השחקנית איילת זורר תוחלף באחרת בחידוש של הסדרה "דרדוויל" שהפקתו החלה החודש בניו יורק, כך דווח באתר "הוליווד ריפורטר". בשל המעבר של הסדרה מנטפליקס לדיסני+ חלו שינויים נרחבים בקאסט, אך הכוכב הראשי, צ'רלי קוקס, נותר בתפקידו.
2 צפייה בגלריה
מתוך "דרדוויל"
מתוך "דרדוויל"
איילת זורר. מתוך "דרדוויל"
(צילום מסך)
ההפקה החדשה, שנקראת Daredevil: Born Again, היא חלק מהיקום הקולנועי של מארוול, וצ'רלי קוקס שגילם את דמותו של מאט מורדוק, הלוא הוא דרדוויל, ישוב לגלם אותו גם כאן. קוקס אף השתתף בקטעים קצרים בתכנים אחרים של מארוול, בהם "שי האלק" ו"ספיידרמן: אין דרך הביתה". גם וינסנט ד'אונופריו ישוב לתפקידו בסדרה כווילסון פיסק - קינגפין.
יחד עם זאת שחקנים רבים בהם, כאמור, איילת זורר שכיכבה בסדרה בעונה הראשונה והשלישית, יוחלפו. מי שצפויה להיכנס לנעליה של זורר בתפקיד ונסה פיסק, היא השחקנית סנדרין הולט שהופיעה בכמה תפקידים קטנים יחסית בסדרות גדולות כמו "הומלנד", "בית הקלפים" ו"סמוך על סול".
2 צפייה בגלריה
סנדרין הולט
סנדרין הולט
תיכנס לנעליה של זורר. סנדרין הולט
(צילום: AP/Matt Sayles)
מי שאחראי על הבימוי של סדרת הקומיקס שעתידה לעלות באביב 2024, הוא מייקל קואסטה, הבמאי של הדרמה המצליחה מבת שואוטיים "דקסטר".
"דרדוויל" היא סדרה המבוססת על קומיקס באותו שם ומגוללת את סיפורו של מאט מורדוק, עורך דין עיוור שיתר החושים שלו מתחדדים והוא משתמש בהם על מנת להילחם בפשע. הסדרה עלתה לראשונה בשנת 2015 בנטפליקס, ועונתה השלישית ב-2018, לאחר מכן הודיעה ענקית הסטרימינג על ביטולה, אך בדיסני+ החליטו לחדש אותה.