סדרת ההמשך של "סקס והעיר הגדולה" - "פשוט ככה" (And Just Like That), שפגשה את קארי, מירנדה ושארלוט בעשור השישי לחייהן, תמשיך לעונה שנייה - כך הודיעו בשירות הסטרימינג HBO מקס.
2 צפייה בגלריה
מתוך "פשוט ככה"
מתוך "פשוט ככה"
מתוך "פשוט ככה"
(צילום: באדיבות HOT ו-NEXT TV)
"היינו מאושרים מהשיח התרבותי שנוצר על ידי הדמויות האלו והסיפורים שלהן, שפועלים בעולם שאנחנו מכירים ואוהבים כל כך", אמרה שרה אוברי, מנהלת תוכן המקור של HBO מקס, בהצהרה מטעם החברה בנוגע לחזרת הסדרה (המשודרת בישראל ב-HOT). "אנחנו כבר לא יכולים לחכות עד שהמעריצים יראו מה צפוי להם בעונה השנייה".
באתר IMDB מדורגת "פשוט ככה" בניקוד 5.6, הנחשב נמוך, ובאתר דירוג המבקרים "רוטן טומטוז" היא קיבלה 49% בלבד. בנוסף, הסדרה עוררה חילוקי דעות כשזכתה לביקורות לא מחמיאות רבות.
במאי סדרת ההמשך וסרטי "סקס והעיר הגדולה", מייקל פטריק קינג, אמר גם הוא בהצהרה כי הוא "מתרגש לספר עוד על הדמויות הנועזות והנמרצות של הסדרה, שמגולמות על ידי השחקניות המדהימות והחזקות האלו". הוא הוסיף כי "כולם נרגשים. ופשוט ככה... חיי הסקס שלנו חוזרים".
2 צפייה בגלריה
מתוך "פשוט ככה"
מתוך "פשוט ככה"
מתוך "פשוט ככה"
(צילום: באדיבות HOT ו-NEXT TV)
כזכור, זמן קצר לאחר שעלתה לשידור "פשוט ככה" פורסם ב"הוליווד ריפורטר" תחקיר עם עדויותיהן של שתי נשים, שהאשימו את השחקן כריס נות' (המגלם בסדרה את מיסטר ביג) בתקיפה מינית ואונס. שעות ספורות לאחר פרסום הכתבה הוא נחקר במשטרה בנוגע למקרים, שלדברי הנשים התרחשו לכאורה ב-2004 בלוס אנג'לס וב-2015 בניו יורק.
"לראות אותו חוזר לתפקיד שלו מ'סקס והעיר הגדולה' הציף בי משהו", אמרה אז אחת מהן. "במשך כל כך הרבה שנים קברתי את התחושות הללו, אבל החלטתי לנסות לספר בפומבי מי הוא באמת". לדמותו של נות' היתה אמורה להיות הופעה נוספת בסיום העונה של "פשוט ככה", אולם הפקת התוכנית בחרה בסוף לא להכניס את הסצנות עמו.