הזמר אדם הופיע היום (ד') בפני מטופלים ובפני הצוות הרפואי בבית החולים איכילוב בתל אביב. "כמה זמן שזה ייקח - זה ייקח", אמר בהקשר של סדרת הטיפולים שעתיד להתחיל בקרוב. צפו:
"היה לי כל כך נעים ואני מוכרח לבוא שוב", אמר על הבמה. "אני מתרגש קצת כי הפרופסור שעומד להיות אחראי עליי יושב ממש כאן מולי. בריאים - תמשיכו להיות בריאים, חולים - שה' יהיה איתכם, ושכולכם תצאו מפה בקרוב בריאים ומאושרים - אתם בידיים נפלאות. אין מקום אחר שאני יכול לחשוב על לשים את החיים שלי בידיו. הלוואי שאצא מהדלת הזאת ולא אראה אתכם יותר", צחק. במהלך הופעתו ביצע הזמר את שירו "בלדה בין כוכבים".
בהמשך ההופעה דובר על כך שהזמר לא ממש רוצה לשיר את אחד הלהיטים הגדולים ביותר שלו - "אין מוצא" - אך הקהל שנכח בבית החולים התעקש ואדם ביצע את השיר. "בן אדם אומר בגיל 27 איזו שטות, בגיל 63 מכריחים אותו לחזור עליה. מצד שני זה כל מה שאנחנו צריכים", אמר. בתום הביצוע הודו לאדם ואמרו - "יש מוצא! רפואה שלמה, אתה בידיים הכי טובות. אוהבים אותך".
מטעם בית החולים נמסר: "שעה לפני שנכנס לפגישה עם הרופאים במכון הקרינה בבית החולים איכילוב, הזמר אדם ריגש את כולנו, כשבחר להעניק הופעה בהתנדבות בלובי מגדל אשפוז. לבקשת הקהל, הוא לבסוף הסכים לשיר את הקלאסיקה 'אין מוצא' והחליף את המילים בתפילה ל- 'יש מוצא'. המון בריאות ובהצלחה אדם".
"אהוביי ואהובותיי, היום התבשרתי שאצטרך לעבור סידרת טיפולים, הקרנות וכימותרפיה", הזמר כתב בשבוע שעבר. "עדיין מתקשה לעכל, מאחר שהוגדרתי כחולה אונקולוגי. "אין צורך שזה ידלוף ואין צורך להסתיר, אלא בע"ה להתמודד עם מה שיבוא. אתחיל את הטיפולים בעוד כשבוע ועד אז בוחר להמשיך לתפקד, כל עוד זה אפשרי וכפי שהומלץ לי על ידי הפרופסור שפגשתי בבית החולים היום. נכון לעכשיו שלחו רק אהבה. אוהב".
לפני כחמש שנים וחצי אדם אושפז במשך ארבעה חודשים וחצי בשל ניתוח להוצאת כיס מרה שהסתבך והוביל לדלקת בלבלב שגרמה לפגיעה באיברים סמוכים. "אני בדרגת סיכון מכל מיני סיבות שלא ניכנס אליהן עכשיו", אמר לפני כשנה בריאיון ל-Pplus. "אבל בארבע השנים האחרונות אני מתעורר בהרבה מאוד לילות מיוזע, מטראומות קשות שעברתי בחצי שנת אשפוז שלי. ממש, כאילו, עברו עליי חוויות מאוד קשות שם. זה לא כיף, זו הייתה חצי שנה של סבל, המחלה שלי הייתה מאוד מאוד קשה".
1 צפייה בגלריה
אדם בגריי בתל אביב
אדם בגריי בתל אביב
אדם בגריי בתל אביב
(צילום: מוטי קמחי)
זה גרם לך להסתכל בצורה אחרת על החיים? מעריך אותם יותר? מפחד, נזהר יותר? "נזהר מאוד מהקורונה. אני נזהר בטירוף כי אני טפלון ובדרגת סיכון מאוד גבוהה, איך הרופאה שלי אמרה לי בזמנו, כשהדלתא הגיעה? שאם אני חוטף את זה, אז זה ישר הרדמה, הנשמה וכל הסיפור, אז אני לא רוצה. אני פוחד להיות חולה וזה לא היה לפני. לא פחדתי ממחלות. אבל חצי השנה הזאת הייתה טראומטית. אחד הדברים שהכי מפחידים אותי בקורונה זה שפתאום הבנתי שהמחלה של לפני ארבע שנים יצרה אצלי כנראה איזושהי פוסט טראומה. יש בי פחד עצום להיות חולה".
אדם (בשמו האמיתי: חיים כהן) פרץ לתודעה בתור אחד מזמרי הליווי של יזהר כהן בשיר "עולה עולה" שייצג את ישראל באירוויזיון 1985. בהמשך ניסה את מזלו בצרפת, שם הוציא כמה שירים וכששב לישראל פצח בקריירה מוזיקלית מצליחה. אלבומו הראשון "סוד" יצא ב-1987, מכר 45 אלף עותקים וביסס את מעמדו בתור כוכב ענק. אחד מסימני ההיכר שלו הייתה הבנדנה שקשורה לידו, לצד ז'קטים ומכנסי ג'ינס קרועים שנהג ללבוש.