בשיתוף המוסדות המציגים

הטכנולוגיה מהווה כלי משמעותי לצריכה, לייצור לשיתוף ולניתוח נתונים, מידע וידע של מנהלים ועובדים כאחד. הצריכה של טכנולוגיה מקיפה אותנו בכל תחום בחיים ולכן כל מי שרוצה להיות מנהל - צריך להכיר היטב את התחום. הכירו את לימודי התואר במנהל עסקים עם התמחות ביזמות טכנולוגית.
פרופ' אריה גביוס, דיקן הפקולטה למנהל עסקים בקריה האקדמית אונו, הסביר על חשיבות הלימודים בתחום: "אנחנו למעשה נמצאים בעולם שהולך ונעשה יותר ויותר טכנולוגי, במיוחד במדינת ישראל שהפכה להיות מעצמה של טכנולוגיה ומערכות מידע. מן הסתם, כל מי שרוצה להיכנס לתחום הזה ברבדים השונים, צריך להיות נגיש גם לטכנולוגיה וגם לעולם היזמות. החיבור בין השניים, יזמות וטכנולוגיה, בעצם נותן את הכלים למי שרוצה להיכנס לעולם הזה בכדי להצליח ולשגשג".
ד"ר אורית גולדמן, ראש התמחות ביזמות טכנולוגית ומערכות מידע, הוסיפה: "יזמות טכנולוגית ומערכות מידע זו התמחות שעוסקת בנושאים החדשניים ביותר שנמצאים בחזית הטכנולוגיה. היום בעולם שעובר טרנספורמציה דיגיטלית, יש ביקוש רב למנהלים במגוון תפקידים טכנולוגיים. אצלנו הסטודנטים ילמדו לנהל את הטכנולוגיה, ילמדו אבטחת סייבר, ועוד כל מיני נושאים שהם ממש שיא הטכנולוגיה, כמו מדע הנתונים, בינה מלאכותית ובינה עסקית".
על תוכנית הלימודים, פירט פרופ' גביוס: "במסגרת התואר סטודנטים לומדים ראשית את קורסי הליבה של מנהל עסקים. כל בוגר שלנו חייב להכיר את הקורסים במימון, בשיווק, באסטרטגיה. מעבר לכך הסטודנטים מקבלים גם את קורסי ההתמחות, אותם קורסים שנותנים להם את היתרון המקצועי ומבדלים אותם לעומת כל התמחות אחרת או לעומת כל בוגר בתחום אחר בשוק. התחומים שהם מקבלים בתוך ההתמחות הם באמת קורסים שונים, שנותנים את התשתית של מערכות מידע, אבטחת מידע ויזמות".
ולמי התואר מיועד? ד"ר גולדמן: "התואר הוא בעצם מיועד לכל מי שמעוניין להעמיק את הידע, את ההתנסות המעשית ואת ההבנה העסקית שלו בניהול טכנולוגיות המידע בעידן הביג דאטה. אין כאן דרישות מוקדמות להיות ריאלי או טכנולוג. הבוגרים שלנו יכולים לנווט בצורה מוצלחת בסביבה עסקית טכנולוגית, מתקדמת ומשתנה ולהתקדם בתפקיד בעתיד".
על אפשרויות התעסוקה בסיום התואר, סיפר פרופ' גביוס: "בוגרי התוכנית יכולים להשתלב בשוק העבודה גם בחברות הזנק וגם ביחידות Iא בחברות שונות, בחברות גדולות, בתפקידים שונים, החל מתפקידי מדף, מטה וניהול, ועד כדי תפקידים הרבה יותר מתקדמים". לדבריו, "מדובר בתוכנית המכשירה אנשים בכירים. כלומר, אלו אנשים שרוצים באמת להתקדם, לצעוד קדימה, לפתח קריירה בתוך עולם ה-IT והיזמות, ולמעשה התואר בדיוק מכוון אותם לצורך הזה. כלומר, הבוגרים שלנו יוצאים לתעשייה עם כלים שמאפשרים להם תעסוקה, מאפשרים להשתלב בתוך חברות, מאפשרים להיות יזמים".
בשיתוף המוסדות המציגים
פורסם לראשונה: 21:20, 05.06.21