לפני כמה ימים סיפרנו לכם שפבלו, הכלב המתוק של עדי ומורן, ברח מהפנסיון שעות ספורות לפני החתונה שלהם. דווקא ביום המאושר כשהם עומדים תחת חופה, הם התבשרו שהחבר הכי טוב שלהם נעלם.
בריאיון לאולפן ynet הם סיפרו על התחושות הקשות לצד התקווה שמישהו יראה את פבלו וישיב אותו אליהם, ואף פרסמו את מספרי הטלפון שלהם על גבי המסך כדי להגדיל את הסיכויים שהטלפון יצלצל.
והנה, יממה בלבד לאחר מכן, חדשות טובות! משפחת טל מפתח תקווה ראתה את הפרסום, ואת פבלו יושב בצל בחצר הבניין, ומבלי להסס הביאו לו מהבית קילו פרגית, מים והרימו טלפון לבני הזוג. צפו בריאיון שקיימנו היום עם עדי ומורן.
3 צפייה בגלריה
על הרצפה מרוב התרגשות, פבלו חזר הביתה
על הרצפה מרוב התרגשות, פבלו חזר הביתה
על הרצפה מרוב התרגשות, פבלו חזר הביתה
(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של צדוק בן משה)
ועכשיו, לתאי זרע של עכברים ששרדו בחלל והפכו לגורים בריאים.
אתם הרי יודעים שהמוחות הגדולים בעולם כבר חושבים על עתיד האנושות ועוסקים בשאלות של הפצת משאבים גנטיים במקרה של אסון על כדור הארץ.
3 צפייה בגלריה
גורי החלל
גורי החלל
גורי החלל
(צילום: אוניברסיטת קופו, יפן)
לשם כך, הם בדקו מה קורה לתאי זרע שנחשפים לרמות קרינה גבוהות במשך לא פחות משש שנים והם גילו, שלמרות הזמן הרב והקרינה, נוצרו "גורי חלל" בריאים וללא דופי - 168 כאלה.
המחקר, שפורסם במגזין Science, הראה כי אין הבדל ולו הקטן ביותר בין עכברי החלל, לבין אלה שנולדו בכדור הארץ. לא רק זה, אלא שגם כשעכברי החלל הגיעו לבגרות, הם זווגו באקראי וגם הדור הבא נראה ללא פגם כלל. החוקר הראשי טוען: "בעתיד, כשיגיע הזמן לנדוד לכוכבי לכת אחרים, נצטרך לתחזק את מגוון המשאבים הגנטיים". ולסיום, סיפור מגניב על הסקייטר שלא נתן למשקל לעצור בעדו ועוזר לאנשי פלאס סייז לרכוב על סקייטבורד. כל זה קרה בקורונה. אז אנדי דוראן אגר אומץ וחיפש באינטרנט ציוד מתאים, וגילה שאין מספיק למחליקים עם עודף משקל. לא חולצות, לא עזרי רכיבה ובטח לא מספיק סקייטוברד שיכולים לסחוב אותו.
3 צפייה בגלריה
אנדי דוראן (מתוך טוויטר)
אנדי דוראן (מתוך טוויטר)
אנדי דוראן (מתוך טוויטר)
הוא רצה להוכיח שאנשים בכל הגדלים יכולים ליהנות מרכיבה על סקייטבורד והחל לפרסם קטעי וידאו שהביאו אנשים לקבוצת רכיבה מיוחדת במינה. כך הוא יצר מרחב בטוח עבור אנשים שמנים, וגם תחביב שאפשר לעשות עם החבר'ה.