להקת הרוק הקנדית המצליחה Three Days Grace הייתה אמורה להגיע להופעה אחת בישראל ב-15 באוקטובר בהיכל טוטו בחולון כחלק מסיבוב ההופעות האירופי שלה, אולם הערב (ד') הלהקה פרסמה כי ההופעה מבוטלת.
1 צפייה בגלריה
Three Days Grace
Three Days Grace
Three Days Grace
(צילום: יח"צ באדיבות הלהקה)
"אנחנו מאוכזבים מאוד להודיע על הביטול", הודיעו הערב, כשלושה ימים לפני ההופעה המתוכננת. "בחברת הפקת המופע פרוסטייג' התנערו בעקביות מההתחייבויות שנקבעו, ואנחנו פשוט לא יכולים לבטוח בחברת ההפקה עם הפקת המופע הזה. אנו באמת מצטערים שלא נוכל להופיע בפני המעריצים הנפלאים, שאנחנו יודעים שקיימים הרבה מהם, ומקווים לתכנן ביקור נוסף בהקדם האפשרי". את ההודעה על הביטול חתמו חברי הלהקה בפנייה לקהל רוכשי הכרטיסים, והפנו אותם לחברת ההפקה על מנת לקבל מידע על החזר כספי.
בחברת ההפקה פרוסטייג' התייחסו לביטול בחשבון הפייסבוק שלהם ולקחו על כך אחריות. "אנחנו מצטערים אך אירועי הימים האחרונים גרמו לכך שהופעתה של הלהקה בארץ לא תתקיים, והיא תאלץ לסיים את סיבוב ההופעות שלה מוקדם לפני הגעתה לישראל", כתבו. "בסופו של דבר, זה קורה בגללנו. נסיבות מסוימות הובילו לכך שחלק משכר הלהקה לא הועבר. ניסינו לעשות מאמצים רבים לטפל בנושא אך לצערנו ללא הצלחה, בין היתר, לאור תקופת החגים, מה שמונע מאיתנו האפשרות להשלים את המחויבות החוזית שלנו לאמן.
"למרות שהנהלת הלהקה והסוכן שלה ניסו לאפשר לנו למצוא פתרון - לא נמצאה שום דרך להסדרת הנושא ולכן הלהקה לא תוכל להופיע בישראל במועד המתוכנן. אנחנו מקווים שבקרוב נוכל להסדיר הכל ובתקווה לתאם עם הלהקה מועד חלופי להגעה. במידה ולא יתאפשר זאת תוך זמן סביר, נחזיר את כל כספי רוכשי הכרטיסים במלואם. אנחנו מתנצלים בכל ליבנו על עוגמת הנפש, ההופעה הייתה אחת המוכרות ביותר שלנו בשנים האחרונות והתגשמות חלום שלנו לקיים".
עם פרסום ההודעה, חלק מרוכשי הכרטיסים דרשו את כספם בחזרה: "לא רוצה לשמוע שאתם 'מקווים' למצוא תאריך אחר. אם זה לא קורה במוצאי שבת אני רוצה את הכסף שלי חזרה עכשיו", נכתב באחת התגובות לפוסט. "לא אשאר אצלכם כבן ערובה עד אלוהים יודע מתי. אם הם יקבעו תאריך חדש, אחליט אם לקנות מחדש כשיש תאריך והתחייבות שהפעם זה קורה". בתגובה נוספת נכתב: "מביך. לא מוכן לחכות לשום זמן סביר, אני רוצה את ההחזר".