במקביל לחיזוק פעילותה ביבשת אפריקה, נמצאת כיום חלל תקשורת במגעים ראשוניים עם חברות במדינות המפרץ, שבמסגרת הסכמי השלום מעוניינים להרחיב את שיתוף הפעולה עם טכנולוגיות ישראליות בנושא חלל ותעופה. בעקבות כך השתתפה לראשונה חלל תקשורת בכנס החלל של דובאי CABSAT 2020 שנערך השבוע באופן וריטואלי.
3 צפייה בגלריה
החברה השתתפה בכנס בדובאי, שהתקיים באופן וירטואלי
החברה השתתפה בכנס בדובאי, שהתקיים באופן וירטואלי
החברה השתתפה בכנס בדובאי, שהתקיים באופן וירטואלי
(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של חלל תקשורת)
חלל תקשורת הישראלית מפעילה בין היתר את עמוס-17, לוויין דיגיטלי מתקדם הפועל בשלושה תדרים ובעל רוחב פס רחב High Throughput - HTS, שמאפשר כיסוי נרחב וניצולת גבוהה ויעילה במיוחד של תקשורת לוויניית מסוגים שונים. עמוס-17, שמציע שירותים מאובטחים וגמישים לשטחים רבים, ממוקם בנקודת שמיים אופטימלית ב-17°E מעלות מזרח, מכסה את אזור אירופה, אפריקה והמזרח התיכון ויכול לספק שירותים גם ליבשת אסיה במזרח ועד לברזיל במערב. הלוויין עצמו, שהוא מתקדם בתחומו, שוגר באוגוסט אשתקד מבסיס החלל קייפ קנוורל שבפלורידה.
ובמקביל, נמשכת ההתעניינות באפריקה בשירותי החברה. חברת הדואר "לה פוסט" של סנגל ללקוחות של חלל תקשורת לפריסת רשת אינטרנט ארצית ל-200 סניפיה הפזורים במדינה, באמצעות עמוס-17.


3 צפייה בגלריה
הדמיה
הדמיה
הדמיה
(הדמיה: חלל תקשורת)
כמו כן, hiSky חברת הסטארטאפ הישראלית חלוצת תקשורת לוויינים מבוססת קול ונתונים במחירים מוזלים וספקית שירותי IoT המחוברים ללוויין, חברה לחלל תקשורת וביחד הוצגו ביצועים יוצאי דופן ושיפור של כ-400% ברוחב הפס לשירותי תקשורת בתנועה באמצעות ובעזרת יכולותיו הייחודיות של הלוויין עמוס-17.
3 צפייה בגלריה
דן זיצ'ק, המנכ"ל החדש של חלל תקשורת
דן זיצ'ק, המנכ"ל החדש של חלל תקשורת
דן זיצ'ק, מנכ"ל חלל תקשורת
(צילום: חלל תקשורת)
מנכ"ל חלל תקשורת, דן זייצ'ק, אמר: "מדובר במהלכים חשובים עבור החברה לביסוס פעילותה הגלובלית ובאפריקה בפרט. אנו פועלים ליצירת יתרונות משמעותיים ללקוחותינו, במדינות רבות ולצמצום הפער הדיגיטלי על ידי חיבור של מיליוני אזרחים לרשת, שיאפשר מתן שירותים מתקדמים יותר כולל שירותי רפואה רחוקים ולימודי און ליין. זה כבוד גדול להוביל לשינויי בחייהם של בני אדם ומידת ההערכה שלהם למשהו שעבור רבים נראה טריוויאלי לא תסולא בפז. מדובר רק בהתחלה, יש לנו עוד תוכניות רבות להמשך".