בצל המלחמה - חתונה בהפתעה של הטייס ובת זוגו בבסיס צבאי: גם הלחימה וגם הגיחות ההולכות ונשנות של הטייסים, לא עצרו את הטייס של חיל האוויר להישבע אמונים לבת זוגו.
2 צפייה בגלריה
אברי גלעד והזוג
אברי גלעד והזוג
אברי גלעד והזוג
לאחר שהחתונה של בני הזוג בוטלה, חבריו לטייסת של החתן החליטו לארגן לו ולבת זוגו חתונה בהפתעה היום (ו') בבסיס צבאי. "נחתתי בעוד אחת מהטיסות שעשינו בתקופה הזאת ופתאום הכניסו אותי לחדר ואמרו לי - אתה מתחתן", סיפר הטייס בשיחה עם ynet. "אין מילים לתאר. לא דמיינו ולא תיארנו לעצמנו שבתקופה קשה עם כל העומס והמשימות שיש בטייסת הצליחו לפנות זמן. זה מילא את כולם באור ובתקווה בימים האלה. מראים לאויב שאנחנו פה והאהבה תנצח".
הכלה הוסיפה: "ממש לא תיארתי לעצמי שבאמצע מלחמה נקיים את החתונה שבוטלה לפני שבוע. היום בבוקר הגיעו חבורת בנות מקסימות בהתנדבות לאפר ולארגן אותי. היה מרגש ואנחנו מאושרים".
מגיש הטלוויזיה אברי גלעד חיתן את בני הזוג, ומי שהכניס אותם לחופה היה עומרי גליקמן, סולן להקת התקווה 6. דקות בודדות לפני תחילת הטקס - הוכנסו בני הזוג לחדר צדדי והתלבשו בבגדי חתן וכלה שהובאו בהפתעה.
נטלי גלילי אגם, מפיקה שכלל לא הכירה את הזוג, נרתמה לארגן את החתונה: "חברה שיודעת שאני מתעסקת בהפקות פנתה אליי אתמול ב-23 בלילה, ומיד אחרי שקיבלנו את האישור מהמפקדים התחלנו להפיק. משש וחצי בבוקר הרמנו חתונה שהתקיימה בבסיס בצהריים מבלי שהחתן והכלה יודעים דבר". לצידה, חמ"ל האמנים של ארבל תקשורת סייע בהבאתם של גלעד וגליקמן לאירוע.
2 צפייה בגלריה
התקווה 6 באולפן ynet
התקווה 6 באולפן ynet
התקווה 6 באולפן ynet
(צילום: אלי סגל ואורי דוידוביץ')
גליקמן אמר בשיחה עם ynet: "היה מרגש, שמח ומרומם - כל הרגשות התפרצו. אלו ימים הזויים וקשים לכולנו. החתן והכלה הופתע לגמרי, הם לא תיארו לעצמם. הכניסו אותם לחדר להתלבש והם נכנסו ישר לחופה".