השחקן פרד וורד, שכיכב בין היתר בסרטים "הצוות המובחר", "רמו" ו"פחד עד מוות", הלך לעולמו בגיל 79 - כך נודע היום (ו'). וורד הלך לעולמו ביום ראשון, אולם רק כעת יצאה מטעם משפחתו הודעה על כך, ולא ניתן מידע באשר לסיבת מותו.
2 צפייה בגלריה
פרד וורד
פרד וורד
פרד וורד
(AP)
וורד נולד בסן דייגו ב-1942, שירת בצבא ארצות הברית, ובין היתר עסק באיגרוף ועבד כחוטב עצים. הוא גר ברומא כאשר החל להשתתף בסרטיו של הבמאי האיטלקי רוברטו רוסליני, ועם שובו לארצות הברית בסוף שנות ה-70 השתלב בתעשיית הקולנוע. תפקיד הפריצה שלו הגיע בדרמה עטורת השבחים "הצוות המובחר" (1983) של הבמאי פיליפ קאופמן, שם גילם את האסטרונאוט גאס גריסום.
ב-1985 כיכב וורד בסרט הפעולה וההרפתקאות "רמו", שאמור היה להזניק זיכיון, אולם הסרט כשל בקופות. ב-1990 רשם וורד שניים מתפקידיו הזכורים ביותר - בקומדיית האימה "פחד עד מוות" לצדו של קווין בייקון, אשר זכתה למעמד פולחני, ובדרמה האירוטית "הנרי וג'ון" לצד אומה תורמן, שם גילם וורד את הסופר האמריקני הנרי מילר. ב-1993 השתתף וורד בדרמה עטורת השבחים "השחקן" בבימויו של רוברט אלטמן.
2 צפייה בגלריה
פרד וורד ומריה דה מדיירוס, מתוך "הנרי וג'ון"
פרד וורד ומריה דה מדיירוס, מתוך "הנרי וג'ון"
פרד וורד ומריה דה מדיירוס, מתוך "הנרי וג'ון"
(באדיבות yes)
וורד המשיך להשתתף בשלל פרויקטים שונים, על המסך הגדול ובטלוויזיה, במהלך העשור הראשון של המילניום החדש, אולם החל מ-2010 הקצב שלו הלך והתמעט. תפקידו האחרון היה ב-2015, בעונה השנייה של דרמת המתח הטלוויזיונית "בלש אמיתי".
וורד הותיר אחריו אישה ובן.