פמלה אנדרסון חשפה תקרית שהתרחשה בינה לבין השחקן טים אלן בהיותה בת 23, כשבמהלך צילומי הסיטקום "שפץ ביתך" בשנות ה-90 השחקן חשף בפניה את איבר מינו - כך דווח היום (ב') במגזין "וראייטי".
2 צפייה בגלריה
פמלה אנדרסון
פמלה אנדרסון
פמלה אנדרסון
(צילום: AP)
"ביום הראשון של הצילומים יצאתי מחדר ההלבשה שלי, וטים היה במסדרון בחלוק שלו", אנדרסון מספרת בקטע הלקוח מתוך הספר "באהבה, פמלה", שצפוי לצאת בסוף חודש ינואר. "הוא פתח את החלוק שלו וחשף את עצמו במהירות - כשהוא עירום לגמרי. הוא אמר שזה הוגן, כי גם הוא ראה אותי עירומה. 'עכשיו אנחנו שווים'. צחקתי באי נוחות". אלן, שהיה בן 37 בזמן התקרית לכאורה, התכוון ככל הנראה לצילומי "פלייבוי" שבהם אנדרסון לקחה חלק - צילומים שהפכו אותה לדמות מוכרת ולסמל מין ברחבי העולם.
הסיטקום המצליח "שפץ ביתך" ששודר במהלך שנות ה-90 היה לאחד מתפקידיה המוקדמים של השחקנית, שם גילמה במהלך השנתיים הראשונות של שידורי התוכנית את ליסה, נערת הכלים של אלן. בהמשך עזבה אנדרסון את הסדרה עבור תפקידה האייקוני ב"משמר המפרץ", אולם חזרה למספר הופעות אורח, בהן הופעתה בפרק הסיום של העונה השישית ששודר במאי 1997.
"באהבה, פמלה", ספרה החדש של אנדרסון, מתחיל בילדותה בוונקובר, ממשיך בדרכה לפרסום, ועוסק ברומנים הסוערים שהיו לה ובתמונות הפפראצי שהופיעו בכל הצהובונים. הפעם היא מבקשת לספר את הצד שלה ואת הקושי שבחיים בלב אור הזרקורים. מדובר באחד הספרים המצופים ביותר של השנה הקרובה וביום יציאתו לחנויות, ב-31 בינואר, צפוי לצאת גם סרט דוקו בנטפליקס העונה לאותו שם. בספר, שיכלול קטעי פרוזה וגם קטעי שירה, אנדרסון מבקשת לקחת את הקורא להיכן שהכול התחיל - לפני שהפכה לשפנפנת "פלייבוי" ובהמשך לכוכבת טלוויזיה.
"אני מעט חרדה לקראת יציאת הספר", סיפרה הכוכבת בת ה-55 בטיזר לריאיון המלא שיתפרסם במגזין "פיפל". "זו בעצם הייתה שנה של טיפול. הרהרתי על חיי מהזיכרון הראשון שלי ועד הזיכרון האחרון שלי. אני ממש גאה בזה. זו יצירה שכתבתי בה כל מילה, לא היה איתי סופר צללים או מישהו שכתב איתי".
"זה בעצם סיפור על ילדה מעיירה קטנה שנוסעת ללוס אנג'לס ועוברת את כל ההרפתקאות הפרועות והמטורפות שעברתי ואז מסתובבת וחוזרת הביתה", היא מסבירה. "לא היה לי מושג כמה כעס יש בי בפנים, או כמה טיפולי זה הולך להיות. לא רק עבורי, אלא עבור אנשים סביבי, כמו אמא שלי", עוד הוסיפה כי החליטה לכתוב את הספר בעצת שני בניה.