אוניברסיטת חיפה

אוניברסיטת חיפה תקיים את יום פתוח וירטואלי לכלל התארים (תואר ראשון, תואר שני ולימודי מכינה) ביום חמישי 4 בפברואר בין השעות 09:00-18:00. ממש כמו בכל יום פתוח, כל צוותי האוניברסיטה ימתינו למועמדים ולמועמדות, שיוכלו להתחבר אליהם מכל מקום בו יבחרו: אפשר יהיה לשוחח עם נציגי מרכז הייעוץ למועמדים ונציגי החוגים באמצעות הטלפון, צ'אט או הוואטסאפ ושיחות זום עם אנשי סגל, ראשי חוגים, סטודנטים ובוגרים יתקיימו במהלך כל היום. נציגי מחלקת הרשמה, שכר לימוד, דיקנט ועוד יעמדו לרשות המועמדים במשך כל היום. וירטואלי או לא – כמו תמיד, ינתנו 50% הנחה בדמי הרשמה לנרשמים ביום הפתוח.
בסימן מהפכת ה"מולטי תואר" של אוניברסיטת חיפה, גם היום הפתוח הנוכחי יתקיים תחת הכותרת, "מולטי תואר – מולטי אפשרויות". ביום זה יושם דגש על היתרונות הייחודיים והאפשרויות הרבות שמהפכת ה"מולטי-תואר" מעניקה לבוגרי האוניברסיטה בעולם התעסוקה של המאה ה-21 ובעיקר על אשכולות הלימוד החדשים של האוניברסיטה שיאפשרו גם לבוגרי מדעי הרוח, חברה וחינוך, לדוגמא, ללמוד קורסים ויסודות של תכנות, שפות מחשב וכדומה.

אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

ימים פתוחים ייערכו באופן מקוון ויאפשרו לשמוע מקרוב על המחלקות ותוכניות הלימודים, להתכתב עם סטודנטים וחברי סגל, לשמוע על תנאי הקבלה ומגוון דרכי הקבלה, ולהכיר את כל היתרונות של החיים הסטודנטיאליים באוניברסיטת בן-גוריון בנגב.
רוצים להתייעץ באופן אישי לגבי הנתונים שלכם? אוניברסיטת בן-גוריון בנגב מארגנת ימי ייעוץ בהם מועמדים ומועמדות ללימודים יוכלו לשמוע על דרכי הקבלה לאוניברסיטה וגם לקבל ייעוץ אישי, באופן מקוון כמובן, בהתאם הנתונים האישיים ותחומי העניין שלהם. ימי הייעוץ יערכו בתאריכים : 25 בינואר ו-11 בפברואר.
ביום רביעי 17 בפברואר אתם מוזמנים להתארח ביום פתוח מקוון מועמדים ומועמדות לתואר ראשון ושני בפקולטות למדעי ההנדסה, מדעי הטבע ובית הספר הבין פקולטי למדעי המוח.
ביום חמישי 18 בפברואר אתם מוזמנים להתארח ביום פתוח מקוון מועמדים ומועמדות לתואר ראשון ושני בפקולטה למדעי הרוח והחברה, מדעי הבריאות, הפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר, קמפוס אילת, בית הספר ללימודי מדבר ע"ש אלברט כץ (תואר שני בלבד) ולמכון בן-גוריון לחקר ישראל והציונות (תואר שני בלבד).
מוקד מידע ושירות טלפוני- 08-6461600
פרטים, רישום לימים הפתוחים ומידע נוסף: https://in.bgu.ac.il/welcome

4 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

האוניברסיטה העברית

ההרשמה לשנת הלימודים הבאה נפתחה ב-17 בינואר תחת הכותרת "ללמוד עם אנשים שבאים בטוב", במפגש מתעניינים ראשון מסוגו, טרום יום פתוח, שבו הוצג בפני הגולשים איך עושים את הצעדים הראשונים בעולם האקדמי ובוחרים תואר מתאים.
היום הפתוח עצמו, שייערך באופן מקוון לכל התארים, יתקיים השנה ב-24 בפברואר (יום רביעי) בין השעות 12:00-16:00. ביום זה ניתן לקבל מידע ותשובות לכל התארים ועל כל תוכניות הלימוד. כמו כן, ניתן יהיה להשתתף במסגרתו במפגשים עם ראשי חוגים, להכיר את הסגל בכל תחום לימודי, ולשמוע כל מה שיש לאוניברסיטה להציע - החל ממגורים במעונות, הכרות עם עולם היזמות וכלה בחילופי סטודנטים בתקופת הקורונה ולא פחות חשוב - מה אפשר לעשות בסיום הלימודים עם התואר?
לנוחיות המתעניינים, ייערך מפגש נוסף וישיר עם סטודנטים שכבר לומדים באוניברסיטה ב-5 במרץ (יום שישי) בין השעות 10:00-12:00. במפגש זה ניתן יהיה לראות ולשמוע ישירות מהסטודנטים על אודות האוניברסיטה, החוגים השונים, המבחנים, המגורים, בעצם כל מה שתרצו לדעת מהם על הלימודים, המגורים וחיי החברה בקמפוסים.
מענה למתעניינים בלימודים יינתן בטלפון של מוקד השיווק 025882222, במייל gohuji@mail.huji.ac.il, או בווטסאפ 0548820222. המענה יינתן בין השעות 8:30-18:00.
קישור לאתר ההרשמה: https://info.huji.ac.il

אוניברסיטת תל אביב

אחרי היום הפתוח המקוון המוצלח שהתקיים בחודש יולי, וכיוון שהקורונה עדיין נוכחת בחיינו, גם היום הפתוח הקרוב של אוניברסיטת תל אביב, שיתקיים ב 7-9 בפברואר, יהיה כמובן אונליין.
במסגרת היום הפתוח מתעניינות ומתעניינים בלימודים מוזמנים להצטרף ליותר מ-100 מפגשי זום שונים, שבהם יוצגו תכניות הלימוד המגוונות לתואר ראשון ולתארים מתקדמים באוניברסיטת תל אביב.
במפגשים תקבלו את כל המידע שצריך לדעת לפני שנרשמים ללימודים: מה לומדים, איך מתקבלים, אפשרויות תעסוקה לאחר התואר ועוד. במסגרת האירוע תהיה לכם הזדמנות לשאול שאלות ולקבל מענה מהסגל האקדמי והמינהלי של האוניברסיטה.
כדי שתרגישו קרובים – גם מרחוק – הפקנו לכבוד האירוע סיור וירטואלי בקמפוס, הרצאות קצרות על תוכניות הלימודים השונות וסרטונים קצרצרים שיעשו 'זום אין' למחקרים הכי חמים באוניברסיטה.
פירוט על כל המפגשים שמתקיימים במסגרת היום הפתוח אפשר למצוא בלינק הזה:
ההשתתפות בהרשמה מראש.

מכון ויצמן למדע

מכון ויצמן למדע ומדרשת פיינברג שמחים להזמין אתכן/ם ליום הפתוח הווירטואלי שיתקיים בזום לתואר שני ולדוקטורט ב-29 בינואר החל משעה 09:30 וליהנות מיום של חוויה מדעית, שיחות אישיות עם סטודנטים וחוקרים מהשורה הראשונה בעולם וסיורים וירטואליים במעבדות.
ב-29 בינואר תוכלו לשמוע איך זה באמת ללמוד במדרשת פיינברג ולהיות חלק מהקהילה המדעית של מכון ויצמן למדע. תוכלו לקבל את מלוא המידע על לימודים בתחומי המדע השונים: מדעי החיים, כימיה, פיסיקה ומתמטיקה ומדעי המחשב, ולהיחשף למגוון מרתק של תחומי מחקר: מלייזרים ועד ננו-חוטים, מעננים ועד נמלים, מביופיסיקה וביולוגיה מבנית ועד פיתוח של תרופות וביוטכנולוגיה, מחקר הסרטן עד חקר המוח הזיכרון והחושים, מהחומר האפל עד חיפוש חוקים של פיסיקה חדשה וממדעי כדור-הארץ ועד כוכבי לכת. אפשר להירשם דרך הקישור ולקבל קישור לזום.
במכון ויצמן למדע, תיחשפו להזדמנויות תעסוקה בעולמות האקדמיה, התעשייה ואפילו חברות ההזנק – עוד במהלך הלימודים. מכון ויצמן למדע עושה הכל כדי שתוכלו להתרכז במחקר שלכם – בלי שכר לימוד ועם מלגת קיום לכל סטודנט. הסטודנטיות/ים במכון משתתפות/ים במחקרים פורצי דרך המשלבים מספר דיסציפלינות מדעיות עם מדענים בעלי שם עולמי, קשרים הדוקים עם מוסדות מחקר מובילים בעולם, וגישה לציוד המעבדות מהמשוכללים והחדישים בעולם. העובדה שמכון ויצמן למדע הוא מכון מחקר ולא אוניברסיטה, יחד עם זה שאין בו חובה הוראה, נותן לסטודנטים יותר זמן להקדיש למחקר, וגם נותן לראשי קבוצות המחקר יותר זמן להקדיש לכל סטודנט.

הטכניון

יום החשיפה המקוון למתעניינים בלימודים התקיים לאחרונה והציג בפני המועמדים את מכלול אפשרויות הלימוד בטכניון. להקלטת האירוע ראו קישור באתר הטכניון
בנוסף עורך הטכניון אירועי חשיפה מקוונים לכל פקולטה ופקולטה בנפרד, ויתקיימו גם אירועים נוספים בנושאים כלליים כגון רישום וקבלה, המכינה הקדם-אקדמית של הטכניון וסיוע לסטודנטים בתמיכת לשכת דיקן הסטודנטים.
כל המפגשים פתוחים לקהל הרחב ומפורסמים בעמוד האירועים של הטכניון בפייסבוק (https://www.facebook.com/Technion.Israel/events) .
המידע על מסלולי הלימוד השונים בטכניון זמין עבורכם ברשת בכל זמן ובכל שעה, עם אירועים מקוונים, סרטונים מוקלטים ומידע עדכני באתר.
הטכניון מפעיל לאורך כל השנה מרכז הנותן מענה טלפוני למתעניינים במסלולי הלימוד השונים, שמספרו: 04-829-5555 .

אוניברסיטת בר-אילן

אוניברסיטת בר-אילן תקיים יום פתוח מקוון לקראת שנת הלימודים תשפ"ב ב-11-12 בפברואר 2021.
460 אירועים ומפגשים מקוונים יתקיימו עם נציגי המחלקות וחברי הסגל האקדמי, הרצאות העשרה וקריירה של בכירים בחברות גדולות. בנוסף יתאפשר סיור וירטואלי בקמפוס, יוקם חמ"ל מודיעין וחמ"ל שירות חי-בזום, בוואטסאפ או בצ'אט בזירה, באמצעותם ניתן יהיה לקבל מידע על יחידות מינהל באוניברסיטה, תמיכה ברישום מקוון, אזור מיוחד לניהול ותכנון היום הפתוח האישי. תינתן הנחה בדמי רישום במהלך היום הפתוח.
4 צפייה בגלריה
כובע של סטודנט הנחבש בעת טקס הסיום על רקע שמיים תכולים
כובע של סטודנט הנחבש בעת טקס הסיום על רקע שמיים תכולים
צעד חשוב בדרך אל התואר
(צילום: shutterstock)

אוניברסיטת אריאל

יום פתוח אונליין יתקיים ב-16 וב-17 בפברואר.
ביום הפתוח תוכלו למצוא מידע על: תואר ראשון, תארים מתקדמים ומכינה קדם אקדמית.
בנוסף יתקיימו מפגשים והרצאות אונליין עם ראשי המחלקות, סיורים במעבדות, במעונות ובמתקני האוניברסיטה, ייעוץ לימודים בזום או בטלפון.

האוניברסיטה הפתוחה

באוניברסיטה הפתוחה אפשר ללמוד בכל מקום ובכל זמן. החיים במאה ה-21 מחייבים אותנו לעשות גם וגם: ללמוד, לעבוד ולפתח קריירה מקצועית. באוניברסיטה הפתוחה הלימודים לתואר משתלבים במסלול החיים שלכם: אתם בוחרים את תוכנית הלימודים, את שיטת הלימוד, את מקום הלימוד ואת קצב הלימוד - כדי שיתאימו לחיים שלכם. ההרשמה פתוחה כל השנה, ומתעניינים בלימודים יכולים לתאם שיחת ייעוץ אישית ללא עלות ולהתחיל ללמוד בסמסטר א', בסמסטר ב' או אפילו בסמסטר ג'. למידע נוסף והשארת פרטים

הבינתחומי הרצליה

בתואר ראשון יתקיים מפגש מתעניינים אונליין ב-8 בפברואר בשעה 16:00.
במפגש יוצגו מגוון תכניות הלימוד וזו תהיה הזדמנות לשמוע מהסטודנטים והבוגרים שלנו על חווית הלימודים שלהם בבינתחומי ולהתייעץ עם יועצי הרישום בדרך לקבלת אחת ההחלטות המשמעותיות ביותר.
הבינתחומי מציע תכניות לימודים לתואר ראשון במשפטים, מנהל עסקים, חשבונאות, מדעי המחשב, תקשורת, פסיכולוגיה, ממשל, כלכלה, קיימות ויזמות. כמו כן, מציע הבינתחומי תכניות לימוד למצטיינים במסגרת בתי הספר השונים: משפטים, מדעי המחשב, כלכלה, פסיכולוגיה וממשל.
יועצי הרישום זמינים בכל עת וניתן לפנות אליהם בכל דרך שתבחרו - בטלפון, דוא"ל, וואטסאפ או דרך עמוד הפייסבוק או האתר של המרכז הבינתחומי הרצליה.
ב-15 בפברואר בשעה 16:00 יתקיים מפגש מתעניינים אונליין לתכנית "קרן אור" המאפשרת לצעירים ולצעירות בעלי מוטיבציה ופוטנציאל לימודי גבוה המגיעים משכבות סוציו-אקונומיות חלשות לרכוש תואר אקדמי. בתכנית שלושה מסלולי לימוד - מדעי המחשב, מנהל עסקים-חשבונאות, וכלכלה-יזמות.
לפרטים נוספים: https://lps.idc.ac.il/?link=45

בתואר שני יתקיימו מספר מפגשי היכרות לתכניות הלימוד השונות בשבועות הקרובים, בהם: תואר שני בממשל ב-26 בינואר בשעה 18:00; תואר שני במנהל עסקים (MBA) ב-3 בפברואר בשעה 18:00, תואר שני באינטראקציית אדם-מחשב ב-16 בפברואר בשעה 18:00; תואר שני בכלכלה פיננסית ב-22 בפברואר בשעה 18:00; תואר שני בכלכלה התנהגותית ב-1 במרץ בשעה 18:00; MBA in Healthcare Innovation ב-5 במרץ בשעה 9:00.
במפגשים תהיה למתעניינים הזדמנות לשמוע על תכנית הלימודים, על ההתנסויות המעשיות שנכללות בתכנית ועל תהליך ההרשמה.
כמו כן, יתאפשר להכיר מקרוב את ראשי התכניות, לשמוע מסטודנטים ומבוגרים על חווית הלימודים שלהם בבינתחומי ולקבל ייעוץ מיועצי הרישום והקבלה.
מידע אודות מפגשים נוספים ניתן למצוא באתר הבינתחומי הרצליה.

מכללת לוינסקי לחינוך

היום הפתוח המרכזי של מכללת לוינסקי לחינוך יתקיים ב-26 באפריל בשעות 18:00-16:00 למתעניינים בלימודי תואר ראשון בחינוך, הסבת אקדמאים להוראה ותואר שני בחינוך. במסגרת היום הפתוח ייערכו מפגשים עם ראשי התוכניות ועם סטודנטים לשיח פתוח, יוצגו סרטונים ויינתנו פרטים על מגוון התוכניות המוצעות על ידי המכללה.
נוסף על כך: מועמדים שיירשמו במסגרת היום פתוח יזכו להנחה של 800 שקל.
מלבד היום הפתוח אפשר לפנות בכל ימות השנה למרכז הייעוץ וההרשמה בטלפון: 6901690-03 או באתר המכללה https://www.levinsky.ac.il

המכללה האקדמית אשקלון

בין התארים 1-5 בפברואר יתקיים שבוע פתוח מקוון באקדמית אשקלון.
בשבוע הפתוח תהיה הזדמנות להיחשף לתוכניות הלימודים, לסגל המרצים, תנאי קבלה ימי לימוד ועוד וכמובן לפגוש את יועצי הלימודים שלנו. הטבה לנרשמים בשבוע הפתוח: 50% הנחה בדמי רישום.
לפרטים נוספים: 9990* https://www.aac.ac.il/registration/

המכללה אקדמית אחוה

ב-28 בינואר יתקיים יום פתוח בזום למתעניינים בתואר ראשון או שני במכללה האקדמית אחוה. הסטודנטים של אחוה מכל התארים יענו על כל השאלות בלייב
בנוסף ינתנו 50% הנחה בדמי ההרשמה לנרשמים ביום הפתוח
לפרטים נוספים על אודות התכניות והמלגות נציגי מרכז המידע לרשותכם בטלפון 3622* או באתר המכללה.

הקריה האקדמית אונו

הימים הפתוחים של הקריה האקדמית אונו יתקיימו בזום:
תואר ראשון במדעי המחשב:
27.1.2021 בשעה 17:00 קמפוס קרית אונו
משתתפים: ד"ר ציפי הרט ראש בית ספר למדעי המחשב ומערכות מידע,
רן בר זיק מרצה בבית הספר למדעי המחשב הקריה האקדמית אונו, מפתח בכיר במרכז פיתוח ועיתונאי טכנולוגיה בהארץ,
צוות יועצי הרישום
מקצועות הבריאות
7.2.2021 בשעה 17:00 קמפוס קרית אונו
משתתפים: ד"ר נעמי פרזיגר ראש החוג לריפוי בעיסוק,
ד"ר אלה בין ראש החוג לספורטתרפיה
ד"ר חנה פוטר כץ ראש החוג להפרעות בתקשורת
ד"ר אורלי תורן ראש החוג לסיעוד,
צוות יועצי הרישום
תואר ראשון במשפטים
8.2.2021 בשעה 17:00 קמפוס אונו, ירושלים, חיפה, אור יהודה
משתתפים: ד"ר פינקלשטיין אלעד דקן הפקולטה למשפטים,
צוות יועצי הרישום
תואר ראשון בחינוך וחברה
ייערך ב-ZOOM בתאריך 23.2 בשעה 17:00
משתתפים:
ד"ר ניצן אלמוג, ראש המיקוד בשילוב והכלה בחינוך, החוג לחינוך וחברה
ד"ר רחל הלל אברהם, ראש החוג לחינוך וחברה
עינב שרעבי, חברת סגל פנים, אחראית הסברה
ד"ר צח סלור, מיקוד ילדים ונוער בסיכון
צוות יועצי רישום
תואר ראשון בחינוך וחברה עם התמחות בספורט
ייערך ב-ZOOM בתאריך 23.2 בשעה 18:00
משתתפים:
ד"ר אבי מויאל, ראש התמחות ספורט ומרצה בכיר
אנדי רם, אלוף ווימבלדון וסטודנט בחוג לחינוך וחברה עם התמחות בספורט
צוות יועצי רישום

תואר ראשון בפרסום ותקשורת שיווקית
ייערך ב-ZOOM בתאריך 24.2 בשעה 17:00
משתתפים:
ד"ר מיכל שפירא, ראש החוג לפרסום ותקשורת שיווקית
כלילא רדיאנו, סגנית ראש החוג לפרסום ותקשורת שיווקית
צוות יועצי רישום

המכללה האקדמית ר"ג

יום פתוח אונליין באקדמית רמת גן ב-9 בפברואר. ביום הפתוח ניתן יהיה לקבל את כל המידע שחשוב לדעת לפני שמתחילים ולהכיר את תכניות התואר הראשון והתואר השני, שיכינו אתכם לעולם העבודה: סיעוד וניהול בריאות, מדעי המחשב ומערכות מידע, טכנולוגיות למידה דיגטלית, ייעוץ חינוכי ותואר דו-חוגי בתחומים לבחירה: ניהול, כלכלה, חברה והתנהגות, חדשנות ויזמות, משאבי אנוש.
לפרטים נוספים: https://openday.iac.ac.il/

המכללה האקדמית ספיר

ב-16.3.2021 יתקיים יום חשיפה מקוון.

זו הזדמנות לדבר עם מרצים וראשי מסלולים ולשמוע על תכניות לימוד מרתקות ומגוונות. לקבל ייעוץ אישי בתחומים רבים כמו: בחירת מסלול, תנאי קבלה, תכניות מיוחדות, מלגות וסיוע כלכלי, דיור, תעסוקה, נגישות, זכויות סטודנט, ועוד.

בספיר, ניתן ללמוד תואר ראשון, תואר שני, הנדסאים, לימודי חוץ והכשרה מקצועית, מכינות קדם אקדמיות ותכניות ייחודיות לאמנות.

הנחה בדמי רישום לנרשמים ביום הפתוח.

ימים פתוחים נוספים: 27.05.21; 22.06.21 (יום חשיפה לתואר שני); 23.07.21; 27.08.21.

לתיאום פגישות ייעוץ *6606


4 צפייה בגלריה
בתקווה שבקרוב הסטודנטים יחזרו לקמפוסים
בתקווה שבקרוב הסטודנטים יחזרו לקמפוסים
בתקווה שבקרוב הסטודנטים יחזרו לקמפוסים
(צילום: shutterstock)

סמינר הקיבוצים

במכללת סמינר הקיבוצים יקיימו השנה, החל מחודש פברואר, מפגשי הכרות ייעודיים לכל תכנית לימודים בנפרד.
מפגשי הכרות בתוכניות הלימוד לתואר ראשון: חינוך לגיל רך, חינוך מיוחד, חינוך לבית הספר היסודי, ביולוגיה, חינוך גופני, אנגלית, מדעי הרוח ואמנויות. המפגשים יהיו עם ראשי התכניות, סטודנטים ובוגרים ויינתן בהן מידע על תכנית הלימודים, מסלולים מיוחדים, מלגות ועוד.
ומפגשי הכרות לתכניות לתואר שני בניהול מערכות חינוך, טכנולוגיה בחינוך, הערכה בחינוך, מוסמך הוראה, חינוך גופני ובריאות, חינוך סביבתי והוראת מדעי הרוח.
בנוסף יהיה יום פתוח לתכניות הפקולטה לאמנויות – הכרות עם מגוון תוכניות הלימוד לתואר ראשון באמנויות הבמה, מחול, תקשורת וקולנוע, עיצוב ואמנות, לימודי תעודה באוצרות והתכנית לתואר שני באוריינות חזותית.
במהלך חודש מאי יתקיים יום פתוח לכלל תכניות הלימוד במכללה: התוכניות לתואר ראשון, תואר שני, תכניות הסבת אקדמאים ולימודי תעודה.
הימים הפתוחים יתקיימו בזום או בקפסולות, בהתאם להנחיות משרד הבריאות והתו הסגול.

האקדמית תל-אביב-יפו

יום פתוח וירטואלי של האקדמית תל-אביב- יפו יתקיים ביום שישי, 29 בינואר החל מהשעה 10:00.
ביום הפתוח תינתן הנחה של 50% בדמי הרישום.
היום הפתוח יתקיים תחת המסר "MAKE AN IMPACT" ובו יכירו המועמדים את המכללה כמוסד המעודד יוזמות ומחזק מעורבות ומחויבות לחיי הקהילה וכמוסד הנותן כלים פרקטים ותיאורטיים עבור הסטודנטים העתידים שרוצים להותיר חותם ולהשפיע בכל תחום שבהם יבחרו.
הפעם מפעילה האקדמית מערך וירטואלי רחב הכולל שליטה ובקרה של 18 חדרי זום און-ליין בהם יקבלו המועמדים הצגה של תוכניות הלימוד השונות לתואר ראשון ושני על ידי דיקנים, ראשי תוכניות, בוגרים וסטודנטים ותינתן האפשרות לייעוץ אישי.
בנוסף יתקיים מפגש היכרות עם נשיא האקדמית החדש פרופ' דרור ורמן ובהמשך היום הרצאה של מנכ"לית חברת מנפאואר לשעבר דליה נרקיס.
ביום הפתוח יהיה ניתן להירשם למסלולי הלימוד לתואר ראשון במדע המדינה וסוציולוגיה, פסיכולוגיה, סיעוד, מדעי המחשב, מערכות מידע, כלכלה וניהול. למסלולי הלימוד לתואר שני: מדעי המחשב, לימודי משפחה, מנהל עסקים, פיתוח וייעוץ ארגוני.
לפרטים והרשמה ניתן להיכנס לאתר ההרשמה או בטלפון 6086* שלוחה 1.

המכללה האקדמית הדסה

במכללה האקדמית הדסה כל יום הוא יום פתוח. ניתן לתאם פגישות אישיות עם יועצי לימודים בכל ימות השבוע (מלבד שישי-שבת) בשעות גמישות. בתקופה זו הפגישות מתקיימות בטלפון. למרות העובדה שבמכללה לא מתקיימים באופן מסורתי ימים פתוחים, במהלך השנה מתקיימים מפגשי זום ייחודיים עם המחלקות השונות המיועדים לנרשמים ומתעניינים.
לתיאום פגישת ייעוץ: *2292 או באתר: www.hac.ac.il

המכללה האקדמית גורדון

בימים אלה נפתחה ההרשמה לשבוע הפתוח במכללה האקדמית גורדון אשר יתקיים במרץ (14-21). במהלך השבוע יפתח אתר ייעודי בו יוצע ייעוץ וירטואלי של ראשי החוגים והמרצים, וסיור וירטואלי ברחבי המכללה, הכולל בחינה של המתחמים החדשים ללימוד טכנולוגי, האולפן החדש והחדר האימרסיבי. לנרשמים מראש עד סוף פברואר הטבה בסך 1000 שח.
למידע נוסף *5033 או בקישור

SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון

SCE קיימה שבוע פתוח וירטואלי להנדסה לתואר ראשון ושני, במהלך חודש דצמבר. הנרשמים בשבוע הפתוח זכו להטבה מיוחדת: 85% הנחה בדמי הרישום.
נשיא המכללה, פרופ' יהודה חדד, מסר כי משבר הקורונה חידד יותר מתמיד את הצורך של מדינת ישראל והאנושות כולה למהנדסים בעלי מעוף וחשיבה פורצת דרך. לדברי פרופ' חדד, "דווקא בעת הזאת חשוב להמשיך להכשיר דור חדש של מהנדסים למען עתיד טוב יותר".
מידע נוסף באתר האינטרנט של המכללה: www.sce.ac.il

המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה

ההרשמה לסמסטר אביב תשפ"א מעלה הילוך ובמקביל נפתחה ההרשמה לשנת הלימודים תשפ"ב 2021-2022. לפיכך ממשיכה המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה שבכרמיאל להגיש יום פתוח וירטואלי למתעניינים בלימודי תואר ראשון .B.Sc. בתוכניות הלימוד בהנדסה ובמתמטיקה שימושית, בתוכניות לימוד לתואר שניM.Sc. בהנדסה ובביוטכנולוגיה וכן במכינות ובלימודי הוראה למהנדסים.
תכנית היום הפתוח המקוון כוללת מפגש עם בכירי המכללה מזוויות שונות- הזווית האקדמית, המקצועית והאישית-חברתית, וכן הרצאות של ראשי התוכניות, הכוללות מידע אודות תוכנית הלימודים, הדרישות האקדמיות, תנאי הקבלה ואפשרויות הרישום. בנוסף הקימה המכללה לנוחות המועמדים, באתר המכללה, מתחם ידיעון עשיר במידע ובסרטונים, על מגוון התוכניות והשירותים המוצעים לרווחת הסטודנט.
היום הפתוח שהתקיים הועלה לרשת - וכל אחד יכול לצפות בו מכל מקום ובכל שלב (ללא תשלום כמובן) וניתן עדיין להירשם.
בשל משבר הקורונה, המכללה פתחה אפיק רישום וקבלה מיוחד לסטודנטים שיירשמו ללימודים בסמסטר אביב תשפ"א (שנה"ל הנוכחית)- על סמך ממוצע בגרויות בלבד וללא דרישת פסיכומטרי.
מועד אחרון להרשמה לסמסטר אביב: 15.2.21 – לאחריו ההרשמה תתאפשר על בסיס מקום פנוי.
לפרטים נוספים: מרכז המידע 9099* או אתר המכללה

המרכז האקדמי לעיצוב ולחינוך ויצו חיפה

המרכז האקדמי לעיצוב ולחינוך ויצו חיפה יקיים השנה שבוע פתוח במהלכו יעניק הצצה לאווירת הלמידה הייחודית במחלקות לעיצוב גרפי (תקשורת חזותית), עיצוב אופנה, ארכיטקטורה, אמנויות הצילום והמסך וניהול.
במשך שבוע שלם, בין התאריכים 8-15.2.21 יתקיימו במרכז האקדמי סדרת סדנאות אינטימיות ומעשיות, לצד מפגשים עם סטודנטים בשנים מתקדמות במהלכם יינתן מענה על שאלות, אשר יאפשר למתעניינים מידע, לצד טעימה אותנטית וחווייתית מהמוסד הלימודי, כדי לסייע בהחלטה שהיא בין ההחלטות החשובות בחיים. במידת הצורך, יוכלו המועמדים גם להצטרף למפגש עם ראשי המחלקות בזום, להכירם ולשאול שאלות. במרכז האקדדמי הדגישו כי הסדנאות יערכו על פי כללי התו הסגול ושמירת כללי הקורונה - עם מספר מצומצם של משתתפים ובמרחב הפתוח.
בין הסדנאות שיתקיימו במהלך השבוע הפתוח: הרצאה עם יובל כספין בנושא אופנה ותיאטרון, הרצאה עם מעצב האופנה מאוריסיו פולצ'ק בנושא מחזור וקיימות, הקמת סט צילום עם מצלמות מקצועיות ופיתוח פלטה ע"י המועמדים, סדנת יצירת תמונת פרופיל לאינסטגרם / לפייסבוק, סדנת סמלים, מסכות ומשמעותם, סדנת רישום בפרספקטיבה, שיח עם אנשי סגל בנושאים חמים בתחום הכלכלי, שוק ההון, מטבעות קריפטו וכדומה, סיור "אקדמיה בעיר "- סיור בעיר התחתית של חיפה, סיור אדריכלי באמצעותו נבין את התהליך המורכב והיצירתי של עשייה אדריכלית. לפרטים נוספים

4 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)


המכללה האקדמית תל-חי

המכללה האקדמית תל-חי תקיים השנה ארבע ימים פתוחים בתאריכים הבאים: ב- 11 בפברואר, ב- 18 במרץ, ב- 27 במאי וב- 19 באוגוסט.
השגרה החדשה שמלווה אותנו בשנה האחרונה של התמודדות עם מגפת הקורונה, מחייבת אותנו שוב ושוב לצאת מאזור הנוחות ולכן גם את היום הפתוח הקרוב, ב- 11 בפברואר, תקיים המכללה במתכונת וירטואלית, אך בפורמט מלהיב. לצורך כך הקימה המכללה, מתחם חכם ומתקדם.
מדובר על מתחם D3 וירטואלי , בו ניתן יהיה ליהנות מסרטונים של 360 מעלות, מתוך ומחוץ למכללה ולצפות בפאנל סטודנטים שיועבר מהנחל, במסגרתו, יענו סטודנטים הלומדים במכללה על שאלות בתחומים שונים. באמצעות המתחם המתקדם ניתן יהיה לסייר בסיורים וירטואליים, וכן לערוך סיור במעבדות ההוראה והמחקר וסיור במעונות סטודנטים. לשמוע הרצאות מפי חוקרי המכללה על תחומי מחקר ועשייה נבחרים בתל-חי. וכן, לקיים פגישות יעוץ אישיות, עם ראשי החוגים, סגל אקדמי ויועצי לימודים מקצועיים.
המתעניינים יוכלו, במהלך היום הפתוח לקבל מידע מקיף על מגוון החוגים ותוכניות הלימוד המתקיימים בתל-חי: בפקולטה למדעי החברה והרוח, בפקולטה למדעים וטכנולוגיה ובקמפוס אוהלו לחדשנות בחינוך ובהוראה. בנוסף לכך, ניתן יהיה לקבל פרטים על מגוון המלגות, אפשרויות התעסוקה בגליל, מגוון הפרויקטים בתחום היזמות. כמו כן המתעניינים יוכלו לשמוע על הפעילות החברתית הענפה של הסטודנטים בגליל, בפגישה קבוצתית שתתקיים עם דיקאנט הסטודנטים.

בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים

בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים תקיים את היום הפתוח השני באופן מקוון ביום שלישי 26.1.21 בין השעות 10:00 – 19:00. היום הפתוח מיועד לנרשמים לשנת הלימודים הבאה (תשפ"א, אוקטובר 2021). ביום הפתוח יוצגו כל המחלקות לתואר ראשון בבצלאל: צורפות ואופנה, אמנויות המסך (וידאו ואנימציה), עיצוב קרמי וזכוכית, תקשורת חזותית, צילום, ארכיטקטורה, עיצוב תעשייתי, אמנות והמחלקה החדשה לתואר עיוני ראשון בתרבות חזותית וחומרית.
במסגרת היום הפתוח יתקיימו מפגשים בהם יציגו ראשי המחלקות ולאחריהן שיחות המשך עם סטודנטים, בוגרים ומרצים.
לנרשמים במהלך היום הפתוח תינתן הנחה של 200 שקל בדמי ההרשמה.
פרופ' עדי שטרן, נשיא בצלאל: "לצד הוותק וההיסטוריה, בצלאל היא מוסד עדכני, פורץ דרך ועכשווי הצופה אל העתיד כשערך המצוינות חרוט על דגלו. האקדמיה בצלאל היא בית שיכשיר אתכם ואתכן להיות יוצרים ובעלי מקצוע מעולים אך לא פחות חשוב מכך, אנשים ביקורתיים וחושבים."

האקדמית עמק יזרעאל

באקדמית עמק יזרעאל כל יום הוא יום פתוח לשיחת ייעוץ טלפונית אישית. ניתן להירשם הן לתחילת לימודים בסמסטר אביב שייפתח ב 28.2.21 והן לשנת הלימודים הבאה שתפתח באוקטובר 2021.
במכללה קיימים שלל תארים ראשונים ושניים בשכר לימוד אוניברסיטאי, מגוון התמחויות במקצועות מבוקשים במשק, והתנסות מעשית בעולם התעסוקה. בשיחת הייעוץ ניתן לקבל פרטים אודות המלגות המגוונות, כולל מלגה בגובה שכר לימוד שנתי למי שסיימ/ה שירות צבאי מלא ובכפוף לתקנות קליטת חיילים משוחררים של הקרן לעידוד לימודי השכלה גבוהה.
ניתן לשמוע על אודות תארים המאפשרים שילוב עבודה ולימודים, מסלולים מקוצרים בהם לומדים תואר ראשון + תואר שני בארבע שנים בלבד, אפיקי קבלה ללא פסיכומטרי בכפוף לציוני בגרות הנדרשים לתואר ואודות המכינה. המכללה מתאפיינת במתן יחס אישי, שיעורי הצלחה מהגבוהים בארץ, ובאגודת סטודנטים ודיקנט שדואגים לרווחת הסטודנטים ולהווי חברתי. קיימת אפשרות למגורים במעונות המכללה האטרקטיביים מבחינה כלכלית וחברתית, במושבים ובערים באזור.
ניתן לפנות : בטלפון 1800-3-3000, בוואטסאפ 052-6242372, דרך אתר המכללה yvc.ac.il

המסלול האקדמי המכללה למינהל

כל הימים הפתוחים במכללה למינהל יערכו במתכונת מקוונת במתחם דיגיטלי. המפגשים לסמסטר אביב לתואר ראשון בבתי הספר כלכלה, מדעי המחשב, חינוך, מינהל עסקים והחוג לחשבונאות יערכו בין התאריכים 1-4.2 בשעה 18:00. המפגשים לסמסטר אביב תואר שני, במינהל עסקים ומינהל עסקים פסיכולוגיה עסקית לאנשי חינוך יערכו בתאריכים 2-3.2.
סמסטר אביב הנפתח בחודש מרץ מאפשר להתחיל ללמוד עוד השנה ובאוקטובר 2021 להתחיל את לימודי שנה ב'.
לתכניות לימוד חדשות הנפתחות באוקטובר 2021 – 27.1 - עיצוב פנים ומסלול תקשורת חזותית במרחב, 3.2 - חשיפה! תכנית התואר החדשה במדע הנתונים DATA SCIENCE, 24.2– יום פתוח לכל תוכניות התואר הראשון .
בכל המפגשים תגלו מתחם דיגיטלי וירטואלי בו תוכלו להכיר את תכניות הלימוד, לשוחח ולהתייעץ עם סגל המרצים, יועצי הלימודים, סטודנטים, בוגרי המכללה שכיום בעמדות מפתח בתעשיות השונות, וגם להכיר את חווית הלימודים במכללה למינהל. לסיור וירטואלי בקמפוס
לפרטים נוספים, ייעוץ והרשמה ניתן לפנות למרכז המידע בטלפון 5025* או באתר המכללה למינהל

האקדמית נתניה

האקדמית נתניה תערוך יום פתוח וירטואלי אישי ביום חמישי ה-11.02 לכל מסלולי הלימוד לתארים הראשונים ולתארים השניים.
במסגרת היום הפתוח, כל מועמד יוכל להיפגש בכל שעה המתאימה לו עם מרצה, דיקן או ראש תכנית מתוך מסלול הלימודים בו הוא מתעניין, לשאול את כל השאלות ולקבל את המענה האופטימלי במפגשו עם האקדמיה ומיטב אנשיה.
כמו כן, לנרשמים ביום הפתוח יינתנו 50% הנחה בדמי הרישום.
היום הפתוח יחל ב08:00 בבוקר ויסתיים ב20:00 בערב. על מנת לקבוע פגישה אישית ולקבל פרטים נוספים יש לחייג 2443*
או להירשם באתר – www.netanya.ac.il

המכללה האקדמית דתית לחינוך שאנן בחיפה

בעקבות הקורונה במכללה האקדמית דתית לחינוך שאנן בחיפה החליטו השבוע להפסיק את הימים הפתוחים ויצאו במיזם "יום פתוח אישי" שבמסגרתו ייפגשו כל סטודנטית וסטודנט ליום פתוח אחד על אחד עם יחידת הרישום, ועם ראשי מסלולי הלימוד השונים במכללה במהלך השבוע בתיאום מראש.
בנוסף לכך, כולל היום הפתוח האינטימי "סיור וירטואלי" במכללה שיחשוף את מגוון אפשרויות מסלולי הלימוד במכללה, צפייה בראשי המסלולים, סיור בכיתות, בספרייה, במרכזיה הפדגוגית, במרכז הסימולציה, בחדר המחשבים, במרחבי הדשא המרהיבים ובקפיטריה עד לרמת התפריט.
המכללה האקדמית שאנן מצטיינת ביחס אישי וחם לכל סטודנט וכולל מגוון רחב ביותר של מסלולי לימוד החל מלימודים לתעודת הוראה ותואר ראשון בחינוך במסלולים: הגיל הרך, חינוך מיוחד, יסודי ועל יסודי בהתמחויות בתושב"ע, תנ"ך, היסטוריה, מתמטיקה, אנגלית, בתוכניות לימודים לתואר שני בחינוך בהתמחויות: אנגלית - הוראת אנגלית כשפה זרה בעידן דיגיטלי, חינוך - הוראה ולמידה במערכות משלבות, תנ"ך, ויעוץ חינוכי. לייעוץ והרשמה– 04-8780008, 04-8780000

האקדמית חמדת

היום הפתוח של האקדמית חמדת, קריית חינוך בשדות נגב, יתקיים בתאריך 28.2 בין השעות 8:00 בבוקר עד 19:00 בערב.
אקדמית חמדת היא מכללה אקדמית לחינוך המכשירה עובדי הוראה לחינוך הממלכתי-דתי. באקדמית חמדת מדגישים את הפן הערכי -ציוני בד בבד עם הקניית כלים חדשניים והכשרת הסטודנטים והסטודנטיות למקצועות מובילים בתחומי המדעים, המתמטיקה, ספרות, מקרא ואנגלית לצד חינוך לגיל הרך וחינוך מיוחד. תוכניות הלימודים שומרות על שילוב נכון של ידע אקדמי רלוונטי והתנסות מקצועית המובילה לקריירה בטוחה. ביום הפתוח שיתקיים ווירטואלית, יוכלו המועמדים לפגוש את הסגל האקדמי, לקבוע פגישות עם יועצת לימודים ולהתרשם מהמשנה המכללתית 'פדגוגיה של חוסן' המובילה ומייחדת את הלימודים במכללה.

המרכז האקדמי רופין

בקמפוס רופין הראשי – הממוקם בסמוך לצומת השרון (2 ק"מ צפונית לבית ליד) פועלות שלוש פקולטות: בהנדסה, במדעי החברה והקהילה ובכלכלה ומנהל עסקים. לתחומים אלו יוקדשו שני מועדים לזום פתוח/שידור לייב : בפקולטה להנדסה ב-23 בפברואר לתארים ראשונים, השני ב- 19 במרץ לתארים שניים.
בקמפוס מכמורת, הממוקם בסמוך למעגן מכמורת, פועלת הפקולטה למדעי הים, לתחום זה יוקדשו חמישה ימים פתוחים לתארים ראשונים הכוללים מפגשים פרונטליים (בכפוף להנחיות): מ- 28 בפברואר עד ה-4 במרץ.
לפרטים ומידע נוסף טל. 1-800-800-830 אתר: https://www.ruppin.ac.il/Pages/hp.aspx