שלל תכנים חדשים מבית דיסני ופיקסאר הוצגו הלילה (בין שישי לשבת) בתערוכת D23 בקליפורניה. בין היתר, הוצגה הצצה ראשונה לסרט "שלגיה", בכיכובה של גל גדות שאף הגיעה לכנס, והצצה ראשונה ל"בת הים הקטנה". כמו כן, הוכרז על סרט ההמשך לאנימציה האהובה "הקול בראש". לאורך סוף השבוע התערוכה תציג פאנלים נוספים עם חשיפות מכל משפחת דיסני, כולל מלחמת הכוכבים ומארוול.
1 צפייה בגלריה
מתוך "הקול בראש"
מתוך "הקול בראש"
מתוך "הקול בראש"
גל גדות עלתה לבמת הכנס להצגת הסרט החדש ל"שלגיה", שיעלה למסכים ב-2024, בבימויו של מארק ווב ("500 ימים עם סאמר", "חיבור פשוט"). גדות משחקת בסרט את המלכה המרושעת גרימהילד, לצד רייצ'ל זגלר שמשחקת את שלגיה.
השחקנית הישראלית הציגה על הבמה את הצחוק המרושע שהשתמשה בו בצילומים, והתייחסה לכך שהיא משחקת לראשונה את הצד של הנבל. "זה היה שונה מאוד מכל מה שעשיתי בעבר", אמרה. "אני רגילה לשחק את הקצה השני. היא הנבלית הראשונה והאייקונית ביותר בעולם ולהיכנס לתוך נעליה היה כיף ונהניתי מזה כל כך עד שבשבוע הראשון של העבודה אנשים ממש באו לעזרתי, כי הייתי כל כך בתוך הדמות". היא הוסיפה כי "העובדה שיכולתי להיות משוגעת ולמתוח את עצמי ולרקוד, זה היה מהנה".
הקומיקאית איימי פולר עלתה גם היא לבמה ב-D23 להכרזה על סרט ההמשך ל"הקול בראש". עלילת הסרט החדש תחזור אל הילדה ריילי ותתרחש שוב בתוך ראשה, כשכל הרגשות שהיו בה במקור יחזרו גם עתה. הסרט, שנמצא כעת בשלבים ראשונים מאוד של הפקה, ייצא בקיץ 2024.
הקהל בתערוכה זכה לראות גם הצצה ראשונה מהסרט "בת הים הקטנה" שבו מככבת מליסה מקארתי בתור אורסולה, לצד האלי ביילי בתור אריאל, וחוויאר בארדם כמלך טריטון.
טריילר נוסף שנחשף בתערוכה הוא הפריקוול ללייב אקשן של "מלך האריות", שביים ג'ון פאברו. הסרט, שיעסוק בדמותו של מופאסה ויעקוב אחר עלייתו למלכות על ממלכת החיות, יבויים על ידי בארי ג'נקינס, במאי זוכה האוסקר "אור ירח".
דיסני הציגה בתערוכה גם את סרט ההמשך ל"מכושפת", בכיכובה של איימי אדאמס. הסרט ייקרא disenchanted וייצא בסוף השנה הזו היישר לפלטפורמת הסטרימינג דיסני+. לצד אדאמס מככבים בו מאיה רודולף, פטריק דמפסי, אידינה מנזל ועוד. כל הקאסט של הסרט הגיע לתערוכה שבה נחשף טריילר ראשון לסרט.
בנוסף, נחשפה גם הצצה ראשונה לעיבוד של "פיטר פן", כשהשחקנים ג'וד לאו, אלכסנדר מולוני ואוור אנדרסון הגיעו לדבר על הסרט. הילד הנצחי יגיע לדיסני+ ב-2023. כמו כן, סרט האנימציה הבא של פיקסאר, Elemental, שצפוי לצאת ביוני 2023, קיבל גם כן טריילר ראשון. הסרט מתרחש בעיר אלמנטל ועוקב אחר דמויותיהם של אמבר (ליה לואיס) ו-ווייד (ממאדו אצ'יי), בעוד הם מגלים את הדמיון ביניהם - על אף כל ההבדלים.
לצד כל אלו, דיסני הכריזה בתערוכה על סרט חדש ומקורי שלה שייצא בשנה הבא, בשם Wish ("משאלה", בתרגום חופשי). הסרט נועד לחגוג מאה שנים לדיסני עם דמויות מקוריות ושירים שנוצרו בהשראת המורשת שלה. הסרט יתרחש בממלכה קסומה שקיימת בזמן קדום בהרבה מכל סרט אחר של דיסני, ונקראת ממלכת המשאלות.
פיקסאר הכריזה גם היא על סרט מדע בדיוני חדש בשם Elio. הסרט עוסק בילד שהופך לשגריר כדור הארץ עבור האומות המאוחדות של החייזרים. על כתפיו מוטלת האחריות להוכיח לחייזרים שהחלק הטוב ביותר בלהיות אנושי הוא להיות עצמך. הסרט ייצא באביב 2024, בכיכובם של אמריקה פררה ויונאס קיבריב בתור אליו.