חודשיים לפני שעולה העונה החמישית של "הכתר" נטפליקס כבר הכריזה על ליהוקים לעונתה השישית - הפעם יכנסו לעלילה דמויותיהם של הנסיך וויליאם ושל הדוכסית מקיימברידג', קייט מידלטון. את הנסיך יגלמו שני שחקנים - רופוס קמפה ואד מקווי, את מידלטון תגלם מג בלמיי. כך לפי "דדליין".
4 צפייה בגלריה
(צילום: Getty Images)
רופוס קמפה, בן ה-16, ישחק את דמותו של הנסיך בשנות העשרה לחייו. על אף גילו הצעיר, כבר יש לו ניסיון על הבמות בווסט אנד הלונדוני כששיחק במחזמר The Secret Diary of Adrian Mole, Aged 13¾. קמפה יופיע בפרקים בהם תוצג התמודדות משפחת המלוכה עם מותה הטראגי של אימו, הנסיכה דיאנה, באוגוסט 1997.
4 צפייה בגלריה
רופוס קמפה
רופוס קמפה
רופוס קמפה
(באדיבות נטפליקס)
אד מקווי, יופיע כנסיך בשנות העשרה המאוחרות של חייו ואת תחילת שנות ה-20 שלו. קווי העלילה שלו יכללו את החיזור אחר קייט, כולל סיפור ההיכרות שלהם כששניהם למדו תולדות האמנות באוניברסיטת סנט אנדרוז בסקוטלנד. "אני ממש מתרגש לקבל את ההזדמנות לשחק את הנסיך וויליאם", כתב השחקן הצעיר באינסטגרם שלו.
4 צפייה בגלריה
אד מקווי
אד מקווי
אד מקווי
(באדיבות נטפליקס, צילום: Kim Hardy)
את קייט תגלם השחקנית מג בלמיי שבישרה על החדשות בחשבון האינסטגרם שלה: "תצבטו אותי בבקשה" כתבה, "אני כל כך נרגשת להכריז שאני אשחק את קייט מידלטון בעונה 6 של 'הכתר' בנטפליקס. זה כבוד גדול להצטרף לצוות ולשחקנים הכי מדהימים שיש. אני אשתדל לעשות עם קייט צדק".
4 צפייה בגלריה
מג בלמיי
מג בלמיי
מג בלמיי
(באדיבות נטפליקס, צילום: Diana Field)
העונה השישית של הסדרה תתחיל את צילומיה מאוחר יותר השנה, ועבור שלושת הצעירים היא תהווה הופעה טלוויזיונית ראשונה. העונה החמישית צפויה לעלות בנטפליקס בנובמבר הקרוב כשאימלדה סטונטון תיכנס לתפקיד של המלכה אליזבת, לזלי מנוויל תגלם את הנסיכה מרגרט, ג'ונתן פרייס יגלם את הדוכס מאדינבורו הנסיך פיליפ, אליזבת דביקי את הנסיכה דיאנה; ודומיניק ווסט את הנסיך מוויילס.