קארדי בי מסתבכת פלילית בשל תקרית זריקת המיקרופון על מעריצה שנכחה בהופעתה בלאס וגאס בלילה שבין שבת לראשון. המשטרה המקומית הודיעה שאותה מעריצה הגישה תלונה נגד הראפרית באשמת תקיפה, ובעקבות זאת הוחלט לפתוח בחקירה.
1 צפייה בגלריה
קארדי בי
קארדי בי
קארדי בי
(צילום: AP)
"לפי הקורבן, היא נכחה באירוע בלילה של ה-29 ביולי במתחם שנמצא על שדרת לאס וגאס. במהלך ההופעה היא נפגעה מחפץ שנזרק עליה מכיוון הבמה", נכתב בהודעת המשטרה.
התקרית המדוברת אירעה כשבמהלך ההופעה אותה מעריצה זרקה כוס שתייה על הראפרית, והיא מצידה השיבה בהטחת המיקרופון לעברה. ב"וראייטי" פנו לנציגיה של קארדי בי לתגובה, אך הם טרם השיבו לבקשה.
בסרטונים רבים שפורסמו ברשת, ניתן לשמוע את המעריצה מתנצלת מיד לאחר המעשה. בחלק מהסרטונים היא נראית מפונה מהמקום על ידי המאבטחים שנכחו בהופעה, כשבמקביל קארדי בי נראית זועמת וצועקת לעברה מספר מילים.
השלכת המשקה על קארדי בי היא רק התקרית האחרונה בסדרת תקריות של זריקת חפצים על אמנים בעת הופעתם. בחודשים האחרונים אירעו מספר מקרים כאלה, חלקם במסגרת אתגרי רשת שונים. בין היתר נרשמה גם תקרית ביזארית שבה בזמן הופעתה של הזמרת פינק בלונדון, מעריצה השליכה לבמה את האפר של אמה, וכמו כן תקרית שבה נפצעה הזמרת האמריקנית ביבי רקסה לאחר שפגע בפניה טלפון סלולרי שנזרק לבמה.
עבור קארדי בי בת ה-30, שעבדה כחשפנית לפני שפרצה בקריירה המוזיקלית המצליחה שלה והסתבכה בעבר במספר תקריות אלימות, זו לא הייתה הפעם הראשונה. ב-2018 השליכה הראפרית נעל עקב על הראפרית ניקי מינאז' ותקפה אותה פיזית אחרי סכסוך ארוך ביניהן.