השחקן והבמאי ג'ונה היל ("הזאב מוול סטריט", "רחוב ג'אמפ 21") הודיע אמש (ד') כי הוא לא ייקח חלק בקידום הסרטים החדשים שלו שצפויים לצאת בשנה הקרובה - זאת בשל התקפי חרדה שהוא חווה כבר שנים רבות, והחלטתו להתרחק מהחיים הציבוריים.
1 צפייה בגלריה
השחקן ג'ונה היל
השחקן ג'ונה היל
השחקן ג'ונה היל
(צילום: Matthias Nareyek/Getty Images)
לדברי היל, בזמן הפקת הסרט Stutz לנטפליקס, שעוסק במטפל האישי שלו, הוא הגיע להבנה שהוא "חווה כמעט 20 שנה של התקפי חרדה, שהחמירו על ידי הופעות תקשורתיות ואירועים ציבוריים". לכן הוא לא ישתתף בקידום הסרט הדוקומנטרי החדש שלו, שצפוי לצאת בקרוב ועוסק גם הוא בבריאות הנפש, "או בכל אחד מהסרטים הקרובים שלי, בעוד אני לוקח את הצעד החשוב הזה כדי להגן על עצמי", אמר היל. גם חשבון האינסטגרם של השחקן נמחק.
הודעתו של השחקן מגיעה לפני הקרנת הבכורה של הסרט הדוקומנטרי שלו בפסטיבל יוקרתי, לדבריו, שזהותו טרם נחשפה. הסרט הוא הפרויקט השני של היל בבימויו, לאחר שב-2018 ביים את "שנות ה-90". בהמשך השנה צפוי לצאת סרט נוסף שלו בנטפליקס, בשם You People.
"אני בדרך כלל נרתע מהודעות והצהרות כאלה אבל אני מבין שאני חלק ממעט בעלי הפריבילגיה שיכולים להרשות לעצמם לקחת פסק זמן", הוא הוסיף. "אני מקווה שכך אוכל להפוך את זה לנורמלי יותר עבור אנשים לדבר על הדברים האלה, כדי שהם יוכלו לקחת להרגיש טוב יותר ושאנשים בחיים שלהם יבינו את הנושא הזה יותר בבהירות".