אהבה זה כואב: רשת HBO חשפה הערב (ג') טריילר מלא ראשון לסדרה "תמונות מחיי נישואין", שביים וכתב היוצר הישראלי חגי לוי בהשראת הסדרה הקלאסית של אינגמר ברגמן. הטריילר מציג את השחקנים ההוליוודיים ג'סיקה צ'סטיין ("כוננות עם שחר", "בין כוכבים") ואוסקר אייזיק ("הכוח מתעורר", "בתוך לואין דיוויס"), בתפקיד זוג אמריקני נשוי המתמודד עם עליות חדות וירידות תלולות במערכת היחסים.
(הטריילר של "תמונות מחיי נישואין")
המיני-סדרה תכלול חמישה פרקים, ובמסגרת לוי שיתף פעולה עם רשת HBO, איתה עבד בעבר על העיבוד האמריקאי ל"בטיפול" ועל הסדרה "הנערים". הסדרה תעלה למסכים בישראל ב-13 בספטמבר ב-HOT ,yes ו-סלקום TV (יום לאחר השידור בארה"ב).
1 צפייה בגלריה
מתוך "תמונות מחיי נישואין"
מתוך "תמונות מחיי נישואין"
מתוך "תמונות מחיי נישואין"
(צילום: HBO)
בחודש שעבר רשם היוצר הישג משמעותי, כאשר הוכרז כי הסדרה תוצג בבכורה בספטמבר בפסטיבל ונציה. "אני מאד נרגש ושמח לערוך את הקרנת הבכורה של 'תמונות מחיי נישואין' בפסטיבל ונציה", כתב לוי בהודעה לתקשורת, "התייחסתי למיני-סדרה הזו כפרויקט קולנועי, והיה לי חשוב להקרין אותה בפסטיבל קולנוע, ובייחוד בוונציה - איטליה היא מקור משפחתי והיא תמיד מולדת שניה בשבילי. הסדרה המקורית של אינגמר ברגמן, שבקרוב ימלאו לה 50, היא היצירה שהשפיעה עליי יותר מכל עבודת אמנות כלשהי. צפיתי בה בפעם הראשונה במקרה, בגיל 18 בטלוויזיה הישראלית - בחור צעיר ודתי מקיבוץ קטן, שלא ידע כלום, לא על קולנוע ולא על מערכות יחסים. ועדיין, אני זוכר אותי אומר לעצמי: אז זוהי אמנות, ככה זה נראה. לקח לי הרבה שנים להעז ולהיענות לפנייתם של משפחת ברגמן ולעבד מחדש את היצירה הזו".
הגרסה השבדית המקורית שיצר ברגמן שודרה בשנת 1973, בכיכובם של ליב אולמן וארלנד ג'וזפסון. עלילתה התפרשה על פני כעשור והתבססה באופן חלקי על חוויותיו האישיות של הבמאי. במשך השנים "תמונות מחיי נישואים" זכתה לשלל מחוות ואזכורים בקולנוע ובטלוויזיה, וגרסתה הבימתית הוצגה בתיאטראות רבים ברחבי העולם.