הפלקון וחייל החורף" ו"וונדה-ויז'ן") משיקות השתיים סדרה נוספת - והפעם בפורמט של סדרת אנימציה. "מה אם?" מבוססת על חוברות קומיקס משנות ה-70, וכשמה כן היא - בוחנת תיאוריות מסוג ה"מה היה קורה אם" בכמה מהנרטיבים המפורסמים בהיסטוריה שלה.
הסדרה מדמיינת מחדש סיפורים מוכרים מהיקום של מארוול על מימדיו השונים, כמו מה למשל היה קורה אם הסוכנת פגי קרטר הייתה זו שלוקחת את הנסיוב הנסיוני במקום סטיב רוג'רס? מה היה קורה לו יונדו היה לוקח את טצ'אלה במקום את פיטר קוויל כשהגיע לכדור הארץ? או אם קילמונגר היה מציל את טוני סטארק אחרי החטיפה באפגניסטן?
13 צפייה בגלריה
מתוך "מה אם?"
מתוך "מה אם?"
מתוך "מה אם?"
(צילום: +Disney)
מי בפנים: רבים מהכוכבים המקוריים - בהם ג'וש ברולין (תאנוס), כריס המסוורת (ת'ור), סמואל אל. ג'קסון (ניק פיורי) ואפילו צ'דוויק בוזמן המנוח (הפנתר השחור). ג'פרי רייט ("ווסטוורלד") יקריין את הסדרה בדמותו של המשגיח (The Watcher).

תיכון רוואבי לבנות (AlRawabi School for Girls)

מתי ואיפה: 12 באוגוסט, נטפליקס.
מה הסיפור: תשכחו מ"אליטה" או מ"אמת או חובה", יש דרמת תיכון חדשה בשטח - והפעם כזאת שמגיעה מהגזרה הירדנית, תאמינו או לא. במרכז "תיכון רוואבי לבנות", שמורכבת כולה - מאחורי הקלעים ולפניו - מצוות נשי ערבי, ישנה מרים, תלמידת תיכון שאוספת את שאר האאוטסיידריות בבית הספר, כדי לתכנן את הנקמה המושלמת בבריוניות שמענות אותן, רק לגלות שאף אחד לא רע מיסודו, או טוב מיסודו - כולל מרים עצמה.
מי בפנים: ראקין סאעד, נור טאהר, ג'ואנה ארידה, יארה מוסטאפה, נדירה עמראן, רים סעדה ועוד.
13 צפייה בגלריה
מתוך "תיכון רוואבי לבנות"
מתוך "תיכון רוואבי לבנות"
מתוך "תיכון רוואבי לבנות"
(צילום: באדיבות נטפליקס)

אהבה מודרנית - עונה 2 (Modern Love)

מתי ואיפה: 13 באוגוסט, אמזון פריים.
מה הסיפור: עונה שנייה לסדרה שמבוססת על טור באותו השם מ"הניו יורק טיימס", ושחוקרת את הצורות השונות שבהן מגיעה אהבה - רומנטית, מינית, משפחתית, אפלטונית וגם עצמית. כמו קודמתה - שנעזרה בקאסט נוצץ שכלל את דב פאטל, אן האת'וויי, ג'וליה גרנר וטינה פיי - גם העונה הנוכחית תביא לחצר שלה כמה כוכבים, אבל על כך נרחיב בהמשך.
בכל אחד משמונת הפרקים החדשים - חמישה מתוכם מתרחשים בניו יורק, שלושת האחרים באירלנד - נפגוש סיפורי אהבה חדשים מהניילון: מבחור ובחורה שמפלרטטים ברכבת וקובעים להיפגש בה שוב בעוד שבועיים, דרך גבר שמתאהב מחדש באשתו לשעבר, ועד זוג חברים הכי טובים שבוחנים את התפתחות הקשר שלהם לקצת יותר מזה.
13 צפייה בגלריה
מתוך "אהבה מודרנית 2"
מתוך "אהבה מודרנית 2"
מתוך "אהבה מודרנית 2"
(צילום: Amazon Prime Video)
מי בפנים: קית הרינגטון (ג'ון סנואו מ"משחקי הכס"), מיני דרייבר ("סיפורו של ויל האנטינג"), לוסי בוינטון ("רפסודיה בוהמית"), טוביאס מנזיס ("זרה", "הכתר"), אנה פקווין ("דם אמיתי"), סופי אוקונדו ("מלון רואנדה") ועוד.

הנעלמים (Gone for Good)

מתי ואיפה: 13 באוגוסט, נטפליקס.
מה הסיפור: סדרה חמישית במסגרת שיתוף הפעולה הפורה של הרלן קובן ונטפליקס, והרביעית שמבוססת על ספריו. אחרי "ביער" הפולנית, "אדם זר" הבריטית ו"התמימים" הספרדית, מגיע תור "הנעלמים", שמסמנת וי על מדינה אירופאית נוספת - צרפת. המותחן מבוסס על ספרו של קובן מ-2002 ובמוקדו גיום לוקזי ׁ(הגרסה הצרפתית לדמות המקורית, וויל קליין), בחור שחייו עלו על שרטון בעקבות מותם של שני אנשים קרובים אליו: סוניה, אהבת חייו, ואחיו פרד.
מאז, גיום מנסה להתרחק מכל מה שעלול להכניס טרגדיה נוספת לחייו, אך לבסוף מרשה לעצמו להתאהב בג'ודית, שמסמלת התחלה חדשה וטובה. עד שיום אחד, במהלך לווייתה של אימו, גם היא נעלמת ללא זכר, כי בכל זאת - בעלילה של הרלן קובן עסקינן. גיום מתחיל לחשוד שג'ודית אינה מי שהוא חשב שהיא, ועל מנת למצוא אותה הוא יצטרך להתעמת עם דברים שהוסתרו ממנו על ידי בני משפחתו וחבריו.
13 צפייה בגלריה
מתוך "הנעלמים"
מתוך "הנעלמים"
מתוך "הנעלמים"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: פיניגן אולדפילד ("להמציא מחדש את מרווין"), ניקולה דובושל ("כבודו" האמריקנית), גראנס מילייה ("נא") ועוד.

Hacks

מתי ואיפה: 15 באוגוסט, yes ו-HOT.
מה הסיפור: אחת הקומדיות הכי מדוברות של השנה עושה עלייה לישראל, רגע אחרי שגרפה 15 מועמדויות לאמי. דברה ואנס היא קומיקאית איקונית מלאס וגאס שמגיעה לצומת דרכים בקריירה שלה: היא מזדקנת, ההצעות להופעות שלה הולכות ופוחתות והבדיחות שלה כבר לא משעשעות את כולם כמו שנהגו לשעשע בעבר.
בניסיון להחיות את הקריירה שלה, המנהל שלה מציע רעיון: לשכור את שירותיה של אסיסטנטית צעירה, מרירה וסרקסטית, שתעזור לה לרענן את הבדיחות שלה ואולי למשוך קהל צעיר יותר. המועמדת לתפקיד היא אווה, כותבת קומית בת 25 שמוחרמת על ידי סביבתה בשל ציוץ פוגעני שכתבה. על אף כימיה נפיצה בין צמד הקומיקאיות שקיימת מהשנייה הראשונה - דברה מזהה בה פוטנציאל ומחליטה להעסיק אותה.
13 צפייה בגלריה
מתוך Hacks
מתוך Hacks
מתוך Hacks
(צילום: Anne Marie Fox/HBO Max)
מי בפנים: ארבעת המועמדים הטריים לאמי - ג'ין סמארט ("הסודות של איסטאון"), האנה איינביינדר האנונימית למדי, קארל קלמונס-הופקינס (שיככב בקרוב בסרט "קנדימן") וג'יין אדמס ("פרייז'ר", "מצויד"). וגם: קייטלין אולסן ("פילדלפיה זורחת"), כריסטופר מקדונלד ("האפי גילמור"), פול וו. דאונס ("ברוד סיטי") ועוד.

תשעה זרים מושלמים (Nine Perfect Strangers)

מתי ואיפה: 18 באוגוסט, הולו; 20 באוגוסט, אמזון פריים.
מה הסיפור: ניקול קידמן ממשיכה לכבוש את המסך הקטן עם סדרה חדשה - "תשעה זרים מושלמים", המבוססת על רב מכר מאת ליאן מוריארטי (שכתבה גם את "שקרים קטנים גדולים" בכיכוב קידמן), ונוצרה על ידי דיוויד אי. קלי (שיצר גם את "היית צריכה לדעת", שגם בה כיכבה קידמן). הדרמה החדשה מתרחשת בריזורט בוטיקי באוסטרליה, בניהולה של אישה רוסיה ומסתורית בשם מאשה דמיטריצ'נקו, שמבטיחה ריפוי וטרנספורמציה לאורחיה תוך 10 ימים.
וכך תשעה זרים מגיעים מהעיר למתחם המבודד בתקווה לשפר את אורח חייהם - בהם כותבת ספרים רומנטיים, עורך דין לענייני גירושים, אם יחידנית וזוג אמיד במשבר. אך אם הם בנו על עשרה ימים של פאן בבריכה, מסאז'ים וארוחות שף, מתברר שהשנה החליטה מאשה לשנות את פרוטוקול הטיפול, ובתקווה ליצור שינוי "קבוע" יותר באורחיה היא מאלצת אותם לחפור קברים כדי לשכב בהם, גורמת להם להתקפי פאניקה במעבה היער ולהתפרקויות על קצה של צוק - הכול בזמן שהיא צופה בהם במצלמות במעגל סגור.
13 צפייה בגלריה
מתוך "תשעה זרים מושלמים"
מתוך "תשעה זרים מושלמים"
מתוך "תשעה זרים מושלמים"
(צילום: Hulu)
מי בפנים: ניקול קידמן, מליסה מקארתי ("מסיבת רווקות"), מייקל שאנון ("צורת המים"), רג'ינה הול ("טיול בנות"), בובי קאנאבל ("מר רובוט"), לוק אוונס ("היפה והחיה"), סמארה ויבינג ("מי שעומד מאחורי") ועוד.

החוג לאנגלית (The Chair)

מתי ואיפה: 20 באוגוסט, נטפליקס.
מה הסיפור: שנתיים אחרי שנפרדנו מהם, יוצרי "משחקי הכס" די.בי. וייס ודיוויד בניוף חוזרים מכיוון אחר לגמרי, בחיזוקה של יוצרת נוספת - אמנדה פיט ("ג'ק וג'יל"), שהיא גם אשתו של האחרון. "החוג לאנגלית" היא דרמה קומית שמתרחשת בקולג' פמברוק היוקרתי והפיקטיבי, אך לשם שינוי לא עוסקת בחיים הסטודנטיאלים, אלא בזה של הסגל במקום.
ד"ר ג'י-יון קים היא האישה הראשונה (שלא לדבר על האישה האסיאתית הראשונה) שממונה לתפקיד ראש החוג לאנגלית במקום - בחירה שמכניסה רוחות של שינוי למכללה לראשונה מזה כמעט 200 שנה. אך למרבה הצער, נפשות טובות כבר טוענות שהמינוי נעשה רק מתוך ניסיון פוליטיקלי קורקטי של האקדמיה לעודד יותר סטודנטים להירשם אליה, וקים תצטרך להוכיח להם (ולעצמה) שהם טועים.
13 צפייה בגלריה
מתוך "החוג לאנגלית"
מתוך "החוג לאנגלית"
מתוך "החוג לאנגלית"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: סנדרה או (או בשמה המקובל: כריסטינה מ"האנטומיה של גריי"), ג'יי דופלאס ("טרנספרנט"), הולנד טיילור ("שני גברים וחצי"), בוב בלבן ("ציידי האוצרות"), דיוויד מורס ("גרין מייל") ועוד.

קליק בייט (Clickbait)

מתי ואיפה: 25 באוגוסט, נטפליקס.
מה הסיפור: מיני סדרה אמריקנית-אוסטרלית שמציפה שאלות סביב הסכנות שאורבות לנו ברשתות החברתיות, והפערים שבין החזות הווירטואלית שאנשים מציגים בפני העולם לבין מי שהם במציאות, מאחורי כל המסכות והמסכים.
למראית עין, לניק ברואר יש את החיים המושלמים - הוא בזוגיות מוצלחת, מתפקד כאב אוהב, בקשר מצוין עם אחותו וחבר טוב לסובבים אותו. הכול טוב ויפה, עד שיום בהיר אחד הוא נעלם וצף מחדש בסרטון ויראלי, שבו הוא מחזיק שלט עם הכיתוב "אני מתעלל בנשים. כשהסרטון הזה יגיע לחמישה מיליון צפיות - אני אמות". האם אשתו ואחותו יצליחו להציל אותו לפני שזה יהיה מאוחר מדי? האם הן בכלל ירצו להציל אותו אחרי שיחשפו את הצדדים האפלים שלא הכירו אצלו?
13 צפייה בגלריה
מתוך "קליק בייט"
מתוך "קליק בייט"
מתוך "קליק בייט"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: אדריאן גרנייה ("הפמליה"), זואי קאזאן ("חולי אהבה") ובטי גבריאל ("תברח").

אימה אמריקאית: הקרנה כפולה - עונה 10 (American Horror Story)

מתי ואיפה: 30 באוגוסט, yes.
מה הסיפור: עשור לאחר עלייתה לאוויר, האנתולוגיה "אימה אמריקאית" של ריאן מרפי ובראד פלצ'וק חוזרת עם עונה עשירית חגיגית שמורכבת לא מעלילה אחת - אלא משתיים נפרדות. הראשונה - "גאות אדומה" - מתרחשת בים וקשורה ככל הנראה ביצורים ימיים עם לוק ערפדי, בעוד שהשנייה - "עמק המוות" - תתקיים ביבשה עם חייזרים רצחניים.
בשלב זה, וכיאה למסתוריות שמרפי כה אוהב, טרם פורסמו פרטים נוספים על העונה, שהייתה אמורה לעלות כבר בסוף 2020 אולם נדחתה בשל התפרצות הקורונה. אבל בינינו, מי שצפו בכל העונות עד עכשיו כבר יודעים שבלית ברירה יצפו גם בזו החדשה - לא משנה במה היא תעסוק.
13 צפייה בגלריה
מתוך "אימה אמריקאית 10"
מתוך "אימה אמריקאית 10"
מתוך "אימה אמריקאית 10"
(צילום מסך, FX)
מי בפנים: חברי הקאסט הקבועים של "אימה אמריקאית" - שרה פולסון, אוון פיטרס, קתי בייטס, לילי רייב, בילי לורד, לסלי גרוסמן, אנג'ליקה רוס, פין ויטרוק ועדינה פורטר, אבל גם חבר חדש ומסקרן: מקולי קאלקין ("שכחו אותי בבית") שעושה קאמבק מפתיע ואף גם צפוי לחלוק "סצנה אירוטית משוגעת" (!) עם בייטס. ניתן לכם רגע לעכל את זה.

Only Murders in the Building

מתי ואיפה: 31 באוגוסט, הולו.
מה הסיפור: סטיב מרטין, דן פוגלמן ("החיים עצמם") וג'ון הופמן ("גרייס ופרנקי") יצרו קומדיית רצח-מסתורין, שעוקבת אחר מייבל, צ'ארלס ואוליבר - שלושה שכנים זרים שחולקים בניין דירות יוקרתי באפר ווסט סייד, אבל גם אובססיה לסיפורי פשע-אמיתי. ואז הם מוצאים את עצמם במוקד של אחד כזה.
כשמקרה מוות אכזרי מתגלה אצלם בבניין, השלושה חושדים שמדובר ברוצח ונעזרים בידע שלהם בז'אנר כדי לפענח את הפרשה, כשאת הכול הם מתעדים בפודקאסט שהחלו להקליט. מהר מאוד מתברר שדיירי הבניין השונים מסתירים סודות משלהם, אך גם שבשלושת הגיבורים יש יותר ממה שנראה לעין. ואם תהיתם לגבי משמעות השם הנבחר לסדרה - מייבל, צ'ארלס ואוליבר מתחייבים לפתור רציחות שהתקיימו בתוך הבניין בלבד, מהסיבה הפשוטה שאין להם עניין להטריח את עצמם מחוצה לו.
13 צפייה בגלריה
מתוך Only Murders in the Building
מתוך Only Murders in the Building
מתוך Only Murders in the Building
(צילום: Hulu)
מי בפנים: הקומיקאי האהוב סטיב מרטין ("אבי הכלה"), הקומיקאי האהוב מרטין שורט (גם הוא מ"אבי הכלה"), הזמרת-שחקנית סלינה גומז ("ספרינג ברייקרס"), נייתן ליין ("כלוב הציפורים"), איימי ראיין ("נראתה לאחרונה"), ג'יין לינץ' ("גלי") ואפילו סטינג.