נפתח עם הנחש הכי שמח שראיתם, באמת. שימו לב לעור נחש הפיתון המיוחד הזה שנמצא במדינת ג'ורג'יה שבארה"ב. הוא נראה כאילו מצוירים עליו פרצופים צהובים מחייכים, מדהים נכון?,
מדובר בחלק מהנשל שלו – וצורות דמויות הפרצופים נוצרו עליו כחלק מתמהיל מוטציות ש"תקפו" אותו. מגדל הנחשים שמחזיק בו, ג'סטין קובילקה, נפרד אולי מהפרצופים המחייכים, אבל החיוך על הפנים שלו נשאר, כי הוא התעשר בזכות הנחש ב-6,000 דולר, כשנמצא הקונה שהסכים לשלם את הסכום עבור שלושה אימוג'י מחייכים.
3 צפייה בגלריה
הנחש הייחודי
הנחש הייחודי
הנחש הייחודי
(צילום: ג'סטין קובילקה)

אגב, לפי מומחים לסטטיסטיקה, אחד מכל 20 בעלי חיים יכול להיות עם מוטציה כזאת, אבל ג'סטין טוען שב-20 השנים האחרונות שבהן הוא מגדל נחשים, זו הפעם הראשונה שבה הוא נתקל בנחש עם שלושה ראשים מחייכים.
ועכשיו, לא תאמינו: מדענים הצליחו לייצר שניצל שעשוי בין היתר מאוויר. חברת סטארט-אפ פינית קיבלה מימון ממשלתי גדול כדי ליצור שניצל שמכיל 65% חלבון.
עכשיו, איך זה הופך אותו לאוויר? שאלה טובה, החלבון מיוצר בכור ביולוגי מיניאטורי בתוך מעבדה, והוא מכיל מיקרואורגניזמים נוזליים שעשויים מפחמן דו חמצני, מים וחיידקים, או במילים אחרות, אוויר. הפיתוח המטורף הזה, בין היתר, פוגע פחות בכדור הארץ והחברה שואפת להכניס את המוצר לשוק כבר ב-2023. טעים? נקווה רק שלא יצא להם גם בטעם של אוויר.
3 צפייה בגלריה
שניצל מהמעבדה
שניצל מהמעבדה
שניצל מהמעבדה
(צילום: רויטרס)
נסיים עם ידיעה מרעישה, תרתי משמע: אחרי 17 שנה מתחת לאדמה, הציקדה המחזורית יוצאת מהמחתרת וחוזרת לדרום ארה"ב.
הציקדה היא סוג של פשפש שחי באמריקה הצפונית וידוע במחזור חייו הארוך ובקולות הצרצור המעצבנים שלו. הוא מבלה את רוב חייו מתחת לאדמה ובאביב הוא מגיח פעם ב-13 או 17 שנה. והשנה הם חוזרים.
3 צפייה בגלריה
"מיליונים יעופו בשמיים". הציקדה המחזורית
"מיליונים יעופו בשמיים". הציקדה המחזורית
"מיליונים יעופו בשמיים". הציקדה המחזורית
(צילום: shutterstock)
הנחילים צפויים להתפרס על פני 15 מדינות שונות. מדובר בכמויות אדירות של מיליוני ציקדות בשמיים וזה קורה רק בארה"ב. אחרי כשבועיים באוויר הפתוח, הם מתים והנחיל הבא צפוי לקפוץ לביקור רק ב-2038. עכשיו הציקדות אולי לא פוטוגניות במיוחד, אבל הן שומרות על איזון נהדר בטבע ואלו לגמרי חדשות טובות, חוץ מהרעש הנוראי.
מבזק החדשות הטובות מתפרסם בימים ראשון, שלישי וחמישי