החודשים האחרונים בחייו של צביקה פיק היו מלאים בתוכניות קדימה: סדרה דוקמונטרית על אודותיו, העלאת מופע חדש - שבמסגרתו יוכיח לכולם שהוא יכול לשיר, המחזמר "מרי לו" שמתוכנן לחזור לבמה ואפילו סדרת דרמה פרי עטו של גיורא חמיצר שמבוססת על סיפורו.
2 צפייה בגלריה
צביקה פיק
צביקה פיק
צביקה פיק
(באדיבות yes ו-nodrama studio)
פיק, בן ה-72, קבע מוקדם יותר השנה שני סיבובי הופעות: הראשון במועדוני זאפה שבוטל, ולאחר מכן במועדון הגריי שהכרטיסים אליו כבר נמכרו, אולם גם אז נאלץ הזמר לבטל בשל מה שהוגדר "סיבות טכניות".
פיק היה בטוח לגמרי שהוא כשיר לחזור לבמה. מפיקים שאיתם נפגש המליצו לו שלא לקבוע מופעים בהם הוא עומד במרכז, אלא להוסיף לבמה זמרים וזמרות שישירו את מיטב להיטיו והוא יהיה על הפסנתר - אך פיק סירב.
"עוד מעט יתחילו ההופעות, אל דאגה", אמר פיק ל-ynet מיד אחרי הביטולים בגריי ובזאפה.
"הייתה לו אסטרטגיה שיווקית איך לחזור לבמה", מספר גורם שעבד עימו, "הוא תכנן להשיק בעוד כחודש מופע חדש. בגלל שני הביטולים הוא אפילו תכנן להזמין תקשורת כדי להוכיח לכולם שהוא יכול לשיר".
2 צפייה בגלריה
צביקה פיק
צביקה פיק
צביקה פיק
(צילום: ענת מוסברג)
גורם נוסף שעבד עם פיק על ההופעות המחודשות שלו אמר: "הוא התעקש שהוא יכול לשיר, הוא התעקש שהוא יכול לגמור הופעות", אמר הגורם והוסיף, "אבל לצערי זה לא היה יכול לקרות".
בחודש מאי האחרון פיק אפילו התראיין לסדרה דוקומנטרית, שעליה עובדים בחודשים האחרונים בחברת הלווין yes ובחברת ההפקות nodrama studio. אפילן נקבע מועד לריאיונות נוספים עם הזמר - ואלה היו אמורים להיערך בחודש הבא.
ההופעות הרשמיות האחרונות של פיק היו למעשה במסגרת הפסטיגל ב-2019, יותר משנה אחרי האירוע שעבר בממהלך טיסה. "הוא פשוט הופיע", אמר גורם שעבד עימו בפסטיגל. "המופע כולו הוא עם פלייבק אז לא היה קושי. הוא פשוט בא לעבוד".
הפעם האחרונה שלו על המסך הקטן הייתה למעשה לפני מספר חודשים בספיישל שצולם בסינמה סיטי ששודר בקשת תחת הכותרת "צביקה פיק נולד מחדש", הזמר עלה לבמה וניגן בפסנתר לצד הופעות של זמרים שביצעו את שיריו.
פיק כאמור לא רק חשב על חזרתו לבמה, אלא גם יחד עם מנהליו חתם עם התיאטרון הארצי על העלאה מחדש של המחזמר "מרי לו" שמבוסס על שיריו לאורך השנים, ובנוסף סדרת דרמה שנמצאת בכתיבה בימים אלה על אורח חייו.