בזמן שהקניונים והאולמות מלאים: פסטיבל המוזיקה אינדינגב, שהיה אמור להתקיים בסוף החודש, בין ה-30 בספטמבר ל-1 באוקטובר, נדחה בשבועיים ויתקיים בין ה-16-14 באוקטובר.
הפסטיבל שחוגג את שנתו ה-14 ומארח מעל 100 אמנים במשך שלושה ימים, נדחה עקב "מגבלת ה-5,000", אשר לא מאפשרת לקיים אירוע בעמידה ועם כרטיסים לא מסומנים ליותר מ-5,000 איש. כל הכרטיסים לפסטיבל אזלו והוא עתיד לארח כ-10,000 איש. על קיום הפסטיבל עומלים בהפקה מחודש אפריל. הכרטיסים לפסטיבל תקפים לתאריך החדש, ורוכשים המעוניינים לבטל את הכרטיס יקבלו החזר מלא.
1 צפייה בגלריה
פסטיבל אינדינגב במצפה גבולות
פסטיבל אינדינגב במצפה גבולות
פסטיבל אינדינגב במצפה גבולות
(צילום: Skypro)
בשנה שעברה בוטל הפסטיבל שמתקיים במצפה גבולות שבנגב הצפוני, עקב מגבלות הקורונה. בהפקת הפסטיבל מקווים כי בשל השיפור בתחלואה והציפייה להסרת ההגבלות, תוך שמירה על בטיחות ובריאות הקהל ובתיאום מוחלט עם הרשויות - ניתן יהיה לקיים את האירוע כמתוכנן שבועיים מאוחר יותר. נכון לעכשיו, כמעט כל האמנים שאמורים היו להופיע בתאריך המקורי יופיעו בתאריך החדש. הליינאפ המלא יפורסם בהמשך.
מהפקת הפסטיבל נמסר: "אינדינגב הפך לאחד האירועים הבודדים בישראל שמושפעים מהמגבלה הנוכחית. באופן אבסורדי להפליא נאסר עלינו לקיים את הפסטיבל בשדה ענק ופתוח באמצע המדבר, כאשר אין מניעה לקיים את אינדינגב עם כל רוכשי כרטיסיו בהיכל מנורה למשל. או באצטדיון טדי, או בקניון עזריאלי. אנחנו בקשר רציף עם גורמים רבים ברשויות, ומקבלים רוח גבית גדולה והבנה לחשיבות קיום הפסטיבל. האירוע נותן במה למאות אמנים ישראלים, פרנסה למאות אנשי צוות, ואלפי אוהבי מוזיקה ואמנות שגם מרימים את המורל האישי והלאומי, ועל הדרך גם מחזקים באופן משמעותי את התיירות בעוטף עזה. אנחנו נחושים לקיים אותו על אף ההפסד הכלכלי הכרוך בדחייה שכולל הוצאות רבות על כוח אדם רישוי ועוד, ומודים לקהל ולאמנים על ההבנה ושיתוף הפעולה".