כעשרה ימים אחרי שהובא למנוחות, מתברר כי לפי הצוואה של צביקה פיק כל הרכוש שלו, בשווי מיליוני שקלים, הולך לילדים הקטנים שלו ושל בת זוגו לשעבר שירה מנור, שנפרדה ממנו לפני שנה וחצי.
1 צפייה בגלריה
צביקה פיק
צביקה פיק
צביקה פיק
(צילום: יובל חן )
הירושה לילדים כוללת דירה בבניין יוקרה, ואת זכויות היוצרים על יצירותיו. הילדים הבוגרים מהנישואים הראשונים של פיק שרונה, דניאלה ובנלי לא מקבלים דבר. עד כמה שידוע הילדים הבוגרים אינם מתנגדים לצוואה. בכל זאת יש שאלה אחת, מי יהיה הנאמן על הכספים ועל הירושה עד ליום שבו הילדים הקטנים ייהפכו לבוגרים לאחר גיל ‭ .20 ‬
באחרונה דווח בתקשורת, כי צביקה פיק מכר לחברת ארומה מיוזיק 50 אחוז מזכויות היוצרים שלו בסכום של חמישה מיליון שקל.
לפני כשנה וחצי צביקה פיק ועורכת הדין שלו שרון ליכט פטרן ושירה מנור ופרקליטה, עו"ד שמואל מורן, חתמו על הסכם פרידה שבמסגרתו הוסדר גם עתיד העיזבון שלו במקרה של מוות. צוואתו של צביקה פיק נערכה והופקדה לפני מספר שנים במשרדו של עו"ד אלי זהר, שנפטר לפני שנתיים. כיום מי שמטפל בנושא במשרד הוא עו"ד צביקה בר נתן.
הזמר והיוצר נפטר בביתו בגיל ‭ 72‬בשבוע שעבר. דבר מותו של פיק התגלה למשפחה בשעות הבוקר לאחר שלא ענה לטלפון והדבר עורר מיד חשש שקרה לו משהו לא טוב על רקע מצבו הבריאותי. בני משפחתו וחבריו ליוו אותו בדרכו האחרונה, בבית העלמין ברמת-השרון, ובהם אשתו הראשונה מירית שם אור.
שרונה פיק סירבה להתייחס לפניית "ידיעות אחרונות" בעניין הצוואה בטענה שהיא עסוקה. דניאלה פיק ושירה מנור לא הגיבו לפניות של "ידיעות אחרונות" אליהן. עורכי הדין צביקה בר נתן, שמואל מורן ושרון ליכט סירבו להתייחס לנאמר בכתבה.