בחודש יולי הקרוב יעלה על האקרנים הסרט החדש והמדובר "ברבי" - וכוכבת הסרט מרגו רובי חושפת כי היא רצתה ללהק לו גם את גל גדות.
2 צפייה בגלריה
מתוך הטריילר "ברבי"
מתוך הטריילר "ברבי"
מרגו רובי, מתוך הטריילר ל"ברבי"
(צילום: צילום מסך)
רובי, אשר גם יזמה את הסרט ומפיקה אותו דרך חברת ההפקות שלה, סיפרה בריאיון למגזין "ווג" אשר התפרסם היום (ד') כי השם של גדות היה הראשון שעלה לה כאשר הפרויקט החל לקרום עור וגידים. "גל גדות היא אנרגיית ברבי", הסבירה רובי, "כי גל גדות יפה באופן כה בלתי אפשרי, אבל אתה לא שונא אותה על זה שהיא כל כך יפה כי היא כל כך כנה, כל כך נדיבה באופן נלהב, שזה כמעט חנוני. זה כאילו בדיוק לפני להיות חנון".
2 צפייה בגלריה
גל גדות
גל גדות
גל גדות
(צילום: AP)
בריאיון, נדרשה רובי גם לשאלת המיניות של ברבי, וכמה יודגש העניין בסרט. "אמרתי 'אוקיי, היא בובה. היא בובת פלסטיק. אין לה איברים פנימיים. אם אין לה איברים פנימיים, אז גם אין לה איברי רבייה. אם אין לה איברי רבייה, האם היא תרגיש תשוקה מינית? לא, אני לא חושבת שהיא יכולה", הסבירה רובי. "היא מוצגת באופן מיני, אבל אסור לה להיות סקסית. אנשים יכולים להקרין עליה סקס. וכן, היא יכולה ללבוש חצאית קצרה, אבל רק בגלל שזה כיף ו-ורוד. לא בגלל שהיא רוצה שתראה את הישבן שלה".
"ברבי", שאותו ביימה השחקנית והבמאית גרטה גרוויג ("נשים קטנות") מתסריט שכתבה יחד עם בן זוגה, הבמאי נואה באומבך ("סיפור נישואים"), צפוי לצאת ב-21 ביולי הקרוב. פרט לרובי, אשר מגלמת בסרט את ברבי, מככבים בו גם ראיין גוסלינג שיגלם את קן, איסה ריי, קייט מקינון, מייקל סרה ו-וויל פרל, אשר מגלם את מנכ"ל חברת הצעצועים שמייצרת את בובות "ברבי". במציאות, מנכ"ל מאטל - החברה המייצרת את ברבי - הוא ינון קרייז הישראלי, שבין היתר כיהן בעבר כמנכ"ל חברת ההפקות אנדמול, ונחשב כמי שהציל את מאטל והפך אותה לרווחית אחרי שנים של דשדוש.