כשהבוס שלך הוא לא אחר מאשר מיקי מאוס, כנראה שאתה חי בחלום. בן זיידמן, ישראלי תושב אל.איי, הגשים חלום ישן והפך למפיק האחראי על כל הצד המוזיקלי – מהלחנת השירים ועד יצירת הפסקול - של הסרט/מחזמר החדש של אולפני וולט דיסני על מיקי מאוס וחבורתו בחג המולד, בסרט שיצא בסוף השנה שעברה.
למרות שהוא מעיד על עצמו כאחד שמבקש משאלה מכוכב, הדרך לעבודה עם דיסני הייתה רצופת אתגרים ומלאה בעבודה קשה - לצד כישרון ודבקות במטרה: "זה פלז'ר כל הזמן. אתה יושב מול תסריט ופסנתר ואומרים לך 'גו וויילד'. האנשים שעובדים בדיסני אוהבים את מה שהם עושים, ולכן זה כל כך טוב".
אבק פיות
בפרק חדש של הפודקאסט "אבק פיות" צללנו עם בן לעבודה המוזיקלית של דיסני, שגם לה לקח זמן להבין איך לחבר בין עולמות התוכן. "לקח הרבה זמן להבין איך משלבים מחזמר באנימציה" הוא מספר, "הרנסנס היה רק בשנות ה-90 עם 'בת הים הקטנה' ו'היפה והחיה'".
1 צפייה בגלריה
בן זיידמן
בן זיידמן
אם חוצן היה מבקר בכדור הארץ, הוא היה חושב שכולם פה מכירים את מיקי מאוס אישית, וזה קצת נכון". בן זיידמן
(צילום: Jonny Marlow)
אז איך זה לעבוד עם חברת האנימציה המצליחה בעולם? כמה ניתן "לשחק" עם דמות כל כך אייקונית כמו מיקי מאוס? ולמה העבודה עם דיסני שונה מכל חברות אנימציה אחרות איתן הוא עובד? "אם חוצן היה מבקר בכדור הארץ, הוא היה חושב שכולם פה מכירים את מיקי מאוס אישית, וזה קצת נכון". האזינו לפרק.
בכל יום שלישי בשעה 14:00 ב-ynet radio משי אייד לוקחת אותנו למסע קסום המעורר לחיים את זיכרונות הילדות שלכם דרך סרטי "וולט דיסני"
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים