שלושת סרטי "שר הטבעות" של פיטר ג'קסון היו פורצי דרך בתחילת שנות האלפיים. הם יצאו שנה אחר שנה (2003-2001) והביאו למסך הגדול את כתביו של ג'.ר.ר טולקין.
2 צפייה בגלריה
מתוך "שר הטבעות: אחוות הטבעת"
מתוך "שר הטבעות: אחוות הטבעת"
מתוך "שר הטבעות: אחוות הטבעת"
הטרילוגיה הזו הייתה הצלחה מסחררת, לא רק בקרב הצופים (כשלושה מיליארד דולר ברווחים), אלא גם אצל המבקרים, עם 17 אוסקרים בסך הכולל, כולל 11 פסלונים לסרט השלישי בסדרה, "שר הטבעות: שיבת המלך" - שווה לשיא כל הזמנים לסרט בודד.
לפנות בוקר (בין חמישי לשישי) מנכ"ל האחים וורנר דייויד זסלב חשף במסיבת עיתונאים, שעניינה סיכום הרבעון האחרון של 2022, כי סרטים חדשים של "שר הטבעות" נמצאים בהפקה.
צריך לזכור שבעשור שעבר יצאה טרילוגיה נוספת שחזרה לארץ התיכונה - "ההוביט", שגם היא זכתה להצלחה אדירה ורווחים שגירדו את השלושה מיליארד דולר, ורק לפני מספר חודשים קיבלנו גם ספין-אוף טלוויזיוני, "שר הטבעות: טבעות הכוח", סדרה שנחשבת ליקרה בתולדות הטלוויזיה.
2 צפייה בגלריה
מתוך "שר הטבעות: טבעות הכוח"
מתוך "שר הטבעות: טבעות הכוח"
מתוך "שר הטבעות: טבעות הכוח"
(צילום מסך, אמזון פריים)
"לפני 20 שנים, ניו ליין לקחה הימור חסר תקדים כדי להביא את הסיפורים המדהימים, הדמויות המרתקות והעולם של 'שר הטבעות' למסך הגדול. התוצאה הייתה טרילוגיה של סרטים שהיא אבן דרך עבור דורות של מעריצים", אמרו בהצהרה משותפת המנכ"לים השותפים של אולפני האחים וורנר, מייקל דה לוקה ופאם אבדי. "ההזדמנות להביא מעריצים עמוק יותר לתוך העולם הקולנועי של הארץ התיכונה הוא כבוד ואנו נרגשים לשתף פעולה עם תאגיד הארץ התיכונה בהרפתקה הזו".