בצל ההיערכות למתקפה מאיראן, פיקוד העורף הודיע הערב (שבת) על שורת מגבלות, שאחת מהן היא הגבלת התקהלויות לאלף אנשים, עד יום שני ב-23:00. לכן, הופעתו של עומר אדם ביום שני, 15 באפריל, לפי הנחיות פיקוד העורף לא תתקיים.
עדיין לא ידוע האם המגבלות יימשכו להמשך השבוע, כשבמקביל גם ארבעת המשחקים הבאים בליגת העל יתקיימו ללא קהל. כמו כן לא ידוע מה יעלה בגורל ההופעה השנייה של אדם, שצפויה להיערך ביום שלישי, 16 באפריל, בפארק הירקון. כמו כן צפויה לו הופעה דומה גם ב-21 באפריל.
אחרי פרסום הודעת פיקוד העורף, הגיב אדם באינסטגרם: "שבוע טוב שותפים שלי. טוב שמעו, לזה לא ציפינו. יצאו הנחיות חדשות לפיקוד העורף ליומיים הקרובים. וכמובן שהכי חשוב הביטחון של כולנו. אז קודם כל, שמרו על עצמכם ותשמעו להנחיות. מחר נהיה יותר חכמים ונעדכן על תאריך חלופי להופעה של יום שני. ובע"ה נקווה שהכל יהיה טוב. תרבו בתפילות, הכל יהיה בסדר בע"ה. עם ישראל חי".
כזכור, כפי שנחשף ב-ynet, במשטרה לא אישרו את קיום ההופעות של הזמר בגלל ענייני בטיחות שקשורים בין היתר למצב הביטחוני.
1 צפייה בגלריה
עומר אדם
עומר אדם
עומר אדם
(צילום: דנה קופל)
אחרי שרכבת ישראל אישרה כי היא תוכל להתמודד עם כמות הנוסעים, והפקת המופע של אדם עמדה על הליקויים והודיעה שתסדיר אותם - במשטרה אישרו לבסוף את קיום ההופעה. כעת כאמור, הנחיות פיקוד העורף קבעו אחרת - לפחות להופעה של יום שני 15 באפריל.
מההפקה של עומר אדם נמסר כי הם פועלים על פי הנחיות פיקוד העורף והמשטרה, והוסיפו: "נמשיך להתעדכן מחר ונתפלל שניפגש בהופעות".