בסוף החודש יציינו בעולם את חג ליל כל הקדושים, ובעקבות הצלחתה הרבה של הסדרה "דהאמר - מפלצת: סיפורו של ג'פרי דאהמר", תחפושות ואביזרים רבים בהשראת הרוצח הסדרתי עלו למכירה ברשת. אך באיביי מסירים אותן בעקבות הפרה של מדיניות האתר, כך דווח היום (ד') באתר TMZ.
1 צפייה בגלריה
מתוך "מפלצת: סיפורו של ג'פרי דאהמר"
מתוך "מפלצת: סיפורו של ג'פרי דאהמר"
מתוך "מפלצת: סיפורו של ג'פרי דאהמר"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
המוצרים העיקריים שהוצעו למכירה הם סרבל כתום, משקפיים ומסכה עם פרצופו של איוון פיטרס המגלם את דאהמר בסדרה. דובר מטעם איביי אמר לאתר TMZ כי אותם המוצרים מפרים את המדיניות של איביי בכל הנוגע לאלימות ולכן יוסרו.
מדיניותה של איביי אוסרת "מכירת מוצרים שמעודדים או מפארים אלימות, כמו גם כאלו שקשורים באנשים אלימים או במעשיהם, או באביזרים מזירות פשע מ-100 השנים האחרונות". דאהמר רצח 17 גברים, רובם שחורים והומוסקסואלים, נידון לחיים שלמים בכלא ונרצח שם על ידי אחד האסירים.
סדרת הלהיט מבית נטפליקס שיצר ראיין מרפי זכתה להצלחה גדולה, עם עלייתה המריאה תוך שבוע למקום הראשון ב-60 מדינות שונות ואף הגיעה למקום השני בדירוג הסדרות הכי נצפות בשירות הסטרימינג אי פעם. עם זאת, הסדרה ספגה ביקורות, גם ממשפחות וקרוביהם של הנרצחים, שטענו כי היא אינה מתחשבת ברגשותיהם ומעלה מחדש את הכאב ובין היתר היו גם צופים שטענו כי הסדרה מציגה פשע בצורה רומנטית.