למרות החלטת שר הביטחון בני גנץ להוציא את גלי צה"ל ממערכת הביטחון, ועל אף העובדה שמפקדת התחנה היא על תקן ממלאת מקום בלבד - ל-ynet נודע כי אולפני תחנת הרדיו הצבאית צפויים לעבור "שיפוץ היסטורי", כפי שהגדירה גלית אלטשטיין, ממלאת המקום.
3 צפייה בגלריה
גלי צה"ל
גלי צה"ל
הדמיית האולפנים החדשים.
(גלי צה"ל)
במכתב שנשלח אתמול (ב') לעובדי וחיילי התחנה הכריזה אלטשטיין בגאווה על תוכנית השיפוצים. "שמחה לבשר שבימים הקרובים יצא לדרך פרויקט רחב היקף, ובמידת מה היסטורי, לשיפוץ יסודי של אולפנים ב' ו-ה'", כתבה אלטשטיין והוסיפה: "שיפוץ האולפנים, שהינו הנרחב ביותר מזה 40 שנה, עוגן בתוכנית העבודה של גלי צה"ל לשנת 2022 שגובשה על ידי ובשיתוף מטה גל"צ ואושרה ע"י אכ"א.כעת הבשילו התנאים להוצאת החלק המעשי של הפרויקט לדרך ובתחילת השבוע הבא ייסגר אולפן ב' למשך כ-3 חודשים שבמהלכם יבוצעו עבודות השיפוץ. בזמן השיפוץ נאלץ לבצע התאמות ולנתב עבודה לאולפן ג' ולירושלים. בנוסף יינתן היתר רחב מהרגיל לעבודת עריכה עצמאית. פרטים נוספים יועברו באמצעות המחלקה הטכנית ליתר המחלקות".
3 צפייה בגלריה
גלי צה"ל
גלי צה"ל
השיפוץ הנרחב ביותר זה 40 שנה.
(גלי צה"ל)
עוד כתבה אלטשטיין כי "מעבר לאיכות השידור, מדובר כמובן בשיפור משמעותי בתנאי העבודה והשידור של חיילי ועובדי גלי צה"ל. בנימה אישית אומר כי עם כניסתי לתפקיד לפני יותר משנה, נחשפתי מחדש לנבכי הבניין על מכלול קומותיו, אולפניו וחדריו, והתעצבתי לגלות כי זוהרם הפיזי עומעם. מהטעם הזה אני שמחה ואף נרגשת לבשר על הוצאת פרויקט השיפוץ לפועל, כדי שתנאי העבודה הפיזיים - גם אם לעולם יהיו צנועים - יהיו הולמים וראויים ויאפשרו את ביטוי מירבי לתוכן המשובח שכולכם מייצרים". גורמים בגלי צה"ל אמרו ל-ynet כי "מדובר בעלות שיפוץ צנועה בהיקף של כ-600,000 ש"ח לכל אולפן, ובסך הכול כ-1.2 מיליון שקלים".
ממלאת מקום מפקדת התחנה אף הגדילה לעשות ושלחה את ההדמיות שאמורות לדמות את האולפנים אחרי השיפוצים.
3 צפייה בגלריה
גלי צה"ל
גלי צה"ל
גלי צה"ל
(גלי צה"ל)
יש לציין כי שר הביטחון גנץ מינה ועדת איתור לבחירת מפקד גלי צה"ל הבא, שבחרה באור צלקובניק, מנכ"ל תחנת הרדיו 103fm, ואולם בשל תקופת הבחירות שבה נעשתה הבחירה, היועצת המשפטית לממשלה ביקשה לדחות את המינוי הקבוע.
מגלי צה"ל נמסר: "שיפוץ האולפנים מתבצע כחלק מתוכנית העבודה של גלי צה"ל לשנת 2022 שגובשה ואושרה בתחילת השנה. מטרתו: שדרוג האולפנים והתאמתם לעידן הדיגיטל, כולל הטמעת טכנולוגיה שתאפשר שידור מצולם והתאמת הנדסת האנוש לשיטות עבודה מתקדמות. בנוסף, יטופלו תשתיות שהוזנחו שנים רבות ויושם דגש על מקצה שיפורים אקוסטיים. כל זאת לטובת חוויה האזנה משופרת למאזיני גלי צה"ל".