בשלוש השנים האחרונות אריאנה גרנדה התמקדה בעיקר בצילומים של הסרט Wicked ("מרשעת", בתרגום חופשי), עיבוד קולנועי למחזמר המצליח מברודוויי, שבו היא מגלמת את גלינדה - המכשפה הטובה, אבל הבוקר (ו') היא שברה את שתיקתה המוזיקלית והוציאה סוף-סוף סינגל ראשון מתוך אלבומה הכה מצופה שאמור לצאת בהמשך השנה. האזינו לשיר yes, and?:
בהתאם לשמועות שהפיצה תחנת רדיו אמריקנית שזכתה להאזין לשיר לפני כולם, yes, and? הוא שיר דאנס קצבי שניכר שהושפע מאוד מ-Vouge האיקוני של מדונה מ-1990, ולפי האזנה כנראה גם מג'נט ג'קסון. לצד ההפקה המוזיקלית הקופצנית, מילות השיר מציעות אהבה עצמית שאין לה תנאים - "אני כל כך הפסקתי לדאוג / מה אתם חושבים, אני לא מסתתרת / מתחת להשלכות שלכם / אני חיה את החיים הכי אותנטיים שלי", מציעות מילות השירים (בתרגום חופשי לעברית), ומזמינות גם את המאזינים "להגיד את השיט שיושב להם על הלב", ולהמשיך להתקדם קדימה.
בהמשך לחטטנות האדירה של המעריצים בנוגע לרומן החדש בחייה של הזמרת התייחסה גרנדה בשיר. "העניינים שלך הם שלך, ומה ששלי הוא שלי, / למה אכפת לכם כל כך על איזה *** אני רוכבת?", נכתב במילות השיר.
כמה שעות לאחר ששוחרר הסינגל, הצטרף גם הקליפ הנלווה לו, כשבטיזר ששוחרר לו יממה לפני צאתו, הכוכבת התייחסה בעקיצה לשיח ברשת שעוסק ברצון של חלק מהמעריצים להתעלם מאושרה של הזמרת, ולקבל את "ארי הישנה" בחזרה.
כוכבת הפופ בת ה-30 הבהירה אומנם ששם האלבום המתקרב שלה, השביעי במספר, יהיה אחר מזה של הסינגל, אך שהעטיפה שאיתו היא מקדמת את השיר - תמונה מטושטשת של צדה השמאלי של פניה - היא העטיפה של האלבום המתקרב.
"נ.ב - לא יכולתי לחכות כדי לספר לכם שאפילו שלא מדובר בשם האלבום, זו בהחלט עטיפת האלבום (בעצם, אחת מהעטיפות", כתבה גרנדה בסטורי באינסטגרם מוקדם יותר השבוע. ההכרזה על המוזיקה החדשה של הזמרת מגיעה אחרי שבועות ארוכים שבהם גרנדה רמזה על עבודה באולפן, ופרסמה סרטונים שלה (ללא סאונד) מקליטה ועובדת.
2 צפייה בגלריה
אריאנה גרנדה
אריאנה גרנדה
אריאנה גרנדה
(צילום: AP)
בשלוש השנים האחרונות גרנדה התארחה בשירים של דה וויקנד ודמי לובאטו, וגם שחררה את גרסת העשור לאלבום הבכורה שלה, Yours Truly, אבל לא הוציאה שירים חדשים משלה. מלבד צילומי הסרט "מרשעת", גרנדה עברה תהפוכות בחייה האישיים בהם גירושים מבעלה דלטון גומז, ורומן חדש עם השחקן שמככב לצידה בסרט - אית'ן סלייטר.
"מעולם לא הרגשתי כזו גאווה, אושר ואהבה, ובאותו הזמן חשתי שאנשים שלא מכירים אותי לא מבינים אותי", כתבה גרנדה לפני תחילת השנה האזרחית החדשה ברשתות החברתיות.
2 צפייה בגלריה
עטיפת הסינגל yes, and? אריאנה גרנדה
עטיפת הסינגל yes, and? אריאנה גרנדה
עטיפת הסינגל yes, and? אריאנה גרנדה