קבלו קצת חדשות טובות: הולי קורטייה היא מטיילת שהגיעה לפני קצת פחות משבועיים לפארק הלאומי ציון שבמדינת יוטה, ומאז נעלמו עקבותיה.
זה היה אמור להיות בסך הכול טיול יומי בפארק, אבל קורטייה, אמא בת 38, נעלמה מעל פני האדמה. החיפושים אחריה נמשכו ימים ארוכים, כשהמשטרה, יחד עם מתנדבים סקרו את האזור, אך לא מצאו דבר.
3 צפייה בגלריה
החיפושים נמשכו כמעט שבועיים
החיפושים נמשכו כמעט שבועיים
החיפושים נמשכו כמעט שבועיים
רגע לפני שאיבדו תקווה והכריזו על ביטול החיפושים, לא תאמינו מה קרה. לאחר 12 ימים ולילות, צוותי ההצלה מצאו את קורטייה בחיים. היא סיפרה כי נפגעה בראשה בשלב מוקדם של הטיול, ולמרבה המזל הצליחה להגיע למקור מים, שם נשארה כי חשבה שזה הסיכוי הטוב ביותר שלה לשרוד.
היא הייתה חלשה, התמוטטה לעיתים קרובות, מה שמנע ממנה ללכת ולחפש עזרה. כעת, אחרי שהסיפור הזה באורח פלא נגמר עם חדשות טובות - הולי התאחדה עם משפחתה, ובימים אלו היא מחלימה ואפילו מתחילה לעלות במשקל.
ועכשיו שימו לב מה התגלה בצפון אמריקה לאחרונה - דלעת מפלצתית ששוקלת יותר מטון. מגדל דלעות ממינסוטה הסיע את הדלעת הענקית לאחרונה, עד לקליפורניה, כדי לקטוף את הפרס הראשון באליפות העולם לדלעות, יש דבר כזה. חוץ מהתואר, הוא גם לקח הביתה 16,450 דולר, שבעה דולרים על כל פאונד.

3 צפייה בגלריה
הדלעת הגדולה השנה
הדלעת הגדולה השנה
הדלעת הגדולה השנה
(צילום: Safeway World Championship Pumpkin Weigh-Off)
נספר לכם שבשיא העולם מחזיקה דלעת שהוצגה בבלגיה, שמשקלה 1.190 טונות.
ולסיום, הכירו את טרייסי, האישה שעושה את מה שכולנו חולמים, ומאמצת גורי קואלות. לאחר ששטחי הגידול שלהם באוסטרליה נהרסו בעקבות פיתוח עירוני, טרייסי שמתנדבת למען בעלי חיים כבר שנים רבות - לא הייתה יכולה לעמוד מנגד. היא עשתה מעשה ואספה אל ביתה שנמצא בפרברי סידני משפחת קואלות חסרת בית במצב של תת משקל ובריאות לקויה.
נספר, שבאזורים מסוימים באוסטרליה מינים רבים של בעלי חיים נמצאים בסכנת הכחדה, כך גם הקואלות המתוקות, שעל פי חוקרים עלולות להיכחד במדינת ניו סאות' ויילס, עד 2050, ועל כן הצלה של כל גור קואלה היא מבחינתנו בהחלט חדשות טובות.
3 צפייה בגלריה
קואלות באוסטרליה
קואלות באוסטרליה
קואלות באוסטרליה
(צילום: רויטרס)
מבזק החדשות הטובות מתפרסם בימי ראשון, שלישי וחמישי