טל ברמן ואביעד קיסוס שידרו הבוקר (ה') את התוכנית האחרונה של "הבוקר עם טל ברמן ואביעד קיסוס", בתום 21 שנים יחד, ובתחנה כבר מסתכלים לעבר העתיד: ל-ynet נודע כי השלישייה שתנחה את התוכנית החדשה תכלול את ברמן עצמו, הקומיקאי תם אהרון והכתבת אביה פרחי, שהגישה פינה בתוכנית המיתולוגית.
2 צפייה בגלריה
טל ברמן
טל ברמן
טל ברמן
(צילום: טל שחר)
לפי גורמים בתחנה, הפורמט החדש שאב השראה מהרדיו האמריקני, וזאת אחרי פיילוטים רבים שנעשו כדי למצוא את המחליפים שישתלטו על המשבצת היוקרתית.
אהרון בן ה-33 החל את דרכו בתקשורת לפני כעשור, אז קיבל פינה ב"תוכנית קיציס", שאותה הנחה אייל קיציס. בהמשך הפך לפאנליסט קבוע ב"גב האומה" וכתב למספר תוכניות, בהן "ארץ נהדרת" ו"היהודים באים". מינואר 2018 ולאורך כמעט שלוש שנים הגיש אהרון תוכנית בכאן שנקראה "פעם בשבוע עם תם אהרון". בתשעת החודשים האחרונים לאהרון יש גם תוכנית שבועית קבועה בגלגלצ והוא צפוי לעזוב אותה כדי לחבור לברמן ופרחי.
2 צפייה בגלריה
תם אהרון
תם אהרון
יצטרף לצד ברמן ופרחי. תם אהרון
(צילום מסך, כאן 11)
קיסוס וברמן החלו את דרכם יחד ב-2002 ברדיו תל אביב, ולאחר שהתוכנית יצאה להפוגה - היא שבה לשידור ב-2010 בביתה החדש בתחנת אקו 99FM, שבה שודרה עד היום. מאז היא נחשבת לאחת מהתוכניות הפופולריות ביותר ברדיו הישראלי, והיו לא מעט ניסיונות לייבא אותה מהרדיו למסך הקטן, כשהשניים הנחו בין היתר את התוכנית "ווייפאאוט" ו"הדור הבא 24/7", אולם אלה לא זכו להצלחה רבה.
על פי גורמים המעורים בפרטים, היחסים בין השניים היו לא טובים בלשון המעטה. "זה מתבשל הרבה זמן. זו דעיכה הדרגתית ברמה האישית", התייחס טל ברמן לפרידה בריאיון לתוכנית "מחוץ לפריים" ב-ynet radio, "וזה קשה כי ברמה המקצועית התוכנית מצליחה יותר מאי פעם", הוסיף.
ברמן בן ה-49 מגיש בטלוויזיה בנפרד מקיסוס את "היום שהיה" ברשת, הנחה את שידורי המונדיאל בשנה האחרונה בכאן. קיסוס בן ה-43 ניסה גם הוא את מזלו על המסך הקטן כששימש חבר פאנל ב"גב האומה", אולם בשנים האחרונות התמקד בלימודי הפסיכולוגיה.