2022 הייתה שנה נפלאה ומגוונת לטלוויזיה. עד כמה נפלאה ומגוונת, שאלתם? ובכן, מספיק כדי שלא נשים לב להיעדרה של עונה חדשה של "יורשים", למשל, ומכיוון שמדובר בסדרה המהנה והממכרת ביותר של השנים האחרונות, בהחלט לא מדובר בדבר של מה בכך. מ"סוסים איטיים" ועד "בית הדרקון", מ"ניתוק" ועד "סנדמן", באמת שהייתה זו שנה מלאת כל טוב טלוויזיוני. עם זאת, השנה הבאה מאיימת להיות נפלאה ומגוונת לא פחות, אולי אף יותר - כולל עיבודים רבי-תקציב למשחקי מחשב איקוניים, רומן אגדי שמקבל צ'אנס טלוויזיוני נוסף, סיפור פשע אמיתי מזוויע, וכמובן, שלל סדרות של מארוול ו"מלחמת הכוכבים". אז הנה, קבלו אותן, אלו הסדרות המבטיחות ביותר של 2023:
24 צפייה בגלריה
"אסוקה", "גברת דיוויס" ו"המלכה שרלוט"
"אסוקה", "גברת דיוויס" ו"המלכה שרלוט"
"אסוקה", "גברת דיוויס" ו"המלכה שרלוט"
(צילום באדיבות: דיסני +, פיקוק, נטפליקס)


האחרונים מבינינו (The Last of Us)

16 בינואר ב-HOT, yes וסלקום TV העיבוד המצופה ועתיר התקציב של HBO לאחד ממשחקי הפלייסטיישן המצליחים ועטורי השבחים בעולם. עלילת הסדרה דומה לעלילת המשחק ועוקבת אחר מבריח המתמודד עם טראומה אישית, שצריך להוביל נערה צעירה בשם אלי ברחבי ארצות הברית הפוסט-אפוקליפטית. אלי עשויה להיות המפתח לתרופה למגפה שהפכה אנשים לחיות טרף מסוכנות, אבל הדרך אל החופש תהיה רצופה במכשולים. את הסדרה יצר קרייג מאזין ("צ'רנוביל") בשיתוף יוצר המשחק המקורי, ניל דרוקמן. מככבים: פדרו פסקל ("המנדלוריאן"), בלה רמזי ("משחקי הכס"), גבריאל לונה ("סוכני שילד"), אנה טורב ("מיינד האנטר"), מאריי בארטלט ("הלוטוס הלבן"), ניק אופרמן ("מחלקת גנים ונוף") ומלאני לינסקי ("הצהובות").
24 צפייה בגלריה
מתוך "האחרונים מבינינו"
מתוך "האחרונים מבינינו"
מתוך "האחרונים מבינינו"
(צילום: באדיבות HBO)

פוקר פייס (Poker Face)

27 בינואר, yes סדרת מתח קומית חדשה שיצר ריאן ג'ונסון ("רצח כתוב היטב"), בכיכובה של נטשה ליון ("בובה רוסית"). ליון מגלמת את צ'ארלי קייל, בחורה שיש לה כישרון מיוחד - לדעת מתי מישהו משקר. היא נוסעת ברחבי ארצות הברית ועוצרת בעיירות קטנות, פוגשת אנשים מוזרים יותר או פחות - ומפענחת פשעים מוזרים יותר ויותר. כל פרק בסדרה עומד בפני עצמו ויספר על תעלומה אחרת, ועל מנת להפוך את החגיגה למפתה אף יותר קיבץ ג'ונסון שלל כוכבים שיקפצו להופעות אורח. מעבר לכך הוא גם ביים לפחות שלושה מפרקי הסדרה, שאותה הפיק שותפו הקבוע - רם ברגמן הישראלי. עוד מככבים: אדריאן ברודי ("הפסנתרן"), בנג'מין בראט ("טראפיק"), קלואי סביני ("אהבה גדולה"), אלן ברקין ("ממלכת החיות"), ג'וזף גורדון לוויט ("לופר"), ג'ודית לייט ("טרנספרנט"), רון פרלמן ("הלבוי"), סימון הלברג ("המפץ הגדול") ועוד.
24 צפייה בגלריה
מתוך "פוקר פייס"
מתוך "פוקר פייס"
מתוך "פוקר פייס"
(צילום: באדיבות פיקוק)

שרינקינג (Shrinking)

27 בינואר, אפל TV פלוס הסדרה הקומית הזו, שיצרו ברט גולדשטיין (רוי קנט מ"טד לאסו"), ביל לורנס ("סקראבס") וג'ייסון סיגל שגם מככב, עוקבת אחר פסיכיאטר שמתמודד עם אבל - ובשל קשייו מתחיל לומר למטופליו את האמת, וכל האמת, ישר בפנים. באופן טבעי, הפרקטיקה החדשה זורעת כאוס בחייו ובחיי המטופלים שלו. מככבים: ג'ייסון סיגל ("קח את זה כמו גבר"), הריסון פורד, ג'סיקה וויליאמס ("חיות הפלא: הסודות של דמבלדור") וכריסטה מילר ("סקראבס").
24 צפייה בגלריה
מתוך "שרינקינג"
מתוך "שרינקינג"
מתוך "שרינקינג"
(צילום: אפל TV פלוס)

שרברבי הבית הלבן (White House Plumbers)

צפויה לעלות במרץ 2023, ב-HOT, yes וסלקום TV מיני-סדרת דרמה פוליטית עמוסת כוכבים המבוססת על ספר בשם "יושרה: אנשים טובים, בחירות רעות ושיעורים לחיים מהבית הלבן", ועוסקת בפרשיית ווטרגייט והדלפת מסמכי פנטגון. המיני-סדרה חוזרת לתחילת שנות ה-70, ומשחזרת את האירועים שהובילו שניים מבכירי הבית הלבן - סוכן ה-CIA לשעבר הווארד האנט וסוכן ה-FBI לשעבר גורדון לידי - לקחת חלק בצוות ה"שרברבים" שעזרו לפרוץ לווטרגייט ולהדליף את המסמכים הסודיים שהובילו להדחת הנשיא שעבורו עבדו, ריצ'רד ניקסון. מככבים: וודי הארלסון ("משולש העצבות"), ג'סטין ת'רו ("הנותרים"), לינה הידי ("משחקי הכס"), ג'ודי גריר ("פתאום 30"), קירנן שיפקה ("הרפתקאותיה המצמררות של סברינה"), דומנל גליסון ("אקס מכינה"), קים קואטס ("ילדי האנרכיה"), דיוויד קרומהולץ ("10 דברים שאני הכי שונאת אצלך") ורבים אחרים.
24 צפייה בגלריה
מתוך "שרברבי הבית הלבן"
מתוך "שרברבי הבית הלבן"
מתוך "שרברבי הבית הלבן"
(צילום: HBO)

פלישה סודית (Secret Invasion)

צפויה לצאת בתחילת 2023, דיסני+ עם כל הכבוד ל"אגתה: מעגל הכאוס" (שעליו תקראו בהמשך), הסדרה הגדולה של מארוול לשנה הקרובה מבוססת על סדרת חוברות קומיקס באותו השם, ועוקבת אחר המאבק של גיבורי-העל של מארוול בגזע הסקרול - חייזרים שהסתננו לכדור הארץ במהלך השנים והשתלבו בעמדות בכירות. אתם בטח זוכרים אותם מ"קפטן מארוול". מככבים: סמואל אל. ג'קסון ("הנוקמים"), בן מנדלסון ("קפטן מארוול"), קובי סמולדרס ("איך פגשתי את אמא שלך"), קינגסלי בן-אדיר ("כנופיית ברמינגהם"), אוליביה קולמן ("הכתר"), אמיליה קלארק ("משחקי הכס"), מרטין פרימן ("שרלוק") ודון צ'ידל ("איירון מן 2").
24 צפייה בגלריה
מתוך "פלישה סודית"
מתוך "פלישה סודית"
מתוך "פלישה סודית"
(צילום מסך)

גברת דייויס (Mrs. Davis)

20 באפריל, פיקוק הסדרה החדשה של דיימון לינדלוף ("אבודים", "הנותרים") עוסקת בעימות שבין אמונה לטכנולוגיה, ואוחזת בפרמיס אניגמטי ומסקרן: נזירה בשם סימון נאבקת באינטליגנציה מלאכותית רבת-עוצמה המתכנה "גברת דייויס". זה בערך כל מה שידוע עליה בשלב זה, זה והעובדה שגם האקס של אותה נזירה, טיפוס מרדן בשם וויילי, מנהל מסע נקמה משלו כנגד האלגוריתם חובק-הכל שבו נלחמת זוגתו לשעבר. מככבים: בטי גילפין ("גלואו"), ג'ייק מקדורמן ("הצוות המובחר"), מרגו מרטינדייל ("צדק פרטי"), בן צ'פלין ("נשות הלעולם-לא") וטום ולאשיהה ("משחקי הכס").
24 צפייה בגלריה
מתוך "גברת דייויס"
מתוך "גברת דייויס"
מתוך "גברת דייויס"
(צילום: באדיבות פיקוק)

שוגון (Shogun)

צפויה לעלות בהולו במהלך 2023 ניסיון חדש לעבד את ספרו המונומנטלי ועוצר-הנשימה של ג'יימס קלאוול מ-1975, אחרי המיני-סדרה בכיכובו של ריצ'רד צ'יימברלין שהופקה ב-1980. ברומן נפרשת מסכת הרפתקאותיו המסעירות של הימאי האנגלי ג'ון בלאקת'ורן ביפן של המאה ה-17, שם הוא מוצא את עצמו מגויס לשירותו של האדון הפיאודלי טורנגה, מתאהב במריקו העדינה והנבונה, ונאלץ לשרוד בתקופה ובמקום ברוטליים ושונים בתכלית מכל מה שהכיר לפני כן. האם הסצנות המזעזעות של עינויים בידי היפנים יגיעו גם אל המסך? נחכה ונראה. מככבים: קוסמו ג'ארוויס ("כנופיית ברמינגהם"), הירויוקי סנדה ("הסמוראי האחרון"), אנה סוואי ("מהיר ועצבני 9") וטדאנובו אסאנו ("תור: ראגנרוק").
24 צפייה בגלריה
מתוך "שוגון"
מתוך "שוגון"
מתוך המיני-סדרה "שוגון", 1980
(צילום" NBC)

הארמון (The Palace)

צפויה לעלות ב-HOT, yes וסלקום TV במהלך 2023 אחרי הצלחת "הסודות של איסטאון", קייט ווינסלט ממשיכה את שיתוף הפעולה עם HBO בסדרה החדשה הזו, על פי תסריט של וויל טרייסי (שכתב עבור "יורשים" והפיק אותה, ואף חתום על התסריט של הסרט "התפריט"), ותחת שרביט הבימוי של סטיבן פרירס ("נאמנות גבוהה", "פילומנה"). הסיפור, שעליו לא נחשפו יותר מדי פרטים עד כה, מתרחש במהלך שנה אחת בין כתליו של ארמון הנשלט בידי משטר רודני - שמתחיל להתפורר. מלבד ווינסלט מככב בסדרה גם יו גרנט ("ארבע חתונות ולוויה אחת").
24 צפייה בגלריה
קייט ווינסלט
קייט ווינסלט
קייט ווינסלט
(צילום: AP)

אהבה ומוות (Love and Death)

צפויה לעלות ב-HBO Max במהלך 2023 חצי שנה אחרי ש"קנדי" בכיכובה של ג'סיקה בייל עלתה בהולו, פרשת הרצח העגומה מהאייטיז מקבלת טיפול נוסף - הפעם מבית היוצר של דייויד אי. קלי ("שקרים קטנים גדולים") ובהפקת ניקול קידמן. זהו סיפורה של עקרת בית יראת שמיים בשם קנדי מונטגומרי, שניהלה רומן עם שכנה, אלן גור - וכשהתעמתה בנושא עם אשתו של גור, בטי, זה נגמר ב-41 מכות גרזן ובגופתה המרוטשת של בטי. אלא שבמשפט שנערך למונטגומרי היא טענה להגנה עצמית - ואת איך שנגמר כל הסיפור המטורלל הזה כבר תוכלו לראות בסדרה. מככבים: אליזבת אולסן ("דוקטור סטריינג' בממדי הטירוף"), ג'סי פלמונס ("פארגו"), פטריק פוג'יט ("כמעט מפורסמים"), לילי רייב ("אימה אמריקאית") וקריסטן ריטר ("ג'סיקה ג'ונס").
24 צפייה בגלריה
מתוך "אהבה ומוות"
מתוך "אהבה ומוות"
מתוך "אהבה ומוות"
(צילום מסך)

ההיסטוריה המטורפת של העולם 2 (The History of the World Part II)

צפויה לעלות בדיסני+ במהלך 2023 כשמל ברוקס יצר ב-1982 את קומדיית הקאלט "ההיסטוריה המטורפת של העולם, חלק 1", כנראה שידע כבר שיהיה לו המשך - והנה הוא מגיע, יותר מ-40 שנה אחרי החלק הראשון. ושוב יידרש בו ברוקס, כבר בן 96 (!), לפארודיה פרועה על תקופות שונות בהיסטוריה. בחלק הראשון היו אלו שחר האדם, האימפריה הרומית, האינקוויזיציה הספרדית והמהפכה הצרפתית. עדיין אין הרבה מידע לגבי האירועים שיכוסו בחלק השני - מלבד מהפכת אוקטובר הרוסית, שכן נודע כבר זה שג'וני נוקסוויל יגלם את רספוטין - אבל סביר להניח שזה יהיה היסטרי, לא רק בגלל ברוקס קשישא אלא גם בגלל שותפיו בהפקת הסדרה: ניק קרול ("פה גדול"), וונדה סייקס ("כריסטין הישנה"), אייק ברינהולץ ("מאבדים את זה") ועוד. מככבים: פמלה אדלון ("דברים טובים"), ג'וני נוקסוויל ("ג'קאס") ודאב קמרון ("ליב ומאדי").
24 צפייה בגלריה
מתוך "ההיסטוריה המטורפת של העולם: חלק 1"
מתוך "ההיסטוריה המטורפת של העולם: חלק 1"
מתוך "ההיסטוריה המטורפת של העולם: חלק 1"
(צילום מסך)

Gen V

צפויה לעלות באמזון פריים במהלך 2023 הצלחתה של "הבנים" כבר הובילה ליצירת סדרת אנימציה קצרה, מדממת ומהנה (The Boys Present: Diabolical), והנה מגיעה סדרת ספין-אוף חדשה. העלילה סובבת מספר צעירים בעלי כוחות מיוחדים ש"לומדים" באוניברסיטת גודולקין שבבעלות תאגיד ווט הדורסני - והגרשיים שם מפני שאותם צעירים לא בדיוק לומדים מתמטיקה או מדעי המדינה, אלא איך לשרוד במסגרת סדרה של משחקים בסגנון "משחקי הרעב". בריאיון שקיים לאחרונה הודה סת' רוגן, מפיקה של "הבנים" ושל הסדרה החדשה, שגם הוא בהלם ממה שקורה בה: "זה מטורף לחלוטין... אלוהים יקר, מה הם עושים שם?". מככבים: ג'אז סינקלייר ("הרפתקאותיה המצמררות של סברינה"), ליז ברודוויי ("הטירון"), צ'אנס פרדומו ("הרפתקאותיה המצמררות של סברינה"), פטריק שוורצנגר ("רשימת חיסול") וקלנסי בראון ("קרניבל").
24 צפייה בגלריה
מתוך GEN V
מתוך GEN V
מתוך GEN V
(צילום: באדיבות אמזון פריים)

סיטדל (Citadel)

צפויה לעלות באמזון פריים במהלך 2023 מיזם שאפתני של האחים רוסו ("הנוקמים: סוף המשחק"), שכוללת סדרת אקשן/ביון/מד"ב מרכזית אחת דוברת אנגלית - ושלל סדרות-בת המתרחשות במקומות שונים ברחבי הגלובוס (בהם ספרד, מקסיקו, איטליה והודו), מפתחות את הסיפור המרכזי ודוברות שפות נוספות. בשלב זה טרם התפרסם מידע לגבי העלילה, מלבד העובדה שהיא סובבת את סוכניה החשאיים של סוכנות ביון בשם "הסיטדל" וסוכנות ביון מתחרה בשם מנטיקור. לפי הדיווחים, התקציב של הסדרה חצה כבר את קו 200 מיליון הדולר, מה שהופך אותה לאחת מהסדרות היקרות בהיסטוריה. האם האחים רוסו, שאכזבו בסרט האקשן היקר אך הגנרי שעשו עבור נטפליקס, "האיש האפור", יצליחו הפעם עם ההימור העצום הזה? מככבים: ריצ'רד מאדן ("משחקי הכס"), פריאנקה צ'ופרה ("מטריקס: התחייה"), סטנלי טוצ'י ("מבפנים") ואשלי קאמינגס ("החוחית").
24 צפייה בגלריה
ריצ'רד מאדן ופריאנקה צ'ופרה
ריצ'רד מאדן ופריאנקה צ'ופרה
ריצ'רד מאדן ופריאנקה צ'ופרה
(צילום: AP)

באפקיס (Bupkis)

צפויה לעלות בפיקוק במהלך 2023 כנראה שגם אחרי הסרט המקסים "המלך של סטטן איילנד" שהיה מבוסס על חייו ושבו כיכב, פיט דייוידסון עדיין לא סיים לנבור בחייו - וכך אנו מקבלים השנה עוד פרויקט שבמסגרתו ניחשף לקומיקאי וכוכב SNL, שהתפרסם בשנים האחרונות גם כבן זוגן של כוכבות כמו אריאנה גרנדה וקים קרדשיאן. אלא שהפעם מדובר בקומדיית אקשן שלא מהווה טייק ישיר על חייו של דייוידסון, אלא סוג של גרסה מוקצנת, בחסות שלושת יוצרי הסדרה: דייוידסון עצמו (שגם מככב בתפקיד עצמו), דייב סירוס (שכתב עמו את "המלך של סטטן איילנד") וג'ודה מילר (ממפיקי "נופל וקם" בכיכובו של הקומיקאי פיט הולמס). ושימו לב לקאסט המרהיב, שמלבד דייוידסון כולל גם את ג'ו פשי ("החבר'ה הטובים") ואידי פאלקו ("הסופרנוס"), כמו גם שלל אורחים, כמו צ'רלי דיי ("פילדלפיה זורחת"), ריי רומנו ("כולם אוהבים את ריימונד"), קינן תומפסון (SNL) ואחרים.
24 צפייה בגלריה
מתוך "באפקיס"
מתוך "באפקיס"
מתוך "באפקיס"
(צילום: באדיבות פיקוק)

ביף (Beef)

צפויה לעלות בנטפליקס במהלך 2023 הדרמה הקומית הזאת, שעוד עלולה להתגלות כרלוונטית ביותר לישראל בואכה 2023, עוקבת אחר זוג צעיר שחייו הולכים ויוצאים משליטה אחרי תקרית אלימה בכביש שבה היו מעורבים. זה בערך כל המידע שיש עליה כרגע, אולם היוצר שלה, לי סאנג ג'ין (שחתום על כמה מפרקי "סיליקון ואלי" ככותב), כבר חשף את ההשראה המרכזית שלו במהלך אירוע ההכרזה על הסדרה: "אני אסיר תודה לאיש שצרח עליי בכביש לפני שלוש שנים. לא שחררתי את זה, ועכשיו יש לנו סדרה". מככבים: סטיבן יאון ("המתים המהלכים"), אלי וונג ("מחלקות העיתונים"), מריה בלו ("היסטוריה של אלימות").
24 צפייה בגלריה
אלי וונג
אלי וונג
אלי וונג
(צילום: AP)

אסוקה (Ahsoka)

צפויה לעלות בדיסני+ במהלך 2023 עוד סדרה מהיקום המתרחב תמידית של "מלחמת הכוכבים", הפעם אחת שעוסקת בדמות אהובה במיוחד על צבא מעריצי עולמו של ג'ורג' לוקאס: אסוקה טאנו, לוחמת ג'דיי שזכתה להכשרתה מידי לוק סקייווקר. טאנו הופיעה לראשונה בסדרת האנימציה "מלחמת הכוכבים: מלחמת המשובטים", ומאז, כאמור, הפכה לפייבוריטית בקרב רבים מהמעריצים, ואף הופיעה בעונה השנייה של "המנדלוריאן". ומה בדיוק יקרה בסדרה החדשה, שאותה יצרו דייב פילוני ("מלחמת הכוכבים: מלחמת המשובטים") וג'ון פאברו ("המנדלוריאן")? בשלב זה טרם ברור, אולם נוכחותו של אנאקין סקייווקר/דארת' ויידר מסגירה את פרק הזמן שבו תתרחש הסדרה - במקביל לעלילת "המנדלוריאן". מככבים: רוזריו דוסון ("עיר החטאים"), היידן כריסטיאנסן ("מלחמת הכוכבים: נקמת הסית'"), נטשה ליו בורדיזו ("משמרת יום"), מרי אליזבת ווינסטד ("פארגו"), ריי סטיבנסון ("רומא") ולארס מיקלסן ("המכשף").
24 צפייה בגלריה
מתוך "אסוקה"
מתוך "אסוקה"
מתוך "אסוקה"
(צילום: באדיבות דיסני+)

הכוח (The Power)

צפויה לעלות באמזון פריים במהלך 2023 דרמת מד"ב חדשה על פי ספרה של נעמי אלדרמן, שגם עיבדה אותו למסך, המתאר מציאות שבה ביום בהיר אחד כל הנשים הצעירות בעולם מגלות בעצמן כוח קטלני: הן יכולות לייצר פרצי חשמל מקצות אצבעותיהן. בהמשך מתברר כי הכוח קיים גם בקרב נשים בוגרות יותר, והסיפור עוקב אחרי ההשפעה המונומנטלית של הכוח הזה על הפוליטיקה המינית בעולם - ועל מבני הכוח המסורתיים, הפטריארכליים עד כה, שלעולם לא יהיו אותו הדבר. מככבים: טוני קולט ("תורשתי"), אאולי'אי קרוואלו ("מואנה"), ג'ון לגוויזאמו ("התפריט"), אדי מרסן ("ריי דונובן"), ג'וש צ'רלס ("האישה הטובה"), רוב דילייני ("קטסטרופה") ואליס איב ("פצצה").
24 צפייה בגלריה
טוני קולט
טוני קולט
טוני קולט
(צילום: AP)

אגתה: מעגל הכאוס (Agatha: Coven of Chaos)

צפויה לעלות בדיסני+ במהלך 2023 אחד מהדברים המלבבים ביותר שהתגלו לנו ב"וונדה-וויז'ן" (מעבר לעובדה שמארוול מסוגלים לייצר משהו לא לגמרי גנרי) הייתה הדמות שגילמה בה קתרין האן הנפלאה: אגתה הארקנס , מכשפה רבת-עוצמה, אחת מהמכשפות המקוריות שנשפטו בסיילם בשלהי המאה ה-17, שאותה יצר סטן לי זצ"ל עוד ב-1970. הצלחתה של הדמות ב"וונדה-וויז'ן" הביאה את ראשי מארוול להחליט על סדרה שתוקדש רק לה - וגם אם בשלב זה מארוול מחזיקים את הקלפים קרוב לחזה בכל הנוגע לעלילת הסדרה החדשה, מבט חטוף בקאסט שלה אמור להביא אתכם אליה כבר עכשיו. מככבים: קתרין האן ("טרנספרנט"), אוברי פלאזה ("הלוטוס הלבן"), אמה קולפילד ("באפי ציידת הערפדים"), פאטי לופון ("אימה אמריקאית"), ג'ו לוק ("עוצר נשימה") וסאשיר זמאטה (SNL).
24 צפייה בגלריה
קתרין האן בדמות אגתה, מתוך "וונדה-ויז'ן"
קתרין האן בדמות אגתה, מתוך "וונדה-ויז'ן"
קתרין האן בדמות אגתה, מתוך "וונדה-ויז'ן"
(צילום: דיסני+)

האליל (The Idol)

צפויה לעלות ב-HOT, yes וסלקום TV במהלך 2023 אחת מהסדרות המסקרנות של השנה הקרובה היא The Idol שאותה יצרו המוזיקאי דה וויקנד (אייבל טספיה, בשמו האמיתי), סם לוינסון ("אופוריה") ורזה פאחים. הסדרה, שמבטיחה להיות אפלה ודקדנטית ומתעתעת, עוסקת בזמרת פופ צעירה שחווה התמוטטות עצבים, ואחריה - על מנת לשקם את הקריירה שלה - נוהה אחר גורו העצמה-אישית כריזמטי, ואף מפתחת איתו מערכת יחסים סבוכה. מככבים: לילי-רוז דפ ("המלך", בתם של ג'וני ו-ונסה פראדיס), דה וויקנד, דן לוי ("שיט'ס קריק"), איליי רות' ("ממזרים חסרי כבוד"), האנק עזריה ("האף"), וגם מאיה עשת הישראלית ("נייטפלייר").
24 צפייה בגלריה
מתוך The Idol
מתוך The Idol
מתוך The Idol
(צילום: באדיבות HBO)

המלכה שרלוט (Queen Charlotte)

צפויה לעלות בנטפליקס במהלך 2023 בעקבות ההצלחה העצומה של "ברידג'רטון" על צמד עונותיה, החליטו בנטפליקס לחלוב עוד קצת את הפרה החולבת שסיפקו הרומנים של הסופרת ג'וליה קווין - וכך נקבל השנה את "המלכה שרלוט", סדרת ספין-אוף העוקבת אחרי ימיה המוקדמים של המלכה הכריזמטית, עם דגש על חיי האהבה שלה כמובן. מככבים: אינדיה אמרטפיו, גולדה רושובל (המגלמת את המלכה שרלוט ב"ברידג'רטון"), אדג'ואה אנדו (גם היא כיכבה ב"ברידג'רטון" כליידי דנבורי), רות' גמל (ליידי ויולט ברידג'רטון ב"ברידג'רטון"), יו סאקס (ברימסלי ב"ברידג'רטון") ומישל פיירלי ("משחקי הכס").
24 צפייה בגלריה
מתוך "המלכה שרלוט"
מתוך "המלכה שרלוט"
מתוך "המלכה שרלוט"
(צילום: באדיבות נטפליקס)

דייזי ג'ונס והסיקס (Daisy Jones and the Six)

צפויה לעלות באמזון פריים במהלך 2023 דרמה לפי רב המכר באותו השם מאת הסופרת האמריקנית טיילור ג'נקינס ריד, העוסק בקורותיה של להקת רוק בשנות ה-70 - מעלייתה ועד התפרקותה הפתאומית בשיא הצלחתה. בכתיבת הספר שאבה ריד השראה ממעלליה הדקדנטיים של להקת פליטווד מק, לדבריה, ועל ההפקה אמונה לא אחרת מריס ווית'רספון. מככבים: ריילי קיאו ("אמריקן האני"), קמילה מארון ("משאלת מוות"), סם קלאפלין ("אנולה הולמס"), סוקי ווטרהאוס ("נסיכה לבנה") וטימות'י אוליפנט ("דדווד").
24 צפייה בגלריה
מתוך "דייזי ג'ונס והשישה"
מתוך "דייזי ג'ונס והשישה"
מתוך "דייזי ג'ונס והסיקס"
(צילום: באדיבות אמזון פריים)

חולית: האחיות (Dune: The Sisterhood)

צפויה לעלות ב-HBO MAX במהלך 2023 סדרת המד"ב החדשה הזאת תרחיב את יקום "חולית" שברא פרנק הרברט, כפי שהביא אותה למסך הגדול (והקטן) הבמאי דני וילנב ב"חולית" מהשנה שעברה – סרט שזכה להצלחה ביקורתית כמו גם קופתית, וגרף שישה פרסי אוסקר. הסדרה החדשה, המבוססת על הספר Sisterhood of Dune מאת בריאן הרברט (הבן של) וקווין ג'יי. אנדרסון, מתרחשת עשרת אלפים שנה לפני עלילת "חולית", ותתמקד בהיווסדו של מסדר בנות הגשרית – הכוח הכל-נשי האימתני שעתיד ליטול חלק משמעותי בעתיד של היקום של הרברט, בעיקר בגלל מעורבותו ביצירת "קפיצת הדרך", שמתגלמת בדמותו של פול אטראידיס. מככבים: אמילי ווטסון ("לשבור את הגלים"), שירלי הנדרסון (מירטל המייללת מסרטי "הארי פוטר"), אינדירה וארמה ("אובי וואן-קנובי"), טראוויס פימל ("ויקינגים") ומארק סטרונג ("שהאזאם").
24 צפייה בגלריה
מתוך "חולית"
מתוך "חולית"
מתוך "חולית"
(צילום: יחסי ציבור)

הקונטיננטל (The Continental)

צפויה לעלות בפיקוק במהלך 2023 מיני-סדרה המהווה ספין-אוף ליקום הקולנועי המתהווה של סרטי "ג'ון וויק". החדשות הרעות הן שהסדרה לא תכלול את קיאנו ריבס, המגלם את גיבור סרטי הסדרה ומשמש פה על תקן מפיק בלבד. העלילה מהווה פריקוול לסרטים ומגוללת את סיפורו של מלון "הקונטיננטל" האלגנטי והמסתורי - מקום מפגש ניטרלי למתנקשים - והיא תעקוב אחר המתנקש וינסטון סקוט (בסרטי "ג'ון וויק" מגלם אותו איאן מקשיין), שנסחף חזרה לחיי הפשע בניו יורק של שנות ה-70. את הפרק הראשון מבין השלושה ביים צ'אד סטהלסקי, הבמאי של סרטי "ג'ון וויק". מככבים: קולין וודל ("המקוריים"), פיטר גרין ("ספרות זולה"), ג'רמי בוב ("חסרי אלוהים") ואחד, מל גיבסון ("לב אמיץ").
24 צפייה בגלריה
מתוך "ג'ון וויק 3"
מתוך "ג'ון וויק 3"
מתוך "ג'ון וויק 3"

Fallout

צפויה לעלות באמזון פריים במהלך 2023 אחרי "האחרונים מבינינו" של HBO, עוד עיבוד רב-פרופיל למשחק וידאו נחשב עתיד לצאת בשנה הקרובה - הפעם זהו העיבוד המיוחל ל-Fallout, סדרת משחקי הפעולה הפוסט-אפוקליפטיים המרהיבים של חברת Bethesda. כמו סדרת משחקים מהוללת אחרת, Bioshock, גם הסיפור של Fallout מתרחש במציאות חלופית - הפעם כזו שבה אירעה מלחמה אטומית בין ארצות הברית וסין. הניצולים - אלפים ספורים בלבד - מסתגרים במקלטים אטומיים מחמת הקרינה שעדיין שוררת בחוץ, ומחמת שלל מוטציות מאיימות הרעבות לבשר אדם. מככבים: וולטון גוגינס ("המגן"), אלה פורנל ("הצהובות") וקייל מקלכלן ("טווין פיקס").
24 צפייה בגלריה
מתוך Fallout
מתוך Fallout
מתוך Fallout
(צילום: באדיבות אמזון פריים)