משה איבגי, שהורשע בעבירות מין וישב בכלא, עלה הערב (שבת) לבמה בהופעה של The White Rabbit Band במועדון האזור שבתל אביב.
השחקן הופיע כשבקהל יש כ-50 איש בלבד. הוא הצטרף ללהקה בשירה החמישי כשהוא מקריא קטע פרוזה בשם "חייל של מזל", לרקע הנגינה שלהם. איבגי חזר לבמה מספר פעמים, באחת מהן עם קטע על שיח בין גבר לאישה שנמצאים במערכת יחסים: "אני מרגישה שלא אכפת לך ממני", קריין והמשיך, "אני מרגיש שאנחנו צריכים לעשות אהבה".
2 צפייה בגלריה
משה איבגי על הבמה במופע של White Rabbit במועדון האזור
משה איבגי על הבמה במופע של White Rabbit במועדון האזור
משה איבגי על הבמה במופע של The White Rabbit Band במועדון האזור
(צילום: משי בן עמי)
איבגי הורשע בחמש עבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית בארבע נשים, ונגזרו עליו 11 חודשי מאסר, אך הוא שוחרר במרץ האחרון מכלא חרמון אחרי שריצה כחצי שנת מאסר. גזר הדין נגד איבגי ניתן בחודש יולי האחרון, ומלבד המאסר בפועל הוטלו עליו גם חצי שנת מאסר על תנאי ו-30 אלף שקלים פיצויים.
2 צפייה בגלריה
המופע של White Rabbit במועדון האזור
המופע של White Rabbit במועדון האזור
מול כ-50 איש. המופע של The White Rabbit Band במועדון האזור
(צילום: משי בן עמי)
לפני כחודשיים פורסם כי להקת הרוק White Rabbit ביקשה לארח את השחקן במופע שלה שאמור היה להערך שבוע לאחר מכן בתיאטרון תמונע בתל אביב. אלא שבהנהלת התיאטרון החליטו שלא לתת את הבמה לשחקן שהורשע וישב בכלא.
קודם להחלטה הזאת סיפרה אז ל-ynet חברת להקת הרוק, מאיה רקח, על החלטתה לזמן את איבגי להתארח בהופעתה: "איבגי אמור לתת מונולוגים אישיים על הבמה. אנחנו צופים וצפינו שתהיה ביקורת, אנחנו עומדים מאחורי ההחלטה שקיבלנו. השיקול שלנו הוא אמנותי. הוא שילם את חובו לחברה והוא רשאי לחזור לחיים שלו, הוא אחד האמנים הגדולים. זה אחד הדברים הכי טובים שעשיתי מבחינה אמנותית".