נטפליקס הודיעה הערב (ד') כי היא מפתחת סדרת המשך לסדרה המצליחה "דברים מוזרים", וזאת במטרה למתוח את המותג, כך דווח בסוכנות הידיעות רויטרס.
2 צפייה בגלריה
מתוך דברים מוזרים עונה 4
מתוך דברים מוזרים עונה 4
בקרוב הספין-אוף. מתוך "דברים מוזרים" עונה 4
(צילום: באדיבות נטפליקס)
הספין-אוף יתבסס על רעיון מקורי נוסף של האחים דאפר, יוצרי הסדרה המקורית, בשלב זה טרם פורסמו פרטים על עלילת הסדרה או על הדמויות שיופיעו בה. בנוסף, נטפליקס הכריזה גם על פיתוח מחזה שיתרחש בעולם העלילתי של "דברים מוזרים".
העונה הרביעית לדרמת האימה של נטפליקס עלתה בשני חלקים לשירותי הסטרימינג, ועם עליית חלקה השני של העונה במהלך סוף השבוע האחרון מנויים ברחבי העולם דיווחו על בעיות בצפייה שנבעו מקריסה רגעית של השרתים. הסדרה ממוקמת במקום השני בשעות הצפייה של ענקית הסטרימינג, עם 1.15 מיליארד שעות צפייה - שנייה בלבד ברשימה אחרי הדרמה הקוריאנית "משחק הדיונון".
2 צפייה בגלריה
מתוך דברים מוזרים עונה 4
מתוך דברים מוזרים עונה 4
"עוסקת בחשיבותה של החברות, ואיך החברות מנצחת את הרוע". מתוך "דברים מוזרים" עונה 4
(צילום: Tina Rowden)
העונה הרביעית זכתה להצלחה מסחררת ואף הקפיצה את שירה של קייט בוש Running Up That Hill לראש מצעדי הלהיטים, 37 שנים לאחר שיצא. יוצרי הסדרה האחים דאפר סיפרו לקראת צאת העונה הרביעית כי "עם תשעה תסריטים, מעל 800 עמודים, כמעט שנתיים של צילומים ואלפי שוטים של אפקטים ויזואליים - עונה זו הייתה המאתגרת ביותר עד כה, אבל גם המתגמלת ביותר". אולם סיומה של הסדרה מתקרב וצפוי להגיע בתום העונה הבאה - החמישית במספר.
"אחת הסיבות לכך ש'דברים מוזרים' הצליחה כל כך היא בגלל שזו עוסקת בחשיבותה של החברות, ואיך החברות מנצחת את הרוע". אמר מתיו ת'ונל, סגן נשיא נטפליקס, שתמך בסדרה מראשיתה. זו הסדרה הראשונה שענקית הסטרימינג ביקשה לפתח את המותג שלה מבעד לגבולות המסך.