פיט דייוידסון, שנבחר להנחות את תוכנית פתיחת העונה ה-49 של "סאטרדיי נייט לייב", הקדיש את דברי הפתיחה שלו למאורעות המדממים של השבוע האחרון. בניגוד למקובל ב-SNL, התוכנית לא נפתחה במערכון מקדים (המכונה Cold Opening) - אלא במונולוג של המנחה.
"אני יודע מה אתם חושבים - מי מלבד פיט דייוידסון ראוי שידבר על כך?", התבדח השחקן והקומיקאי בתוכנית ששודרה אמש (שבת), אולם מיד הרצין. "ובכן, במובנים רבים, טוב שאני אדבר על זה מכיוון שכשהייתי בן שבע, אבא שלי נהרג במתקפת טרור, אז אני יודע משהו על זה". אביו של דייוידסון, סקוט מת'יו דייוידסון שהיה כבאי בניו יורק, נכנס למרכז הסחר העולמי לפני קריסתו על מנת להציל אנשים ונספה.
"ראיתי כל כך הרבה תמונות נוראיות השבוע", המשיך דייוידסון, "ילדים סובלים, ילדים ישראלים ופלסטינים. וזה החזיר אותי למקום נורא, נורא. לאף אחד בעולם לא מגיע לסבול כך, במיוחד לא ילדים".
1 צפייה בגלריה
פיט דייוידסון וקים קרדשיאן
פיט דייוידסון וקים קרדשיאן
פיט דייוידסון וקים קרדשיאן
(צילום: AP)
דייוידסון המשיך לספר כי אחרי מות אביו, שום דבר לא הצליח לעודד אותו - עד שצפה במופע סטנד-אפ של אדי מרפי. "אני זוכר שהייתי ילד, אמא שלי קנתה לי מה שהיא חשבה שהוא סרט של דיסני, אבל זה בעצם היה מופע הסטנד-אפ Delirious של אדי מרפי. צפיתי בזה באוטו, והיא ניסתה לקחת את זה ממני, אבל אז היא הבחינה במשהו: בפעם הראשונה מזה זמן רב, צחקתי שוב.
"אני לא מבין את זה, באמת שלא, ולעולם לא אבין", סיים דייוידסון את דבריו, "אבל לעיתים קומדיה היא הדרך היחידה לצאת מטרגדיה. לבי עם כל מי שחייו נהרסו השבוע. אבל הערב, אנסה לעשות מה שתמיד עשיתי אל מול הטרגדיה - להיות מצחיק. אבל זכרו: אמרתי שאנסה".
דייוידסון בן ה-29 היה חבר בקאסט של SNL במשך שמונה עונות, בין 2014-2022. זו הפעם הראשונה שבה נבחר להנחות את התוכנית.