שופט פדרלי במנהטן דחה לצמיתות תביעה על תקיפה מינית שהוגשה נגד סולן להקת אירוסמית', סטיבן טיילר. על פי הפסיקה התובעת לא תורשה לתקן את התביעה או להגיש אחת דומה בעתיד, כך דווח בסוף השבוע האחרון.
1 צפייה בגלריה
סטיבן טיילר
סטיבן טיילר
סטיבן טיילר
(AP)
התובעת, ג'ין בלינו (66) - דוגמנית נוער בעברה, הגישה בנובמבר האחרון תביעה נגד טיילר שבה טענה כי חברה משותפת הפגישה בינה ובין חברי הלהקה המצליחה אירוסמית' ב-1975. במהלך היום היחיד שבילתה עימם כשהייתה בת 17, טיילר (שהיה אז בן 27) תקף אותה פעמיים לדבריה - פעם אחת ברחוב, כאשר דחף אותה לתא טלפון ציבורי, נישק אותה בכוח ומישש אותה אל מול חברי הפמליה שלו ועוברי אורח, ופעם נוספת מאוחר יותר באותו היום, בחדר המלון שבו שהה.
לדברי בלינו בכתב התביעה, על אף שחלפו יותר מ-50 שנה מאז, היא סבלה במהלך התקופה - ומוסיפה לסבול - מ"כאבים גדולים של הנפש והגוף, מצוקה רגשית חמורה ותמידית, התגלמות פיזית של מצוקה רגשית, מבוכה, השפלה ונזקים פיזיים, אישיים ופסיכולוגיים". בלינו גם טוענת שאושפזה וקיבלה תרופות בעקבות האירוע, ושהיא עדיין נוטלת תרופות "כדי להתמודד עם התקיפה המינית".
טיילר הכחיש בעקביות את הטענות, וכעת כאמור השופט לואי קפלן ביטל את התביעה לצמיתות, זאת לאחר שדחה גרסה קודמת שלה עוד בפברואר. השופט קבע אז כי אין בהתנהלות של טיילר "סיכון ממשי לפגיעה פיזית" שנדרש על מנת להגיש תביעות תחת החוק הנוגע לאלימות מגדרית.
כנגד טיילר עדיין מתקיימת תביעה נוספת שאותה הגישה ג'וליה הולקומב, שב-1975, כשהייתה בת 16 בלבד, נסעה איתו לסיבוב הופעות באישור הוריה - ולטענתה קיבלה אלכוהול וסמים מטיילר, שאף שכנע אותה לעבור הפלה אחרי שנכנסה להיריון ממנו.