אלזבת' (Elsbeth)

מתי ואיפה: 1 במרץ, yes.
מה הסיפור: בצעד מבורך yes מביאה לארץ הקודש את הספין-אוף של "האישה הטובה" שיעסוק בדמותה של אלזבת' טסיוני, עורכת הדין המבריקה ויוצאת הדופן. טסיוני הופיעה ב-14 פרקים בדרמה המצליחה בכיכובה של ג'וליאנה מרגוליס, ולאחר מכן גם בחמישה של סדרת הבת שלה - "הטובות לקרב".
הפעם, אלזבת' עוזבת את הקריירה המצליחה שלה בשיקגו ועוברת לניו יורק שם היא מקבלת תפקיד חדש כחוקרת, ועליה להתמודד עם האתגרים שהשינוי הזה מביא. הטריילר המבודח יחד עם דמותה המפולפלת של אלזבת' והקאסט שיצטרף אליה - שכולל שמות עם קילומטראז' נאה בעולם הקומדיה מהסדרות "רוק 30", "מחלקת גנים ונוף" ו"משפחה מודרנית" - מלמד כי נראה שהספין-אוף החדש יישק יותר לקומדיה מאשר לדרמה המשפטית העסיסית שהורגלנו אליה, וזה לא רע בכלל.
8 צפייה בגלריה
מתוך "אלזבת'"
מתוך "אלזבת'"
מתוך "אלזבת'"
(צילום: באדיבות CBS)
מי בפנים: קארי פרסטון כמובן תשוב לתפקידה, וונדל פירס (Suits), ג'סי טיילר פרגוסון ("משפחה מודרנית"), ג'יין קרקובסקי ("רוק 30"), ריטה ("מחלקת גנים ונוף") ועוד.

המשטר (The Regime)

מתי ואיפה: 4 במרץ, HOT, yes וסלקום TV.
מה הסיפור: דרמת יוקרה חדשה מבית HBO שתנסה למלא את החלל ש"יורשים" (זצ"ל) הותירה בלב של כולנו, ולשם כך אף גייסה את אחד הכותבים שלה - וויל טרייסי. התסריטאי כתב גם לתוכנית הלייט-נייט של ג'ון אוליבר, והמעבר שלו לדרמה שעוסקת ברובה בפוליטיקה מלוכלכת כמעט מתבקש.
הסדרה החדשה, שבמהלך הפקתה ענתה דווקא לשם "הארמון" (The Palace), מתרחשת במדינה בדיונית באירופה במהלך שנה אחת של משטר אוטוריטרי מנוון שהולך ומתפורר. קייט ווינסלט נכנסת לתפקיד המנהיגה ששלטונה הולך וחומק מבין אצבעותיה, ויו גרנט לתפקיד מנהיג האופוזיציה הכריזמטי שמולה. מהטריילרים ששוחררו עולה ניחוח קל של "ויפ" - שנון ואבסורדי - וכשעל הבימוי אמונים סטיבן פרירס ("נאמנות גבוהה", "המלכה") וג'סיקה הובס ("הכתר"), לא פלא שמדובר באחת הסדרות המצופות של השנים האחרונות.
8 צפייה בגלריה
מתוך "המשטר"
מתוך "המשטר"
מתוך "המשטר"
(צילום: באדיבות HBO)
מי בפנים: כאמור קייט ווינסלט ("טיטאניק") ויו גרנט ("נוטינג היל"), אליהם מצטרפת אנדראה רייסבורו ("מראה שחורה", "אבדון") ונוספים.

מוות ופרטים נוספים (Death and Other Details)

מתי ואיפה: 5 במרץ, דיסני+.
מה הסיפור: חודשיים אחרי שעלתה מעבר לים, התוספת האחרונה למבול ההו-דאן-איט (ז'אנר ה"מי עשה זאת?", בעגה האגתה-כריסטית) ששוטף אותנו בשנים האחרונות, מגיעה לארץ. מה לעשות שעם הצלחות כמו זו שזכתה לה "רק רוצחים בבניין" קשה להתווכח. אז מה מצפה לנו הפעם? אימוג'ין סקוט מוצאת את עצמה בתור החשודה העיקרית במקרה רצח שאירע על יאכטת נופש ראוונתית בלב הים התיכון, אה-לה "מוות על הנילוס" (בערך). על מנת להציל את עצמה היא נאלצת לחבור לאדם השנוא עליה, הבלש הטוב בעולם - רופוס קוטסוורת'. היוצרים, מייק וייס ("המנטליסט") והיידי קול מקאדאמס ("100") מעידים שהם מעריצי-על של כריסטי, וכי הם רצו "ללכוד את האווירה של היצירה שלה ולהביא אותה לימינו".
מי בפנים: מנדי פטינקין (מיי ניים איז איניגו מונטויה, יו קילד מיי פאת'ר - פריפר טו דיי! כלומר "הנסיכה הקסומה", ומאוחר יותר גם "הומלנד"), ויולט בין (הסדרה "הפלאש"), רהול קולי ("נפילת בית אשר"), לורן פאטן ("שוטרים בדם") ועוד.

סופרסקס (Supersex)

מתי ואיפה: 6 במרץ, נטפליקס.
מה הסיפור: דרמה ביוגרפית לוהטת על כוכב הפורנו האיטלקי רוקו סיפרדי. הדרמה האיטלקית החדשה הוקרנה בבכורה בפסטיבל ברלין ומגוללת את סיפור חייו של מי שכונה The Italian Stallion ("סוס ההרבעה האיטלקי", בתרגום חופשי), אך סיפרדי עצמו ציין כי זה לא רק הוא על המסך, ושיבח את התסריטאית פרנצ'סקה מניארי. "הסיפור היפה הזה הוא בהשראת החיים שלי, אבל הוא לא החיים שלי. כל מה שתראו ב'סופרסקס' מקורו בי, אבל התסריטאית השקיעה בו הרבה מעצמה גם", אמר. כשהוא מגולל סיפור התבגרות עוצמתי ויוצא דופן ומלווה במעל 40 סצנות סקס "מותחות גבולות", כפי שהגדיר מגזין "וראייטי", נראה שלנטפליקס סוף-סוף מגיעה טלוויזיה שונה מהאלגוריתם המוכר.
מי בפנים: הקאסט ככל הנראה לא מאוד מוכר לקהל בארץ וכולל את השחקנים האיטלקים אלסנדרו בורגי וג'סמין טרינקה.

הג'נטלמנים (The Gentlemen)

מתי ואיפה: 7 במרץ, נטפליקס.
מה הסיפור: סדרה חדשה של גאי ריצ'י ("לוק סטוק ושני קנים מעשנים", "סנאץ'" והרימייק לייב-אקשן של "אלאדין"), שהיא גם ספין-אוף טלוויזיוני לסרטו באותו השם מ-2019. אומנם הדמויות מהסרט המקורי, בגילומם של כוכבי ענק כמו מתיו מקונהיי, קולין פארל, יו גרנט ועוד, לא ישובו לסדרה החדשה - אך היא מתקיימת באותו עולם תוכן וכמובן תישאר נאמנה לסגנונו של ריצ'י. הפעם אנחנו פוגשים באדי הורנימן שיורש את האחוזה של אביו ומגלה שהירושה הזו כרוכה בקבלה של עסקים מפוקפקים, הכוללים גידול מריחואנה, ובהיתקלויות עם העולם התחתון.
מרכיב חשוב נוסף בעלילה הוא מערכת היחסים של אדי עם אחיו הגדול שהיה בטוח שהוא זה שיקבל את האחוזה והעסק, וכעת על השניים למצוא את דרכם במציאות החדשה. בעוד סרטים של ריצ'י כבר זכו בעבר לעיבודים טלוויזיוניים, זוהי הפעם הראשונה שבה הוא מביים סדרה, וכעת נותר רק לגלות האם סגנון האקשן המהיר והמבדר שלו צולח את המעבר למסך הקטן.
8 צפייה בגלריה
מתוך "הג'נטלמנים"
מתוך "הג'נטלמנים"
מתוך "הג'נטלמנים"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: תיאו ג'יימס ("הלוטוס הלבן"), ג'אנקרלו אספוזיטו ("שובר שורות"), קאיה סקודלריו ("סקינס"), ג'ואלי ריצ'רדסון ("ניפ/טאק") ועוד.

בנות לנצח - עונה 3 (Girls5Eva)

מתי ואיפה: 14 במרץ, נטפליקס.
מה הסיפור: הקומדיה המוזיקלית בהפקתה של טינה פיי חוזרת בעונה שלישית - לבית חדש. לאחר ששתי עונותיה הראשונות של הסדרה שעלתה ב-2021 שודרו בפיקוק, החדשה תעלה בשירות הסטרימינג של נטפליקס יחד עם קודמותיה ותיתן לקהל בארץ הזדמנות להתאהב בה.
העלילה עוקבת אחרי דון, סאמר, גלוריה ו-וויקי, נשים שהיו חברות בלהקת בנות עם וואן-היט-וונדר מצליח בנטיינטיז, שכעת עושות קאמבק מקליטות אלבום ויוצאות לטור. האתגר הזה יציב אותן בפני התמודדויות חדשות שיבחנו את הדינמיקה בין נשות החבורה ויקחו אותן למחוזות חדשים. מרדית' סקארדינו (שברזומה שלה ניתן למצוא את "קימי שמידט" ו"דוח קולבר") תשוב לתפקיד היוצרת והשואו-ראנרית, כך שניתן להניח שההומור והלב של הסדרה האהובה יישמרו.
8 צפייה בגלריה
מתוך "בנות לנצח" - עונה 3
מתוך "בנות לנצח" - עונה 3
מתוך "בנות לנצח" - עונה 3
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: ביזי פיליפס ("דוסון קריק"), פולה פל ("סאטרדיי נייט לייב"), רנה אליס גולדסברי ("שי-האלק: עורכת דין בשירות החוק") ועוד.

האנטומיה של גריי - עונה 20 (Grey's Anatomy)

מתי ואיפה: 17 במרץ, yes.
מה הסיפור: "האנטומיה של גריי" ממשיכה במסעה להפוך ל"ג'נרל הוספיטל" - מלשון אופרת סבון רפואית שתימשך לנצח. נראה שגם העובדה שמרדית גריי עצמה (בגילומה של אלן פומפיאו, שעדיין מקריינת את פתיחי וסגירי הפרקים, וצפויה להגיח בארבעה פרקים העונה) עזבה את בית החולים גדוש הדרמות בסיאטל, לא תגרום ליוצרים לתלות את הסטטוסקופ.
מי שישובו בעונה הנוכחית הם עמודי התווך - ד"ר ריצ'ד וובר וד"ר מירנדה ביילי, יחד עם אוון האנט, טדי אלטמן וכמה פנים מוכרות נוספות. אנחנו פוגשים אותם היכן שהסתיימה העונה הקודמת - טדי התעלפה בזמן שביצעה ניתוח והמתמחים החדשים כרגיל נקלעים לשלל צרות. בשורה משמחת למעריצים נרשמה כשנודע שד"ר אריזונה רוברטס, דמות אהובה שנפרדה מאיתנו בעונה 14, תשוב לתפקיד אורח קצר בעונה הקרובה.
8 צפייה בגלריה
מתוך "האנטומיה של גריי" - עונה 20
מתוך "האנטומיה של גריי" - עונה 20
מתוך "האנטומיה של גריי" - עונה 20
(צילום: באדיבות yes)
מי בפנים: ג'יימס פיקנס ג'וניור, וצ'אנדרה וילסון קווין מקייד, קים ריבר, קווין מקייד, ג'סיקה קפשאו ועוד.

תפוחים לעולם לא נופלים (Apples Never Fall)

מתי ואיפה: 17, 18 במרץ, HOT ו-yes (בהתאמה).
מה הסיפור: אחרי שרב המכר "שקרים קטנים גדולים" זכה לעיבוד טלוויזיוני מצליח ב-HBO, ספרה האחרון והסוחף של ליאן מוריארטי מקבל גם הוא עיבוד גדוש כוכבים. העלילה עוקבת אחרי סטן וגו'י דילייני, זוג מדריכי טניס שיוצא לפנסיה ואמורים להתחיל ליהנות מהחיים עם ארבעת ילדיהם הבוגרים. אלא שהמשפחה המושלמת לכאורה הזו מתערערת כאשר האם נעלמת באופן מסתורי מה שמאלץ את הילדים לנבור בעבר של המשפחה ולגלות סודות אפלים. מוריארטי מצטרפת לסדרה גם כמפיקה בפועל, ואנחנו רק מחכים להישאב לדרמה שהיא טוותה לנו הפעם.
מי בפנים: אנט בנינג ("ניאד"), סם ניל ("פארק היורה"), אליסון ברי ("קומיוניטי"), ג'ק לייסי ("הלוטוס הלבן") ועוד.

פאלם רויאל (Palm Royale)

מתי ואיפה: 20 במרץ, אפל TV פלוס.
מה הסיפור: על פי הטריילר נדמה שהסדרה היא "מד מן" פוגשת את "הלוטוס הלבן" - וזה נראה לא רע בכלל. השנה היא 1969 וצעירה בשם מקסין סימונס מוכנה לעשות כמעט הכול בשביל להתקבל למועדון האקסלוסיבי בפאלם ביץ' ולחיות בסגנון החיים של העשירים והמפורסמים.
הסדרה מבוססת על ספר סאטירי בשם Mr. and Mrs. American Pie, ונראה כי תשתלב היטב במוטיב שנאת העשירים (Eat the rich) ששוטף אותנו בתרבות בשנים האחרונות, עם תכנים כמו "הלוטוס", "משולש העצבות", "בריכת האינסוף", "התפריט" ובאמת קצרה היריעה מלהכיל. מי שנרתם לטובת העיבוד הטלוויזיוני הוא אייב סיליביה, ששימש בעבר כמפיק בפועל ב"בשבילי אתם מתים" (בכיכובה של כריסטינה אפלגייט בנטפליקס), יחד עם קאסט נוצץ ושחזור תקופתי מרהיב - We're In.
8 צפייה בגלריה
מתוך "פאלם רויאל"
מתוך "פאלם רויאל"
מתוך "פאלם רויאל"
(צילום: באדיבות אפל TV פלוס)
מי בפנים: קאסט נוצץ כמנהגם של אפל TV פלוס בקודש, הכולל את קריסטן וויג ("מסיבת רווקות", "סאטרדיי נייט לייב"), לורה דרן ("פארק היורה", "שקרים קטנים גדולים" ועוד), אליסון ג'ני ("הבית הלבן"), לזלי ביב ("איירון מן"), הזמר ריקי מרטין ועוד.

אקס-מן 97' (X-Men ’97)

מתי ואיפה: 20 במרץ, דיסני+.
מה הסיפור: אם נולדתם בשנות ה-90-80 המוקדמות, ייתכן שעצם הצפייה בטריילר לסדרת הסיקוול המצוירת שעולה יותר מ-30 שנה אחרי "אקס-מן: הסדרה המצוירת", העבירה בכם צמרמורת קלה. אנו פוגשים את כל הדמויות האהובות מסדרת המקור הפופולרית, שרבים אף מייחסים לה את עליית ז'אנר גיבורי-העל, שנים בודדות אחרי שנגמרה קודמתה. צ'רלס אקסייווייר מת ועל האקס-מנים להבין כיצד להמשיך במורשתו. העניינים מסתבכים כשמתגלה שמגניטו אוחז בצוואה.
המעריצים ישמחו לשמוע קולות מוכרים, כאשר רובו המוחלט של הקאסט ישוב לתפקידיהם, פרט לסייקלופס ומגניטו שיקבלו קולות חדשים מכיוון שבשנים שחלפו מדובביהם המקוריים (נורם ספנסר ודייויד המבלן, בהתאמה) הלכו לעולמם. הסדרה חוזרת לעולם אחר - כל כך רווי בגיבורי-על עד שרבים כבר החלו להכריז על מות הז'אנר - האם הגיבורים האהובים יצליחו לשחזר את הקסם? בדיסני+, שכבר חידשו את הסדרה לעונה שנייה, כנראה מאמינים שכן.
8 צפייה בגלריה
מתוך "אקס-מן 97'"
מתוך "אקס-מן 97'"
מתוך "אקס-מן 97'"
(צילום: באדיבות דיסני+)
מי בפנים: ישובו מסדרת המקור: טוני דניאלס, קאל דוד, לנור זאן, ג'ורג' בוזה ועוד.

בעיית שלושת הגופים (3 Body Problem)

מתי ואיפה: 21 במרץ, נטפליקס.
מה הסיפור: בקצרה - הסדרה החדשה של יוצר "משחקי הכס", דייויד בניוף ודי. בי. ווייס - כבר מספיק בשביל שנהיה בעניין. מעבר לכך, סדרת המדע הבדיוני המצופה נשענת על חומר מקור מהולל, הרומן זוכה פרס ההוגו "בעיית שלושת הגופים" מאת הסופר הסיני ליו צשין.
הסיפור, שנפרש על פני 18 מיליון שנה (!), מתחיל בסין של שנות ה-60, כשאסטרופיזיקאית צעירה מקבלת מסר מחייזרים המבקשים לכונן את שלטונם בפלנטה אחרת. הצעירה עונה למסר, מזמינה את החייזרים לכדור הארץ - ומשנה את גורלו. עם בניוף ו-ווייס, תקציב עתק של נטפליקס וקאסט מבטיח (ראו מטה) - אתם בהחלט יכולים להתחיל לפתח ציפיות.
8 צפייה בגלריה
מתוך "בעיית שלושת הגופים"
מתוך "בעיית שלושת הגופים"
מתוך "בעיית שלושת הגופים"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: שחקנים מצוינים כמו אייזה גונזלס ("בייבי דרייבר"), ג'ונתן פרייס ("משחקי הכס"), בנדיקט וונג ("דוקטור סטריינג'") ועוד.