המוזיקאי אקסל רוז, סולנה של להקת הרוק גאנז אנד רוזס, מואשם בתקיפה מינית שאירעה לכאורה ב-1989 - כך פורסם הערב (ד').
2 צפייה בגלריה
אנגוס יאגנ ואקסל רוז
אנגוס יאגנ ואקסל רוז
אקסל רוז
(צילום: AP)
התובעת, דוגמנית ושחקנית בשם שילה קנדי, טוענת שפגשה את רוז במועדון לילה, שם הזמין אותה לחדר המלון שבו התאכסן, יחד עם מספר אנשים נוספים. רוז, לפי כתב התביעה, סירב להזמין את חברתה של קנדי, שלטענתו "לא הייתה מושכת מספיק". עם הגיעם למלון, ממשיך כתב התביעה, סיפק רוז לקנדי קוקאין, שמפניה ואלכוהול. היא גם טוענת שהאמינה כי באותה נקודת זמן רוז נטל ליתיום - תרופה לטיפול בהפרעות פסיכיאטריות.
בחדר המלון רוז הצמיד את קנדי לקיר ונישק אותה, לטענתה. אולם בשלב הזה היא עדיין הייתה מעוניינת לשכב עימו "אם הדברים יתקדמו". עם זאת, היא החלה לחוש "חוסר נוחות" אחרי שרוז ביקש מכל הנוכחים לפנות את החדר - מלבדה ומלבד דוגמנית נוספת. עד מהרה, ממשיך כתב התביעה, קנדי מצאה את עצמה במיטה יחד עם רוז, האישה הנוספת וריקי רכטמן, מנחה טלוויזיה ושדרן רדיו שהיה מעורב בסצנת הרוק של התקופה.
2 צפייה בגלריה
אקסל רוז וסלאש בהופעה של גאנז אנד רוזס, 2019
אקסל רוז וסלאש בהופעה של גאנז אנד רוזס, 2019
אקסל רוז (משמאל) בהופעה של גאנז אנד רוזס
(צילום: Jack Plunkett/Invision/AP)
בשלב הזה, טוענת קנדי, רוז החל לקיים יחסי מין עם האישה הנוספת, וחוסר הנוחות שלה גבר מאחר ש"היא הייתה פתוחה לרעיון של סקס עם רוז, אבל לא הסכימה ולא הייתה מעוניינת בסקס קבוצתי", כך לפי כתב התביעה.
קנדי טוענת כי רוז הגיב בהתפרצות זעם שגרם לה לפחד. לטענתה הוא תפס בחלוק שלה והטיח אותה ברצפת המסדרון מחוץ לחדרו של רכטמן. לאחר מכן תפס בשערה וגרם לברכיה לדמם מהשתפשפות בשטיח.
התקרית גרמה לקנדי "סימפטומים הזהים לאלו של תסמונת פוסט-טראומטית. לפי המסמכים שהגישה קנדי לבית המשפט, היא אובחנה כמי שסובלת מחרדה ודיכאון שנבעו לטענתה מהתקיפה המינית שעברה בידיו של רוז.
אקסל רוז טרם הגיב על ההאשמות נגדו.