לפני מעט יותר מחודש, הקומיקאי ג'יי לנו נכווה בצורה חמורה בפניו וכתוצאה מכך אושפז בבית החולים במשך תשעה ימים ונאלץ לעבור ניתוחים והשתלות עור. היום (ד') הוא סיפר על כך בהרחבה בריאיון שהעניק ל"טודיי שואו" ברשת NBC.
2 צפייה בגלריה
ג'יי לנו מתוך הריאיון ל"טודיי שואו"
ג'יי לנו מתוך הריאיון ל"טודיי שואו"
ג'יי לנו מתוך הריאיון ל"טודיי שואו"
(צילום מסך: חדשות NBC)
"עבדתי על מכונית הקיטור שלי משנת 1907, כשצינור הדלק שלה נסתם", הוא מספר. "הייתי מתחתיה וניסיתי לשחרר את הסתימה, אז נשפתי אוויר לתוך הצינור. באותו רגע היה מעין 'פוף' וכל הפנים שלי התמלאו בדלק, היה קצר ברכב וניצוץ אחד גרם לכל הפנים שלי להידלק ברגע".
"אמרתי לחבר שלי 'דייב, אני בוער כאן'", הוא נזכר. חברו דייב קילאקי, שכיבה את האש ולמעשה הציל את חייו של לנו, הוסיף: "תפסתי אותו מהראש והצמדתי אותו לחזה שלי. אמרתי לו ללכת לשים מים קרים על הפנים, אבל זה היה נורא. ממש מפחיד. לא צריך להיות גאון כדי לומר 'תתקשר לשירותי ההצלה'".
2 צפייה בגלריה
ג'יי לנו וחברו דייב מתוך הריאיון ל"טודיי שואו"
ג'יי לנו וחברו דייב מתוך הריאיון ל"טודיי שואו"
"הצמדתי את פניו לחזה שלי". ג'יי לנו וחברו דייב
(צילום מסך: חדשות NBC)
הפראמדיקים הגיעו, אבל לנו סירב להתפנות לבית החולים עד ליום למחרת, כשהוא נהג לשם מביתו באופן עצמאי. הוא טופל במרכז גרוסמן לכוויות, אבל לא הסכים לקבל שום משככי כאבים", כך אמרה מי שראיינה אותו, הודה קוטב.
רופאו של לנו, פיטר גרוסמן, סיפר ל-People על הטיפול בפציעות של הבדרן לאחר שהאחרון שוחרר. "כשהוא הגיע, הכוויות שלו היו עמוקות ממה שחזיתי שיהיו. ג'יי הוא בהחלט יוצא מן הכלל במובן של כמה טוב הוא החלים בהתחשב בחומרה של פציעותיו". ב-People נכתב שלנו נאלץ לעבור שני הליכים של השתלת עור.
לאחרונה הוא חזר להופיע ולעשות סטנד אפ. ל-People אמר: "אני יודע כמה רע זה היה יכול להיות, אבל אני בסדר. ואני בטוח שאני אמשיך לעשות את אותם דברים מטופשים שתמיד עשיתי. רק אולי מעכשיו עם מעט יותר זהירות".