סדרת טלוויזיה חדשה שתעסוק בכדורגל נשים ליהקה לשורותיה את מאמן נבחרת ישראל בכדורגל, אלון חזן, ואת קשרית הפועל תל אביב ופרשנית הכדורגל בהווה וקפטנית נבחרת הנשים לשעבר, אשרת עיני.
2 צפייה בגלריה
אשרת עיני
אשרת עיני
אשרת עיני
(צילום: יובל חן)
הסדרה, שתעלה בכאן חינוכית ותיקרא "שלי הכובשת", תעקוב אחר נערה ממגדל העמק, בתו של כדורגלן עבר מפורסם, שחולמת להיות כדורגלנית. היא נתקלת בבעיה כשהיא מגלה שאין קבוצת בנות סמוך למקום מגוריה ועל פי התקנון היא אינה יכולה להצטרף לקבוצת בנים.
"כותב הסדרה פנה אליי לפני שנתיים לעשות תחקיר כדי שהסדרה תהיה תואמת את המציאות", מספרת עיני, שהפכה לאחת מהדמויות המוכרות בכדורגל הנשים בישראל. "לצערי, הרבה ילדות לא יכולות לחלום את אותו חלום שהילד שיושב לידה בכיתה יכול, בכל מה שקשור לכדורגל. אם הילד חולם על ערן זהבי - לילדה אין את זה. השחקניות לא מקבלות במה ראויה. ילד יודע שאם הוא יהיה טוב, הוא ישחק בקבוצה הקרובה אליו. ילדות לא, כי לא בכל מקום יש קבוצת נשים. סדרה כזאת יכולה להשפיע ולגרום לילדות לחלום להיות כדורגלניות. ילדות יכולות לשחק כדורגל. אני שמחה שיצא לי לקחת חלק בסדרה חשובה כזאת".
2 צפייה בגלריה
אלון חזן
אלון חזן
אלון חזן
(צילום: אלעד גרשגורן)
גם מאמן הנבחרת אלון חזן יככב בסדרה בתפקיד עצמו. "הסדרה מדברת על בת נוער שרוצה להשתלב בעולם הכדורגל והיא מוצאת שהעולם הזה סגור בפני נשים, וההתעקשות שלה לאהבה למשחק גורמות לה להבין שהיא יכולה להגיע", מספר חזן בשיחה עם ynet, "המטרה של כולנו היא שכשיש למישהו או למישהי חלום לשחק כדורגל - לנסות ולעזור לו או לה להגשים אותו. לנסות שהם והן יבינו שכל אחד וכל אחת יכולה להגשים את החלום. אני כילד גדלתי בפריפריה ואם רק הייתי מנסה לתאר למישהו מהחברים שלי שהמציאות שלי תהיה כמו שהיא עכשיו, היו צוחקים עליי. גם אני וגם הסדרה באים לומר - אם את אוהבת כדורגל, לכי תשחקי ותעשי את זה בלי לחשוש".
הסדרה מצולמת בימים אלה על ידי סלוצקי אפיקי תקשורת ונוצרה על ידי ארנון וייס וירון ארזי.