הספורטאית האולימפית לשעבר, ורד בוסקילה, חושפת בכנות מעוררת הערכה יחס שחוותה במהלך פעילותה הספורטיבית. בשיחה שנערכה על האי בפיליפינים ותשודר הערב ב"הישרדות" (ג', רשת), בוסקילה מתארת סיטואציות קשות שחוותה בעברה. "הייתי ילדה סופר חוצפנית כזאת… והמאמן היה מאוד קשוח", היא סיפרה והוסיפה כי ספגה "אמירות מאוד קשות. הייתי יכולה לעמוד באיזושהי צורה, אז זה היה לצרוח עליי: 'סגרי את הרגליים יא ****'".
בוסקילה, שייטת לשעבר עם קריירה ענפת תארים בהם סגנית אלופת אירופה, אמרה כי ככל שהתבגרה - שיטות האימון היו "שתלטניות" עד כדי כך שהשוותה את מעשיו לטרור. "ממש פחדתי ממנו", הסבירה.
גם כעת, ממרחק הזמן מהשהות על האי, בוסקילה מבקשת להציף את הנושא. "הגיע הזמן להעלות לסדר היום את נושא המוגנות של ספורטאים", אמרה היום ל-ynet, "מאמנים צריכים להיות מודעים לכוח של המילים שלהם! ספורטאים אולימפיים הם לא מושלמים. אנחנו מדממים, אנחנו נפגעים ואנחנו משלמים מחירים נפשיים כבדים".
1 צפייה בגלריה
ורד בוסקילה
ורד בוסקילה
ורד בוסקילה
(צילום: אוהד קב)
על ההחלטה לשתף את הסיפור שלה ב"הישרדות" אמרה: "התנאים הקיצוניים על האי והאינטימיות שנוצרה בשבט עזרו לי לקלף את התדמית של הספורטאית המחוספסת והקשוחה, ולגעת בכאב הכי עמוק וכן שחוויתי בחיי. אותו כאב זה גם המנוע שלי היום בהגשמת הייעוד המקצועי שלי בחיים ובאימהות שלי".