אחרי שביטל את סיבוב ההופעות בדרום אמריקה, דווח היום (ה') כי ג'סטין ביבר הודיע רשמית על ביטול ההופעה בישראל, שהייתה אמורה להיערך ב-13 באוקטובר בפארק הירקון.
2 צפייה בגלריה
ג'סטין ביבר
ג'סטין ביבר
ג'סטין ביבר
(צילום: GettyimagesIL)
לפני כשבוע הודיע הזמר בחשבון האינסטגרם שלו כי שתי הופעותיו בארגנטינה, שהיו עתידות להתקיים בתחילת ספטמבר, לא יתקיימו בשל מצבו הבריאותי. כזכור, ביבר חשף בעבר את מאבקו בסינדרום רמזי-האנט, שבעקבותיו חצי מפניו שותקו: "כתוצאה מהמחלה הזאת, לא יכולתי להשלים את החלק של דרום אמריקה במסע ההופעות שלי", נכתב מטעמו של הזמר מוקדם יותר בחשבון האינסטגרם שלו. "אחרי מנוחה וייעוץ עם הרופאים שלי, המשפחה והצוות, הגעתי לאירופה כדי לנסות להמשיך את סיבוב ההופעות. עשיתי שש הופעות, אבל זה גבה את המחיר. בסוף השבוע האחרון הופעתי ב-Rock in Rio ונתתי כל מה שיש לי לקהל בברזיל. אולם אחרי שירדתי מהבמה, התשישות הכתה בי והבנתי שכרגע אני חייב לתעדף את הבריאות שלי. אז אני לוקח הפסקה מסיבוב ההופעות בזמן זה. אני הולך להיות בסדר, אבל אני צריך זמן לנוח ולהשתפר".
2 צפייה בגלריה
ג'סטין ביבר בהופעה בפינלנד
ג'סטין ביבר בהופעה בפינלנד
ג'סטין ביבר בהופעה בפינלנד
(צילום: רן בוקר)
עם היוודע דבר הביטול ההופעות בארגנטינה, בהפקה הישראלית הודיעו כי ההופעה בתל אביב תתקיים כמתוכנן, אך מאוחר יותר עדכנו כי קיום ההופעה מוטל בספק. כעת, כאמור, הוחלט על ביטול ההופעה בישראל באופן רשמי - ומשרדי הכרטיסים צפויים להציע החזר כספי מלא לקהל.
ברשתות החברתיות פורסמה הודעה מטעמו של הזמר: "למרבה הצער, עקב מצבו הבריאותי של ג'סטין, ההופעות הקרובות בוטלו וכל הכרטיסים יוחזרו. נכון לעכשיו, כל ההופעות שתוכננו אחרי ה-18 באוקטובר ייערכו כמתוכנן, אלא אם תהיה הודעה אחרת".
מהפקת המופע נמסר: "קיבלנו הודעה מטעם ג'סטין ביבר, בה הוא מפרט שהמופעים בדרום אמריקה, אפריקה, המזה"ת ואסיה מבוטלים - וזה לצערנו כולל את המופע שתוכנן בישראל ב- 13 באוקטובר. אנחנו כמובן מאוכזבים, ואין לנו ספק שהקהל העצום של ג'סטין בישראל מאוכזב כמונו. בשבוע האחרון עשינו את כל המאמצים לקבל התחייבות לתאום מועד חדש להופעתו בישראל, אך לצערינו זה לא מתאפשר בשלב זה בעקבות מצבו הרפואי הלא ברור. בהתאם, המופע מבוטל, ומשרדי הכרטיסים נערכים להחזרת כספים באופן מיידי. הזיכוי יבוצע לכל הרוכשים באופן אוטומטי".