חשבונות הטוויטר של השחקניות והקומיקאיות קתי גריפין ושרה סילברמן נחסמו לאחר שהשתיים התחזו לבעלים החדשים של הרשת החברתית, אילון מאסק.
1 צפייה בגלריה
קתי גריפין ושרה סילברמן
קתי גריפין ושרה סילברמן
קתי גריפין ושרה סילברמן
(צילום: AP)
אתר Vulture דיווח כי גריפין שינתה את שמה ואת תמונת הפרופיל שלה כשהיא מתחזה למאסק, ולאחר מכן העלתה ציוצים המצהירים כביכול על תמיכתו במועמדים הדמוקרטים לבחירות האמצע בארצות הברית. "לאחר שיחה ממושכת עם הנשים בחיי, החלטתי שלהצביע כחול (הצבע המזוהה עם הדמוקרטים) למען בחירתן זה הדבר הנכון", כתבה גריפין בציוץ תחת שמו של מאסק.
בציוץ נוסף היא כתבה: "היי, מתלוננים ואקטיביסטים, רוצים לראות אקטיביזם אמיתי? תראו את זה". זמן קצר לאחר מכן חשבון הטוויטר שלה הושעה, אולם השחקנית עברה לצייץ דרך החשבון של אמה, כשהיא מקדמת את ההאשטג "שחררו את קתי".
במקביל, הקומיקאית שרה סילברמן פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה תמונה שבה נראה כי שינתה גם היא את שם חשבון הטוויטר שלה לשמו של מאסק. "חופש ביטוי, כל הכבוד אילון", כתבה סילברמן בפוסט, וצירפה את ההודעה על חסימת חשבון הטוויטר שלה.
אתמול הוסיפה החברה שירות בתשלום שמעניק למנויים פיצ'רים נוספים בעלות של 7.99 דולר בחודש במקום 4.99 דולר. השירות יכלול מעתה וי כחול המאשר כי זהותם של המנויים מאומתת. כלומר, באמצעות השירות יוכלו המנויים לקבל את הוי הכחול "בדיוק כמו ידוענים, חברות ופוליטיקאים", כפי שנכתב בהודעת הרשת החברתית.